The Morning After: آیا یک اینفلوئنسر معروف کدنویسی جعلی است؟

Eduards Sizovs بنیانگذار DevTernity است، یک کنفرانس توسعه نرم افزار که مجبور شد آخرین رویداد خود را لغو کند. بیشتر به این دلیل که این صف شامل گویندگان زن بود که با بررسی دقیق‌تر معلوم شد که تخیلی هستند. اما شاید این اولین باری نباشد که سیزوف یک زن را اختراع می کند و ممکن است .

Coding_Unicorn بیش از ۱۱۵۰۰۰ فالوور اینستاگرام دارد و ظاهراً توسط جولیا کرسینا اداره می شود که نکاتی در مورد توسعه نرم افزار در زیر سلفی های خود به اشتراک می گذارد. ۴۰۴ رسانه شواهدی را ارسال کرده است که او را به Sizovs متصل می کند، که نشان می دهد این حساب یک عروسک خیمه شب بازی است. شواهد شامل تصاویری از یک ویدیوی یوتیوب است که نشان می دهد Sizovs به حساب ایمیل خود وارد شده است و بسیاری از پست های او منعکس کننده پست های ارسال شده توسط Sizovs هستند.

-دن کوپر

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

۳٫۵ مگاوات برق تولید می کند.

The Morning After: آیا یک اینفلوئنسر معروف کدنویسی جعلی است؟
Google / Fervo Energy

گوگل اولین در نوع خود را به نمایش می گذارد ، که اکنون عملیاتی شده است. این غول جستجو با همکاری استارتاپ انرژی پاک Fervo Energy، یک جفت چاه باریک در بیابان به عمق ۸۰۰۰ فوت حفر کرد. هنگامی که با آب سرد پر می شود، بخار حاصل به اندازه کافی قدرتمند است که توربین ۳٫۵ مگاواتی را در تمام ساعات شبانه روز کار کند.

منطقی نیست، اما این باعث نمی شود که من یکی را بخواهم.

تصویر رایانه شخصی Ayaneo AM01 Mini PC روی میز خاکستری، به سمت بالا چرخانده شده است تا طراحی الهام گرفته از Apple Mac آن قابل مشاهده باشد.
آیانئو

پروژه بعدی Ayaneo، AM01 است، یک رایانه شخصی کوچک با بدنه ای که کاملاً شبیه یک مک اصلی اپل است. پیشگام بازی های دستی با این مشخصات، جوراب های زیادی را از بین نمی برد. . اما، و من نمی توانم به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کنم، به نظر زیبا می رسد.

بله، حتی IKEA هم اکنون یک سنسور نشت آب می سازد.

تصویر تبلیغاتی از سنسورهای جدید خانه هوشمند IKEA که به رنگ سفید هستند، در زمینه صورتی در کنار یک بلندگوی پلاستیکی قرمز و عینک آفتابی زرد.
IKEA

IKEA ممکن است اولین نامی نباشد که در فضای خانه هوشمند به آن فکر می کنید، اما بی سر و صدا مجموعه ای چشمگیر از ابزارها را ایجاد کرده است. را شامل سنسورهای پنجره و در و همچنین یک آشکارساز نشت آب است که همگی با هاب اخیر آن سازگار هستند. و در حالی که قیمت ایالات متحده اعلام نشده است، همه واحدها در اروپا به قدری ارزان هستند که بی خیال هستند.

همچنین مشکلاتی با بند Quest 2 Elite داشت.

یک تصویر نمای جانبی از متا کوئست، که سفید است، در پس زمینه سفید.
متا

متا دارد ، با اشاره به نقص شارژ مربوط به سیستم عامل. می گوید، در صورت رفع مشکل، واحدهای فروخته شده را جایگزین می کند، زیرا خریداران با شرکت تماس می گیرند. این بند برای افزایش دو ساعت عمر باتری در هدست VR مستقل طراحی شده است، اما کاربران دریافته اند که شارژ آن زودتر از حد انتظار متوقف می شود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-is-a-famous-coding-influencer-fake-121545348.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-is-a-famous-coding-influencer-fake-121545348.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *