The Morning After: اگر می خواهید Vision Pro اپل را آزمایش کنید، مدتی طول می کشد

پس از یک انتظار نسبتاً طولانی، اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل – اولین دستگاه جدید آن از زمان اپل واچ – تقریباً آماده است. Vision Pro در ۲ فوریه راه اندازی می شود و برای اطمینان از اینکه در دموها به خوبی مطابقت دارد همانطور که در زندگی واقعی است، باید بیشتر یک ساعت را برای بازی کنار بگذارید.

The Morning After: اگر می خواهید Vision Pro اپل را آزمایش کنید، مدتی طول می کشد
سیب

مطابق با بلومبرگمارک گورمن، مشتریانی که درخواست نسخه ی نمایشی می کنند، باید قبل از بررسی رابط کاربری، کنترل ها و کالیبراسیون دستگاه، اسکن صورت و مونتاژ یک Vision Pro سفارشی را انجام دهند. کارمندان اپل استور حتی عینک ها را اسکن می کنند تا نسخه لنز Vision Pro را بیابند. همه این‌ها می‌توانند به خوبی در هر فتنه و هیجانی برای هدست تاثیر بگذارند، اما حداقل یک نسخه نمایشی ۲۵ دقیقه‌ای خواهید داشت.

اگر قصد دارید بدون تلاش یک Vision Pro را در فروشگاه بخرید، اشتباه می کنید، همچنان باید اسکن صورت را انجام دهید. با این حال، می توانید در زمان بازگشت به خانه، از بقیه حلقه ها بپرید.

– مت اسمیت

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

عینک ASUS AirVision M1 صفحه های مجازی بزرگ را در بسته ای مناسب برای سفر به شما ارائه می دهد

اوبر سرویس تحویل الکل Drizly را سه سال پس از خریدش تعطیل کرد

The Morning After: CES Edition را تماشا کنید

بهترین خطوط کمکی پشتیبانی فنی برای سالمندان

نیکون یک دوربین تصویربرداری با هوش مصنوعی ساخته است که تشخیص می دهد گاوها در شرف زایمان هستند

می تواند کشاورزان را از معاینه مکرر مادران نجات دهد.

این چیزی نیست که ما از یک سازنده دوربین انتظار داشتیم، اما اگر کانن بتواند آلبومی از موسیقی بسازد که تمرکزش را روی آن بگذارد، چرا نیکون نمی تواند تشخیص دهد که گاوها در شرف زایمان هستند؟

سیستم مانیتورینگ هوش مصنوعی آن که برای مزرعه ای با حدود ۱۰۰ گاو ۹۰۰۰۰۰ ین (۶۲۰۰ دلار) در سال هزینه دارد، شامل یک دوربین به سبک امنیتی است که با یک سیستم هوش مصنوعی متصل شده است. هنگامی که سیستم تشخیص دهد که گوساله در زمان مقرر است، تلفن کشاورز را پینگ می کند. ظاهراً می تواند علائمی را که گاوهای باردار نشان می دهند حدود پنج ساعت قبل از زایمان تشخیص دهد.

به خواندن ادامه دهید.

اپل برای فرار از ممنوعیت واردات آمریکا، اپلیکیشن Blood Oxygen را از واچ سری ۹ و اولترا ۲ حذف خواهد کرد

مقامات فدرال گفتند که این شرکت می تواند پس از طراحی مجدد، این ممنوعیت را دور بزند.

طبق نامه‌ای از Masimo، شرکتی که در یک اختلاف حق ثبت اختراع علیه اپل، به قاضی دادگاه تجدید نظر، آخرین ساعت‌های اپل می‌توانند با حذف اپلیکیشن Blood Oxygen از واحدهای اپل واچ فروخته شده در ایالات متحده، ممنوعیت واردات اخیر را کنار بگذارند. مطابق با ۹to5Mac، این روی کسانی که قبلاً اپل واچ با ویژگی‌های پالس اکسیمتری دارند، تأثیر نمی‌گذارد. اپل احتمالاً پس از رفع مشکل پتنت، نسخه جدیدی از برنامه اکسیژن خون را برای واحدهای آسیب دیده عرضه خواهد کرد.

به خواندن ادامه دهید.

مایکروسافت Copilot Pro را معرفی کرد: اشتراک ماهیانه ۲۰ دلاری برای هوش مصنوعی پیشرفته

و GPT های Copilot برای کارهای تخصصی.

TMA
مایکروسافت

تقریباً یک سال از زمانی که مایکروسافت چت بینگ مبتنی بر ChatGPT خود را راه‌اندازی کرد می‌گذرد – که اکنون Copilot نامیده می‌شود. پس وقت آن رسیده که پول در بیاورید، البته! همانطور که OpenAI با ChatGPT با افزایش محبوبیت آن انجام داد، مایکروسافت در حال راه اندازی Copilot Pro است، یک اشتراک ماهیانه ۲۰ دلاری که امکان دسترسی به آخرین نسخه های ChatGPT و همچنین دسترسی به Copilot در برنامه های مایکروسافت ۳۶۵ و سایر ویژگی های جدید را فراهم می کند.

با این حال، چیزی که ممکن است برای کاربران قدرتمند جالب‌تر باشد، Copilot GPT است، یک ویژگی جدید که به شما امکان می‌دهد چت ربات هوش مصنوعی را در مورد موضوعات خاصی از جمله تناسب اندام و آشپزی تغییر دهید. کاربران حرفه ای همچنین در نهایت می توانند Copilot GPT های خود را ایجاد کنند.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-if-you-want-to-test-apples-vision-pro-itll-take-some-time-121510392.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-if-you-want-to-test-apples-vision-pro-itll-take-some-time-121510392.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *