The Outer Worlds 2 می تواند با کوچک ماندن از بزرگترین نقص استارفیلد خلاص شود

استودیو بازی Xbox

با استارفیلد، کنترل ایکس باکس در بازی های RPG غربی تازه شروع شده است. بازی هایی مانند اقرار کرد و انقلاب ساعتی بازارها را برای بازی های RPG فانتزی و استیمپانک دوست دارند، اما RPG علمی تخیلی دیگری در افق است: جهان های بیرونی ۲.

بازی RPG علمی تخیلی در مقیاس کوچکتر Obsidian Entertainment به لطف نگارش عالی و ایمان سازش ناپذیر سازنده به چشم انداز بازی، زمانی که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، سر و صدای زیادی به پا کرد. استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس این موضوع را در سال ۲۰۲۱ با یک تریلر رونمایی اعلام کرد که در آن بازی‌های علمی-تخیلی و افشای بازی‌ها را سرگرم‌کننده می‌کند. ما چیز زیادی در مورد این بازی آینده نمی دانیم زیرا تمرکز مایکروسافت و Obsidian بیشتر بر روی آن است اقرار کرداما وجود این بازی پس از انتشار دوباره مورد توجه من قرار گرفت استارفیلد.

استارفیلدبازی RPG فضایی مورد انتظار Bethesda، سرانجام در اوایل این هفته شاهد انتشار گسترده ای بود. این یک بازی بسیار جاه طلبانه است که به من یادآوری می کند که چه چیزی RPG های Bethesda را می سازد، چیزی که ما مدت زیادی است به آن دست نیافته ایم، آنقدر خاص. که گفت، استارفیلد همچنین یک بازی معیوب است که گاهی اوقات زیر بار بلندپروازی های خود کمان می یابد. حالا که زدم استارفیلدتوجه من برگشته است جهان های بیرونی ۲که امیدوارم هویت منحصر به فرد خود را دوچندان کند و نیازی به تطابق احساس نکند استارفیلدمقیاس یا جاه طلبی

بزرگتر همیشه بهتر نیست

در حالی که مایکروسافت Obsidian را خریداری کرد در حین جهان های بیرونی توسعه، هنوز هم شبیه یک بازی AA بود و حتی توسط یک ناشر در مقیاس کوچکتر، Private Division منتشر شد. شما می‌توانید این محدودیت‌ها را در حین انجام بازی ببینید، زیرا فقط چند سیاره وجود داشت که بازیکنان فقط می‌توانستند قسمت‌های خاصی از آنها را کشف کنند. در مقایسه با یک بازی مانند استارفیلدممکن است عجیب به نظر برسد، اما جهان های بیرونی به دنبال کیفیت بر کمیت رفت.

Obsidian Entertainment / Xbox Game Studios

هر مکانی که در طول بازی از آن بازدید می‌کردم، مانند تمام تلاش‌هایی که تکمیل کردم و شخصیت‌هایی که در طول مسیر با آنها آشنا شدم، دست‌ساز منحصربه‌فرد احساس می‌کردم، که برخی از آنها به طور تصادفی با خودم برخورد کردم. جهان های بیرونی همچنین یک بازی است که در آن انتخاب بازیکن و عاملیت واقعاً به عنوان شخصیت‌ها و جهت‌گیری ماموریت‌های خاص به وضوح به اقدامات بازیکنان واکنش نشان می‌دهد. بسیاری از شخصیت‌های مهم را می‌توان کشت، و در طول سفر تصمیم‌های دشوار زیادی وجود دارد.

بودجه آن از نظر چیزهایی مانند انیمیشن شخصیت ها و مقیاس مناطقی که بازیکنان بازدید می کنند نشان داده می شود، اما گاهی اوقات داشتن پارامترهای سختگیرانه برای ساخت یک بازی می تواند خلاقیت و کیفیت را به حداکثر برساند. که با آن دیده می شود استارفیلدکه گهگاه برای حفظ سطح بالایی از کیفیت در گستره وسیعی از ویژگی های خود تلاش می کند.

با این حال، Bethesda هنوز در صدر بازی خود قرار دارد، وقتی صحبت از جنبه‌های RPG سنتی‌تر می‌شود. من از نوشتن شخصیت آن و روایتی که مربوط به کاوش در غرور بشریت است و اینکه چگونه میل آن برای رشد و گسترش دائمی به قیمت پایداری می‌آید لذت بردم. از قضا، مشکلات با استارفیلد مقیاس ناخواسته آن موضوع را بازتاب می دهد، به عنوان استارفیلد تنوع را فدای وسعت می کند، بسیاری از سیارات تا حدودی عقیم هستند و کاوش آنها جالب نیست، علیرغم اینکه اکتشاف یک قلاب گیم پلی وعده داده شده است.

بتسدا

در حالی که استارفیلد کاستی‌های خود را دارد، جاه‌طلبی بازی احتمالاً روی RPG‌های آینده، به‌ویژه RPG‌های انحصاری Xbox تأثیر خواهد گذاشت. به این ترتیب، من تعجب کردم که آیا می خواهم جهان های بیرونی ۲ به تعقیب استارفیلد به عنوان یکی دیگر از RPG های AAA عظیم با حمایت مایکروسافت. هر چی بیشتر بازی کردم استارفیلدبا این حال، هر چه بیشتر می‌توانستم تأیید کنم که نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد. یعنی امیدوارم جهان های بیرونی ۲ از نظر دامنه کوچکتر می ماند، عمدتاً از پشتوانه مایکروسافت برای پاک کردن لبه های ناهموار نسخه اصلی استفاده می کند تا اینکه محتوا و مشکلات نسخه اصلی را به صورت تصاعدی گسترش دهد.

جاه‌طلبی دنباله‌ها این است که اغلب بزرگ‌تر و جسورانه‌تر شوند، و ابسیدین اذعان کرده است که دنباله شامل یک منظومه شمسی کاملاً جدید برای کاوش خواهد بود. با این حال، من نمی خواهم مقیاس آن خیلی بزرگتر از این باشد. من ترجیح می دهم دو یا سه سیاره با جزئیات بی عیب و نقص و پر از محتوای سرگرم کننده و واکنشی به جای یک بازی که سعی در مطابقت داشته باشد، داشته باشم. استارفیلد سعی کنید بیش از ۱۰۰۰ سیاره داشته باشید و در نتیجه هر کدام را کمی سرگرم کننده تر می کند.

همانطور که هنگام نوشتن در مورد آن مشکوک بودم استارفیلد و جهان های بیرونی سال گذشته، اکنون واضح است که هر دو به عنوان موجودیت های RPG علمی تخیلی مجزا تحت یک شرکت وجود دارند. Obsidian Entertainment نباید احساس نیاز به تعقیب کند استارفیلدجاه طلبی است، اما جهان های بیرونی دامنه صمیمی تر چیزی است که سریال را بسیار خاص می کند. اگر Obsidian Entertainment چنین رویکردی را اتخاذ کند، جهان های بیرونی ۲ می تواند هویت و احساس منحصر به فرد خود را در حین دور زدن حفظ کند استارفیلد بدترین جنبه ها

جهان های بیرونی ۲ برای PC و Xbox Series X/S در حال توسعه است.

توصیه های سردبیران







استارفیلدبازی RPG فضایی مورد انتظار Bethesda، سرانجام در اوایل این هفته شاهد انتشار گسترده ای بود. این یک بازی بسیار جاه طلبانه است که به من یادآوری می کند که چه چیزی RPG های Bethesda را می سازد، چیزی که ما مدت زیادی است به آن دست نیافته ایم، آنقدر خاص. که گفت، استارفیلد همچنین یک بازی معیوب است که گاهی اوقات زیر بار بلندپروازی های خود کمان می یابد. حالا که زدم استارفیلدتوجه من برگشته است جهان های بیرونی ۲که امیدوارم هویت منحصر به فرد خود را دوچندان کند و نیازی به تطابق احساس نکند استارفیلدمقیاس یا جاه طلبی


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/starfield-influence-the-outer-worlds-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *