The Sandman فصل ۲: ​​هر آنچه در مورد بازگشت سریال فانتزی موفق نتفلیکس می دانیم

The Sandman فصل ۲: ​​اطلاعات کلیدی

– در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام شد
– عکاسی اصلی در ژوئن ۲۰۲۳ شروع شد
– فیلمبرداری توسط اعتصابات هالیوود قبل از شروع مجدد در نوامبر ۲۰۲۳ متوقف شد
– فصل ۲ بر اساس رمان های گرافیکی چهارم و پنجم از مجموعه کتاب های نیل گیمن ساخته شده است.
– انتظار می رود که بازیگران اصلی بازگردند
– ظاهراً بازیگران جدید و نقش آنها فاش شد
– هنوز تریلر منتشر نشده است
– مشخص نیست که آیا سریال برای فصل سوم تمدید می شود یا خیر
– یک اسپین آف در حال توسعه، با سایرین به طور بالقوه در راه است

مرد شنی فصل ۲ دیگر نمی خوابد. قسمت بعدی سریال فانتزی پرطرفدار نتفلیکس پس از اعتصاب نویسندگان و بازیگران ۲۰۲۳ به طور کامل بازگشته است، که یک تحول خوشایند پس از یک سال کابوس‌وار برای همه در تجارت سرگرمی است.

در واقع، با شروع مجدد عکاسی اصلی مرد شنیدر سفر دوم، طرفداران یک بار دیگر رویای یک تاریخ احتمالی راه اندازی یکی از آنها را در سر می پرورانند بهترین نمایش های نتفلیکسفصل دوم متأسفانه، ما نمی دانیم که مورفئوس چه زمانی دوباره به رویاهای ما – *ahem* – حمله خواهد کرد، اما اطلاعات زیادی در مورد خلقت او وجود دارد که تا زمان انتشار آن شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

در زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید جمع آوری کرده ایم مرد شنی فصل ۲ ادامه دارد نتفلیکس. این شامل حدس و گمان در مورد تاریخ عرضه، جزئیات بازیگران، داستان های احتمالی و موارد دیگر است. اسپویلرهای کامل دنبال می شوند برای مرد شنی فصل ۱ و سری رمان های گرافیکی نیل گیمن به همین نام، در حالی که اسپویل های احتمالی فصل ۲ نیز در راه هستند.

تاریخ انتشار فصل ۲ Sandman: آنچه ما می دانیم

بیشتر ببین

مرد شنی فصل ۲ تاریخ اکران ندارد، اما با این وجود خوشحال کننده است که بدانیم برای یک سفر دیگر تمدید شد و فیلمبرداری پس از پایان اعتصابات هالیوود در سال ۲۰۲۳ دوباره شروع شده است.

مرد شنی فصل ۲ دیگر برای طرفداران نتفلیکس یک رویا نبود پس از اعلام آن در نوامبر ۲۰۲۲٫ با این حال، تنها چند هفته پس از شروع عکاسی اصلی در ژوئن ۲۰۲۳، تولید به دلیل اعتصابات گفته شده تعطیل شد. با دستیابی به قطعنامه هایی توسط همه طرف ها، مرد شنی برای اطلاعیه بزرگ فصل ۲ از خواب بیدار شد (که دوباره تیراندازی را شروع کرده بود) در ۲۹ نوامبر.

بنابراین، چه زمانی می توان انتظار داشت که فصل ۲ را ببینیم؟ ما پیش بینی بازگشت برای مرد شنی در اوایل سال ۲۰۲۵٫ در کمترین زمان، پایان سال ۲۰۲۴ خواهد بود، اما این دومی به معنای دوره‌های بحرانی بزرگی برای نمایش سنگین VFX خواهد بود. ما معتقدیم نتفلیکس به بازیگران و گروهش اجازه می‌دهد تا قبل از آماده شدن برای پخش، تمام جزئیات را دریافت کنند – هه، ۳۵ سال طول کشید تا یک اقتباس لایو اکشن بالاخره روشنایی روز را ببیند – بنابراین ما مطمئن هستیم که غول استریم پیروز شد. عجله نکنید

بازیگران سریال Sandman فصل ۲ شایعه شده است

The Sandman فصل ۲: ​​هر آنچه در مورد بازگشت سریال فانتزی موفق نتفلیکس می دانیم

لوسین، کاین، رویا و آبل همگی باید برای فصل ۲ برگردند. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

اسپویلرهای فصل اول The Sandman دنبال می‌شوند.

مرد شنی بازیگران فصل ۲ هنوز فاش نشده است، اما در اینجا انتظار داریم که پس از حضورشان در فصل ۱ و قسمت جایزه سریال، دوباره آنها را ببینیم:

  • تام استوریج در نقش مورفئوس / رویا
  • ویوین آچامپونگ در نقش لوسین
  • پاتون اسوالت در نقش متیو ریون
  • گوندولین کریستی در نقش لوسیفر مورنینگ استار
  • میسون الکساندر پارک در نقش هوس
  • جنا کولمن در نقش یوهانا کنستانتین
  • کربی هاول-باپتیست در نقش مرگ
  • وانسو سامونیایی در نقش رز واکر
  • ادی کارانجا در نقش جد واکر
  • رزانه جمال در نقش لیتا هال
  • دونا پرستون در نقش یأس
  • سانجیو باسکار در نقش قابیل
  • آسیم چودری در نقش هابیل
  • ملیسانتی ماهوت در نقش کالیوپه

چند چهره جدید نیز در دوره دوم نمایش حضور خواهند داشت. در CCXP 2022 (با نام مستعار برزیل Comic-Con)، که در پست شد حساب X نتفلیکس برزیلنیل گیمن تأیید کرد که یکی دیگر از Endless – Delirium، یعنی جوانترین عضو گروه جاودانه – تعظیم خود را انجام خواهد داد. بر اساس یک موضوع ارسال شده در انجمن DCEULeaks RedditEsme Creed-Miles (هانا) ظاهراً به عنوان دلیریوم انتخاب شده است.

گیمن همچنین طعنه زد (از طریق هفته نامه سرگرمی (EW)) که دیوید تنانت و مایکل شین، که صداپیشگی شخصیت‌های داستان قسمت جایزه «رویای هزار گربه» را بر عهده داشتند، ممکن است در مرحله‌ای در نمایش اصلی ظاهر شوند. با این حال، مشخص نیست که آیا آنها همان افراد را در آن داستان کوتاه بازی خواهند کرد.

در مورد دیگر تازه واردان، ایندیا مور (ژست) در حال فیلمبرداری صحنه هایی با استوریج و هاول باپتیست قبل از اعتصاب بازیگران دیده شد (بر اساس روزنامه بریتانیا). دیلی میل، اگرچه ما نمی دانیم که آنها در حال بازی چه کسی هستند. آنچه در نتفلیکس است همچنین Ruairi O’Connor را پیشنهاد می کند (نمایش صبحگاهی) به عنوان پسر مورفئوس، اورفئوس انتخاب شده است، که ممکن است به معنای بازگشت کالیوپه ملیسانتی ماهوت، مادر اورفئوس و شعله سابق مورفیوس باشد، که در دیگر داستان کوتاه قسمت جایزه ایفای نقش کرده است.

حدس و گمان داستانی فصل ۲ The Sandman

لوسیفر در حالی که در فصل 1 مرد شنی به میز تکیه می دهد، روی دستانش تعادل برقرار می کند

لوسیفر در فصل ۲ برای Morpheus تیراندازی خواهد کرد. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

اسپویل های کامل فصل ۱ The Sandman دنبال می شود.

جزئیات داستان به طور قابل درک در زمین نازک است، اما با توجه به اینکه فصل ۱ چگونه به پایان رسید، می‌توانیم در مورد چیزهای زیادی حدس بزنیم.

قبل از اینکه به آن بپردازیم، در حالی که همه ما به آن اشاره کرده ایم مرد شنیدر سفر بعدی به عنوان فصل ۲، ممکن است در این ارزیابی دچار اشتباه شویم.

بر مرد شنیتمدید، یک بیانیه مطبوعاتی نتفلیکس آن را به جای فصل دوم قطعی، به سادگی «ادامه داستان» نامید. بنابراین، چه چیزی می دهد؟ خوب، مرد شنیروایت فراگیر از یک رمان گرافیکی به رمان دیگر می‌پرد، و اغلب هزاران سال در این فرآیند جهش می‌کند، بنابراین ساختار داستان اقتباسی لایو اکشن احتمالاً از بهترین سرویس پخشطولانی مدت ۱۰ قسمتی سخت و/یا اصطلاحات فصلی. در واقع، صحبت کردن با برخورد دهندهبازیگر کربی هاول باپتیست و ویوین آچامپونگ پیشنهاد کردند که ما همچنان شاهد اجرای یک داستان غیرخطی خواهیم بود، به این معنی که می‌توانیم قسمت‌های نمایش را به‌جای فصل‌های سنتی به عنوان حجم مشخص کنیم.

عکس کناری لوسیفر و مورفئوس در فصل 1 مرد شنی

در قسمت بعدی سریال منتظر یک مسابقه مجدد پرتنش بین لوسیفر و مورفیوس باشید. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

خوب، پس ما در مورد T چه می دانیماو سندمندومین گردش؟ این کتاب از جلد چهارم و پنجم آثار گیمن – «فصل مه» و «بازی تو» – که نویسنده آن را تأیید کرده است. RadioTimes.comگفت: برنامه‌های ما برای فصل دوم، دو رمان گرافیکی دوم است که از نظر فنی، در این مورد، کتاب‌های چهارم و پنجم خواهند بود و بخش‌هایی از داستان‌های کوتاه کتاب سه در میان چیزهای دیگر پراکنده شده‌اند.

معنای آن در عمل پیچیده است. همانطور که اشاره شد، مرد شنی یک حماسه خطی نیست و آنچه در «فصل مه» و «بازی تو» اتفاق می‌افتد ارتباطی ندارد. اینکه آیا گیمن، مجری برنامه آلن هاینبرگ و تهیه کننده دیوید اس. گویر به داستان هایی که در کتاب ها گفته می شود پایبند هستند یا سعی می کنند آنها را به روایتی خطی تر برای مخاطبان عام تبدیل کنند، مشخص نیست. که گفت مرد شنی فصل ۱ بسیار وفادار بود، بنابراین سخت است که بفهمیم چرا چیزها خیلی از فرمول اصلی منحرف می شوند.

خوب، پس چه چیزهایی می توانیم از رمان های گرافیکی به دست آوریم، به علاوه آنچه که بازیگران و گروه در مورد داستان های آینده به ما گفته اند؟

مطابق نتفلیکس تودومدر اینجا یک تیزر برای فصل بعدی سریال است: “وقتی آخرین بار از رویا و دوستان و دشمنانش خارج شدیم، نیروهای جهنم به رهبری خود لوسیفر در حال حرکت بودند. قسمت های جدید سریال به این درگیری می پردازند و ادامه می دهند. چالش‌های بسیاری را که جهان در پی غیبت قرن‌ها مورفیوس با آن مواجه است، کشف کنید.”

بیشتر ببین

طرفداران تثبیت شده می دانند که نبرد جاری بین ارباب جهنم و مورفیوس چگونه انجام می شود. با این حال، برای طرفداران کمتر آشنا که خواهان جزئیات بیشتر هستند، ما به هاینبرگ اجازه می دهیم اطلاعات بیشتری را افشا کند، همانطور که در چت با EW: “” پایان قسمت ۱ [of season 2] رویا به متیو می گوید: من به جهنم می روم و ممکن است دیگر برنگردم. بنابراین قسمت دوم با مسابقه مجدد بین رویا و لوسیفر آغاز می شود. خیلی آبدار است! من خیلی مشتاقم که با ظاهر گوندولین کاری کاملاً متفاوت انجام دهم. من نمی‌خواهم غافلگیری را برای افرادی که «فصل مه» را نخوانده‌اند خراب کنم، اما مشکل Dream واقعاً از اینجا شروع می‌شود.»

Gaiman را اضافه می کند (از طریق ای تی آنلاین): “بازی مجدد لوسیفر-مورفئوس قرار است اتفاق بیفتد و مورفئوسی غریب تر، تاریک تر و مخل تر از آن چیزی است که هرکسی که واقعاً بیرون نیامده و سریال Season of Mists را نخوانده باشد، تصور کند. مرد شنی کمیک.” ما را هیجان زده رنگ کنید.

رز نوزاد لیتا را در آغوش می‌گیرد در حالی که لیتا در فصل 1 مرد شنی به او نگاه می‌کند

مورفیوس نوزاد لیتا را زیر نظر خواهد داشت. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

در مورد «بازی تو» که حول محور باربی، یکی از مهمان‌های بی‌اندبی Hal که در فصل اول با او آشنا شدیم، می‌گوید: «ما شخصیت‌های زیادی داریم که حتی انسان نیستند، که حیوانات سخنگو هستند. لنی هنری به اندازه مارتین تنبونز خوب است و من نمی توانم منتظر دیدار تماشاگران باشم. [new characters like] واندا، فاکس گلو و هیزل.”

چیزهای زیادی وجود دارد که باید منتظر آنها بود، از جمله اینکه چه اتفاقی برای بچه لیتا می افتد (که مورفیوس مطمئناً مراقب او خواهد بود)، کتاب کمیک لیتا با نمادین مرتبط است. دی سی ابرقهرمان Wonder Woman، مشکلات مورفیوس با Desire، و بازگشت احتمالی The Corinthian – به شرطی که گیمن و شرکت بخواهند این جنبه از منبع را به فصل ۲ بیاورند – و قول مورفئوس مبنی بر اینکه فرمانروای خیرخواه تر رویاپردازی، یعنی قلمرو او باشد. خواهیم دید که چگونه همه این نقاط طرح (و بسیاری موارد دیگر!) به بیرون تکان می‌خورند مرد شنی فصل ۲٫

تریلر فصل ۲ Sandman: آیا یکی وجود دارد؟

رویا در فصل 1 برنامه تلویزیونی The Sandman نتفلیکس روی صندلی می نشیند

نشسته در انتظار مرد شنی تریلر فصل ۲ مانند … (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

نه. با توجه به اینکه تولید اخیراً مجدداً شروع شده است، انتظار اینکه یک تریلر برای آن داشته باشیم، واقع بینانه نیست. مرد شنی فصل ۲ هنوز ما این بخش را به محض انتشار به روز می کنیم.

آیا مرد شنی فصل سوم نتفلیکس را دریافت خواهد کرد؟

هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا دنباله ای برای آن وجود خواهد داشت یا خیر وجود ندارد مرد شنی فصل ۲ با نور سبز روشن خواهد شد، اما دو شخصیتی که – به تعبیر متعارف – اولین حضور خود را در منبع اصلی Gaiman انجام می دهند، اولین بازی لایو اکشن خود را در نتفلیکس خواهند داشت: کارآگاهان پسر مرده

برای افراد ناآشنا: کارآگاهان پسر مرده در ابتدا توسط گیمن ساخته شد و ماجراهای ادوین پین و چارلز رولند را دنبال می‌کند که در طول قرن بیستم در نقاط مختلف به قتل می‌رسند اما از انتقال به زندگی پس از مرگ خودداری می‌کنند. در عوض، آن‌ها به اطراف می‌نشینند و جنایات مربوط به مردگان و ماوراء طبیعی را بررسی می‌کنند.

این زوج برای اولین بار در خط داستانی «فصول مه» معرفی شدند (مرد شنی شماره ۲۵، به طور دقیق) در خلال یک میانبر کوتاه از گفتگوهای مورفیوس در مورد آینده جهنم. این دو هرگز در رمان‌های گرافیکی دیده نمی‌شوند، اما بعداً مجموعه‌های اسپین‌آف کمیک خود را داشتند که توسط اد بروبیکر و بایران تالبوت هدایت می‌شد.

یک برنامه زنده تلویزیونی از کارآگاهان پسر مرده در اواخر سال ۲۰۲۱ با چراغ سبز روشن شد حداکثر (که در آن زمان با نام HBO Max شناخته می شد) قرار است خانه پخش جریانی آن باشد. با این حال، در ماه فوریه، اقتباس تلویزیونی برای انتشار در نتفلیکس، با نام مستعار جهان تایید شد بهترین سرویس پخشبا اولین تریلر (نگاه کنید به بالا) در نوامبر منتشر شد به عنوان یکی از چهار اطلاعیه نتفلیکس Geeked Week 2023 که دست کم گرفته شده است.

یوهانا کنستانتین در فصل اول The Sandman به شخصی خارج از صفحه نمایش نگاه می کند

آیا اسپین آف یوهانا کنستانتین در دست ساخت است؟ (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

هنوز تاریخ راه اندازی مشخص نشده است، اما می دانیم که آیا به دنیای گسترده تر Sandman نتفلیکس متصل می شود یا خیر. همانطور که توسط Gaiman فاش شده است، این محتوای مجاور Sandman شاهد یکی از Endless در آن ظاهر می شود کارآگاهان پسر مرده (مطابق حساب طرفداران Sandman News X) که باید آن را به سری اصلی پیوند دهد.

کارآگاهان پسر مرده شاید فقط شروع یک لایو اکشن گسترده تر باشد مرد شنی کیهان هم صحبت کردن با هالیوود ریپورترجنا کولمن از احتمال پروژه اسپین آف یوهانا کنستانتین که گیمن و هاینبرگ مشتاق دنبال کردن آن هستند، سخن گفت. خواهیم دید که آیا در ماه های آینده هنوز هم در دست ساخت است یا خیر.

گیمن در مورد اینکه نمایش اصلی چقدر می تواند اجرا شود، گفت تنوع: “تا زمانی که مخاطب آنجاست… ما می‌خواهیم کل داستانی را که در “بیداری” گذشت، بگوییم و بعد از آن می‌خواهیم “Sandman: Overture” و… را بگوییم. چیزهایی مانند «شکارچیان رویا» ما احتمالاً داستان‌هایی را که در «مرد شنی: شب‌های بی‌پایان» وجود دارد در بدنه کل می‌بافیم.

«آنچه خوب است این است که ما همه چیز را داریم مرد شنی برای کشیدن ما همچنین کتاب های “مرگ” را داریم. ممکن است خیلی خوب باشد که برویم و یکی از آن‌ها را به‌عنوان حاشیه انجام دهیم… ما می‌توانیم این کار را برای مدت طولانی ادامه دهیم.» امیدواریم وقتی می‌گوییم امیدواریم این کار را انجام دهی، به جای همه صحبت کنیم، نیل.


برای پوشش بیشتر مبتنی بر تلویزیون Netflix، راهنماهای ما را بخوانید چیزهای عجیب و غریب فصل ۵، محرمانه فصل ۲، وکیل لینکلن فصل ۳و چهار شنبه فصل ۲.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/netflix/the-sandman-season-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *