The Sinking City 2 به یک تمرکز ترسناک “محور” خواهد شد

توسعه دهنده اوکراینی Frogwares بازی The Sinking City 2 را برای PC، PlayStation 5 و Xbox Series X/S در سال ۲۰۲۵ معرفی کرده است.

این دنباله که بار دیگر در یک لاوکرافت دهه ۱۹۲۰ در ایالات متحده می گذرد، داستانی مجزا و مستقل از نسخه قبلی خود را روایت می کند.

اما، همانطور که در برنامه امشب Xbox Developer Direct توضیح داده شد، این ورودی بر روی ژانر «اول ترسناک» متمرکز است و همچنین پیشرفت‌های فنی ساخته شده در Unreal Engine 5 را به رخ می‌کشد.


The Sinking City 2 به یک تمرکز ترسناک “محور” خواهد شدشهر غرق شده ۲ | تریلر World Premiere (PC، PS5، سری Xbox)


اولین تریلر فیلم The Sinking City 2.

سرگی اوگانسیان، مدیر اجرایی Frogwares می‌گوید: «شهر غرق‌شده اصلی هنوز یکی از موفق‌ترین عناوین ما است، به احتمال زیاد به دلیل تمایلات و محیط‌های قوی‌تر ژانر وحشت. «ما چیزها را با هم ترکیب می‌کنیم تا کارهایی را انجام دهیم که مردم در مورد ما دوست دارند – یعنی تجربیات غنی از داستان – در حالی که هنوز می‌توانیم تکامل پیدا کنیم.

“این هیجان انگیز است اما در عین حال مخاطره آمیز است. ما یک استودیوی کاملاً مستقل هستیم که در ۲۴ سال گذشته به خاطر بازی های پلیسی شناخته شده است. اما باید حرکت های جسورانه تری را شروع کنیم. صنعت در اطراف ما در حال تغییر است و ما می خواهیم امنیت داشته باشیم. آینده استودیو.”

کارآگاهی اکنون اختیاری خواهد بود – راهی برای کشف بیشتر جزئیات جدید داستان بازی اما هرگز به عنوان مانعی برای پیشرفت شما عمل نکنید.

Frogwares حداقل تا حدی از طریق Kickstarter بودجه توسعه The Sinking City 2 را تامین خواهد کرد که به گفته استودیو به ارائه یک شبکه ایمنی در طول توسعه و پرداخت هزینه برای برخی از ویژگی‌های اضافی کمک می‌کند.

Frogwares که در کیف مستقر است، در دو سال گذشته از طریق تهاجم روسیه به اوکراین کار کرده است و در این مدت، Sherlock Holmes: The Awakened در سال ۲۰۲۳ را توسعه داده و راه اندازی کرده است. استودیو ارائه کرده است به روز رسانی منظم از نحوه مقابله با این وضعیت – که باعث می شود برخی از خواندن های دلخراش.

در اوایل سال جاری، آن را اختلاف بر سر حقوق شهر غرق شده را حل کردپس از اختلاف بر سر مالکیت آنها با ناشری Nacon که دید بازی اصلی The Sinking City برای مدت کوتاهی از فروش خارج شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-sinking-city-2-will-pivot-to-a-horror-focus?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *