The Witcher لارنس فیشبرن را برای فصل چهارم سریال نتفلیکس انتخاب می کند

لارنس فیشبرن برای فصل چهارم سریال The Witcher به بازیگران سریال The Witcher پیوست.

این بازیگر که کارنامه گسترده‌اش شامل بازی در نقش مورفیوس در سریال ماتریکس و پادشاه بووری در فیلم‌های جان ویک است، به جز دو مورد، نقش رجیس را بازی خواهد کرد. شخصیت او در این نمایش به عنوان یک “آرایشگر-جراح جهانی با گذشته ای مرموز” توصیف می شود.

در یک بیانیهفیشبرن گفت که از پیوستن به گروه بازیگران بسیار هیجان زده است [looks] به دنبال کاوش در دنیای شگفت انگیز The Witcher.”


The Witcher 3 Next-Gen – PS5 vs Xbox Series X – بررسی فناوری DF – حالت‌های RT و عملکرد تست شدند!

با بازگشت سریال نتفلیکس، این بازیگر تنها چهره جدید روی صفحه نمایش نخواهد بود. فصل چهارم نیز مشخص خواهد شد اولین بازی لیام همسورث، بازیگر بازی های گرسنگی در نقش گرالت ریویاجایگزین هنری کاویل

کاویل که در سه فصل اول سریال The Witcher نقش هیولا هانتر را بازی کرد. اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲ سریال را ترک می کند. در حالی که او دلیلی برای جدایی خود ارائه نکرد، بسیاری گمان می‌کردند که بازیگر از مسیری که نمایش می‌رفت راضی نبود، زیرا تیم سازنده از منبع ادبی بسیار دور شده بود.

در مورد فصل چهارم The Witcher که در آینده منتشر می‌شود، در اینجا توضیحات رسمی ارائه شده است که به ما ایده کوچکی از انتظارات می‌دهد:

“پس از رویدادهای تکان دهنده و تغییر دهنده قاره که فصل سوم را به پایان می رساند، فصل جدید گرالت، ینفر و سیری را دنبال می کند که با عبور از قاره ویران شده از جنگ و بسیاری از شیاطین آن جدا از یکدیگر روبرو می شوند. اگر آنها بتوانند در آغوش گرفته و رهبری کنند. گروه‌های نامناسبی که خود را در آن می‌بینند، شانس زنده ماندن از غسل تعمید آتش را دارند – و دوباره یکدیگر را پیدا می‌کنند.»

علاوه بر سریال اکشن زنده Witcher، یک انیمه نتفلیکس در حال ساخت است که با نام Sirens of the Deep شناخته می شود. در این انیمیشن داگ کاکل در نقش گرالت، شکارچی هیولا موهای نقره‌ای بازی می‌کند.

در دنیای بازی های ویدیویی The Witcher، سال گذشته توسعه دهنده اعلام کرد ویرایشگر مود PC برای Wild Hunt در دست ساخت است. این ویرایشگر به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربیات خود را در بازی «با ساخت چیزی کاملاً جدید یا ویرایش جستجوها و محتوای موجود» ایجاد کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-witcher-casts-laurence-fishburne-for-fourth-season-of-netflix-show?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *