Thief: The Dark Project 25 ساله با این بسط خیره کننده ساخته شده توسط طرفداران جان تازه ای می گیرد.

گروهی از مددرها و توسعه دهندگان داوطلب به تازگی یک نسخه گسترش یافته برای بازی مخفی کاری اول شخص ۲۵ ساله Thief: The Dark Project منتشر کرده اند.

The Black Parade – یک کار هفت ساله عشق که به عنوان یک “بسط رایگان غیر رسمی” برای نسخه Thief Gold بازی توصیف می شود – ۱۰ ماموریت جدید، چهار ابزار جدید و “۳۰ دقیقه صحنه های زیبا و بیشتر” را در این بازی رایگان ارائه می کند. برای بازی افزودنی.

در تیزر زیر می توانید آن را در عمل مشاهده کنید:


Thief: The Black Parade – تریلر انتشار.

تیم توضیح می دهد: “در رژه سیاه، شما نقش شخصیت هیوم را بازی می کنید، یک جنایتکار سرسخت که به عنوان مجازاتی برای جنایاتش به تبعید فرستاده شد.” «سال ۸۳۳ است، و شما اکنون به شهر بازگشته‌اید، یک کلانشهر پراکنده از آجرهای دوده‌شده، بخارات چرب و ماشین‌های پر سر و صدا، با بسیاری از توطئه‌های شوم که پشت درهای بسته زمزمه می‌شوند.

“گمشده و بدون یک ریال به نام خود، به زندگی دزدی خود بازگشته اید و باید همکار قدیمی خود را پیدا کنید. سایه ها و سکوت متحدان شما هستند. نور دشمن شما است. پنهان کاری و حیله گری ابزار شما هستند. و ثروت دیگران برای گرفتن مال شماست.”

علاوه بر ارائه یک زمین بازی دیجیتالی جدید برای طرفداران Thief، این بسط همچنین شامل “چند اصلاحات در فرمول بازی کلاسیک Thief” است تا کارها را کمی چالش برانگیزتر کند، به خصوص در تنظیمات سختی سخت تر.

طراح سطح Arkane Lyon، Romain Barrilliot، پروژه را به عنوان کارگردان رهبری کرد و یک تیزر سریع را در X/Twitter به اشتراک گذاشت:


منبع: https://www.eurogamer.net/25-year-old-thief-the-dark-project-gets-a-new-leash-of-life-with-this-stunning-fan-made-expansion

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *