THQ Nordic می‌گوید با به تأخیر انداختن راه‌اندازی مجدد Alone in the Dark تا مارس، از بحران تعطیلات جلوگیری می‌کند.

THQ Nordic بار دیگر به تعویق افتاد . احیای سریال ترسناک بقا توتمیک در ابتدا قرار بود در ماه اکتبر قبل از اینکه ناشر تاریخ انتشار را به تعویق بیندازد، عرضه شود. . اکنون THQ Nordic این را می گوید تنها در تاریکی در ۲۰ مارس ۲۰۲۴ برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

دلیل اصلی تأخیر اخیر این است که افراد توسعه دهنده Pieces Interactive مجبور نباشند ساعت های طولانی در تعطیلات کار کنند تا مطمئن شوند بازی در ماه آینده عرضه می شود. "با تاریخ انتشار اولیه برنامه ریزی شده ما در ژانویه ۲۰۲۴، فصل کریسمس پر از استرس و هر چیزی جز زمان شادی برای آنها بود." THQ Nordic .

"رفاه تیم ها اولویت اصلی است و هر دو شرکت می خواهند از هرگونه بحران احتمالی در تعطیلات کریسمس جلوگیری کنند." ناشر افزود. "علاوه بر این، THQ Nordic و Pieces Interactive می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که بازی نه تنها انتظارات جامعه را برآورده می‌کند، بلکه از آن فراتر می‌رود، به خصوص با بازی‌های فوق‌العاده ستاره‌های هالیوود دیوید. [Harbour] و جودی [Comer] به عنوان قهرمانان اصلی"

با توجه به اینکه بازی همچنان در همان سه ماهه مالی عرضه خواهد شد، تاخیر از ژانویه تا مارس نباید برای ناشر یک معامله بزرگ باشد. با توجه به اینکه شرکت مادر THQ Nordic Embracer است از یک ناشر می خواهد بدهد تنها در تاریکی هر شانس ممکن برای تبدیل شدن به یک ضربه.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/thq-nordic-says-its-avoiding-holiday-crunch-by-delaying-alone-in-the-dark-reboot-to-march-164313897 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/thq-nordic-says-its-avoiding-holiday-crunch-by-delaying-alone-in-the-dark-reboot-to-march-164313897.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *