Threads اکنون دارای نظرسنجی و راهی آسان برای ارسال فایل‌های GIF است

Threads بالاخره گزینه‌های داخلی برای ارسال فایل‌های GIF و نظرسنجی دارد. مدیر عامل متا مارک زاکربرگ این به‌روزرسانی‌ها را روز پنجشنبه اعلام کرد و با گیف‌ها و نظرسنجی‌های خودش به تعدادی از کاربرانی که سؤال کرده بودند این ویژگی‌ها چه زمانی به پلتفرم می‌آیند، پاسخ داد. هر دو شروع به انتشار برای برنامه Threads و در وب کرده اند، اگرچه به نظر می رسد نظرسنجی ها کمی بیشتر طول می کشد تا راه خود را به دومی باز کنند.

در حالی که کاربران قبلاً می‌توانستند GIF‌ها را با استفاده از راه‌حل‌هایی مانند صفحه‌کلید شخص ثالث یا با کپی/پیست کردن آن‌ها از جای دیگر ارسال کنند، با نتایج متفاوت، هیچ دکمه‌ای در خود برنامه وجود نداشت. اکنون، کاربران یک دکمه GIF را در پنجره ایجاد پست در کنار دکمه گالری تصاویر می بینند، که یک کتابخانه GIPHY قابل جستجو را برای انتخاب باز می کند.

برای نظرسنجی‌ها، کاربران می‌توانند تا چهار گزینه را برای رای دادن دیگران اضافه کنند و کنترل کنند که چه کسی می‌تواند و چه کسی نمی‌تواند پاسخ دهد. نظرسنجی ها به مدت ۲۴ ساعت پس از پست شدن باز می مانند و تنها افرادی که به نظرسنجی پاسخ داده اند می توانند نتایج را به محض ورود مشاهده کنند. دکمه نظرسنجی در نوار ابزار ایجاد پست به صورت سه خط افقی ظاهر می شود.

گیف‌ها و نظرسنجی‌ها به ویژگی‌های اصلی توییتر تبدیل شده‌اند، جایی که سال‌ها در دسترس بوده‌اند و کاربرانی که به Threads به‌عنوان جایگزین روی آورده‌اند، از همان ابتدا آنها را درخواست کرده‌اند. اینستاگرام و ، بنابراین ورود آنها به Threads شاید گام بعدی واضح باشد. به آهستگی اما مطمئناً، Threads با پیدا کردن جایگاه خود، بیشتر و بیشتر به تجربه اضافه می کند و به نظر می رسد که کار می کند. همین دیروز، زاکربرگ پلتفرم را گفت .

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/threads-now-has-polls-and-an-easy-way-to-post-gifs-184330729.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/threads-now-has-polls-and-an-easy-way-to-post-gifs-184330729.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *