Tin Hearts – نگاهی عمیق به گیج کننده PS VR2 – PlayStation.Blog

سلام به همه، من کوستاس ظریفیس، بنیانگذار Rogue Sun و کارگردان خلاق در Tin Hearts هستم. ما از استقبال فوق‌العاده‌ای که این بازی از زمان عرضه روی پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ در اوایل سال جاری داشته است، بسیار سپاسگزار بوده‌ایم! اما ما صدای جامعه واقعیت مجازی را با صدای بلند و واضح شنیده ایم: شما می خواهید Tin Hearts را در PS VR2 بازی کنید! به همین دلیل است که من هیجان زده هستم که در مورد آنچه در نسخه PS VR2 بازی انتظار دارید به شما بگویم و به شما اطلاع دهم که نسخه ی نمایشی PS VR2 بازی در تاریخ ۲ نوامبر راه اندازی خواهد شد. ما نمی توانیم منتظر همه شما باشیم تا آن را بررسی کنید. بیرون


Tin Hearts – نگاهی عمیق به گیج کننده PS VR2

قلب های حلبی چیست؟

قلب‌های حلبی شما را به سفری احساسی و قابل تامل می‌برد و لایه‌هایی از زندگی سازنده اسباب‌بازی ویکتوریایی، آلبرت باترورث را جدا می‌کنید. برای انجام این کار، باید خودتان به جای مخترع قدم بگذارید، زیرا بیش از ۵۰ معما به سبک Lemmings را در بازی حل می کنید، که هر روز بر پیچیدگی آنها افزوده می شود.

شامل چهار عمل متمایز، هر پازل به طرز استادانه ای در بافت خانه بزرگ ویکتوریایی باترورث بافته شده است. همانطور که پیشرفت می کنید، به طور پیوسته انواع اختراعات عجیب و غریب را کشف خواهید کرد که هر کدام دارای مجموعه ای از توانایی های منحصر به فرد هستند تا به شما کمک کند تا سربازان حلبی خود را به سمت امن هدایت کنید. با کاوش در مکان‌های جدید، و حتی برخی که ترجیح می‌دهند فراموش شوند، خاطرات ارزشمند باز می‌شوند.

ما Tin Hearts را از ابتدا برای PS VR2 طراحی کرده‌ایم تا نسخه کاملاً همه‌جانبه بازی مورد تحسین خود را زنده کنیم – اکنون به شما این امکان را می‌دهد تا به طور مستقیم مکانیک‌های بازی را کنترل کنید، لمس کنید و با آنها تعامل داشته باشید. بلوک ها را بین دستان خود بردارید و جابجا کنید، با توپ های اسباب بازی مانور دهید و جهت طبل های ترامپولین را تغییر دهید تا به سربازان حلبی خود کمک کنید تا به مقصد برسند، در حالی که محیط های خیره کننده را از منظری کاملا جدید کاوش کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • دنباله ای از پازل ها را حل کنید: از طریق بیش از ۵۰ پازل لمینگ مانند که به طور مداوم با پیشرفت شما تکامل می یابند، وارد یک ماجراجویی شوید. هر بار که بازی می کنید، مسیرهای جدیدی را به مقصد خود با راه های متعدد برای حل معماهای پیچیده کشف کنید.

  • از شگفتی های مکانیکی شگفت زده شوید: قدرت کنترل انواع اختراعات پیشرو را که به طور پیوسته در طول بازی معرفی شده اند، باز کنید. توپ های اسباب بازی، طبل های ترامپولین و ماشین های بادکنکی را مانور دهید. مکانیک های در حال تکامل را تجربه کنید زیرا بازی مدام شگفتی ها و شگفتی های جدیدی را به سمت شما می آورد.

  • استاد زمان شوید: برای مشاهده و تغییر نتیجه اقدامات خود، زمان مکث، سریع به جلو و عقب راندن، ارائه یک تجربه حل پازل در دسترس و آرامش بخش برای راضی نگه داشتن کهنه سربازان پازل و همچنین علاقه مندان به داستان سرایی.

چه چیزی در نسخه ی نمایشی PS VR2 گنجانده شده است؟

این نسخه ی نمایشی پر از شگفتی های مکانیکی شگفت انگیز و پازل های پیچیده، بازیکنان را در شش سطح از ۵۰+ سطح تنظیم شده در خانه بزرگ ویکتوریایی خانواده باترورث راهنمایی می کند. از اتاق زیر شیروانی، مملو از اسباب‌بازی‌ها و اختراعات جذاب، تا زیرزمین مخترعان که میزبان نوآوری‌ها و فناوری‌هاست، نسخه نمایشی نمایی از گیم‌پلی را به اشتراک می‌گذارد که از مجموعه‌ای از سطوح مورد علاقه ما می‌آید.

اگر بخواهم سطح مورد علاقه‌ای را در این نسخه نمایشی انتخاب کنم، می‌توانم بگویم حتماً اتاق موسیقی را که نشانه شروع Act II است، بررسی کنید. اتاق موسیقی پر از سازهای کلاسیک مختلف است که دارایی ارزشمند هلن باترورث است. هلن همسر و روح فامیل آلبرت است که استعداد موسیقیایی او برابر با توانایی های شوهرش در ساخت اسباب بازی است. وقت خود را در اینجا صرف کنید و روی پازل های آرامش بخش کار کنید و از موسیقی متن تند و تند لذت ببرید، که گیم پلی و صدا را به شیوه ای پرحرارت ادغام و تکمیل می کند.

… اما من نمی خواهم خیلی چیزها را خراب کنم، بنابراین امیدوارم زمانی را صرف کنید و در نسخه ی نمایشی که در ۲ نوامبر عرضه می شود، شیرجه بزنید و با دنیای افسانه ای و جادویی Tin Hearts آشنا شوید!

ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری در مورد انتشار کامل Tin hearts VR به اشتراک بگذاریم، از جمله تاریخ انتشار مورد انتظار.


روز VR: همه اعلان‌ها



منبع: https://blog.playstation.com/2023/09/28/tin-hearts-in-depth-look-at-the-ps-vr2-puzzler/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *