TopSpin 2K25 در ماه آوریل عرضه می شود

TopSpin 2K25 در ماه آوریل منتشر خواهد شد، ناشر ۲K اعلام کرده است و شامل بیش از ۲۴ ستاره حرفه ای تنیس قابل بازی خواهد بود.

پس از یک شوخی اولیه از بازگشت Top Spin در ماه ژانویه، ۲K جزئیاتی از نسخه های مختلف بازی موجود و همچنین ویژگی های جدیدی که در راه اندازی مجدد این سری گنجانده شده است، منتشر کرد.

نگاهی اجمالی از حضور بازیکنان در بازی در آخرین تریلر (جاسازی شده در زیر) و همچنین “موسیقی متن ستاره ای” که شامل ریمیکس Fall Out Boy’s Heartbreak Feels So Good توسط تهیه کننده و دی جی دیلون فرانسیس است، قابل مشاهده است.


TopSpin 2K25 در ماه آوریل عرضه می شودتجمع کن! | تریلر رسمی TopSpin 2K25 | 2K


تریلر معرفی رسمی TopSpin 2K25

در حال حاضر بازیکنان حرفه‌ای قابل بازی تایید شده عبارتند از راجر فدرر، سرنا ویلیامز، قهرمان فعلی ویمبلدون، کارلوس آلکاراز، و قهرمان فعلی اوپن فرانسه، ایگا سویتک، در میان دیگران. می‌توانید قبل از کار در مدار و رقابت در حالت MyCareer برای برنده شدن در مسابقات گرند اسلم، با آکادمی TopSpin که توسط جان مک‌انرو در دنیای TopSpin اداره می‌شود، بازی کنید.

با احتساب زمین‌های معروفی که در اوپن استرالیا، اوپن فرانسه، ویمبلدون و یو اس اوپن استفاده می‌شوند، ۴۸ زمین «بی‌نظیر» برای بازی وجود دارد و ۱۵ مکان از مسابقاتی مانند ایندین ولز گرفته شده است. مکان‌های بیرونی این گزینه را خواهند داشت که در سه زمان مختلف از روز بازی کنند (هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این روی شرایط بازی تأثیر می‌گذارد یا خیر).

TopSpin 2K25 از پشتیبانی متقابل در تور ۲K پشتیبانی می کند، اگرچه بازی چند نفره هم به صورت محلی و هم آنلاین در دسترس خواهد بود. می‌توانید حرفه‌ای را که بازی می‌کنید مانند MyPlayer سفارشی کنید، جایی که می‌توانید لباس‌ها، ویژگی‌ها و مربیان را تغییر دهید.

چهار نسخه از TopSpin 2K25 وجود دارد – در اینجا مواردی که در هر کدام گنجانده شده است و هزینه آن چقدر است:

  • نسخه استاندارد ۵۹٫۹۹ پوند برای PC، PS4 و Xbox One، یا ۶۴٫۹۹ پوند برای PS5 و Xbox Series X/S قیمت خواهد داشت.
  • نسخه دیجیتال متقابل استاندارد با قیمت ۶۴٫۹۹ پوند بر روی پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس خواهد بود. این نسخه شامل نسخه استاندارد می‌شود، اما امکان دسترسی به بازی را در کنسول‌های نسل قبلی و فعلی در یک خانواده کنسول و در یک حساب PlayStation/Xbox می‌دهد.
  • نسخه لوکس ۸۴٫۹۹ پوند برای همه پلتفرم ها (PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S) قیمت خواهد داشت. این شامل بازی پایه (به‌علاوه مزیت بین نسلی در پلی‌استیشن و ایکس‌باکس)، لباس‌ها و لباس‌های اضافی و ۱۷۰۰ VC برای ارتقای پخش‌کننده‌تان می‌شود.
  • نسخه گرند اسلم همه چیز را در اختیار شما قرار می دهد، از نسخه لوکس، برخی لوازم آرایشی اضافی، و مجوز دسترسی کامل تا شش فصل محتوای اضافی پس از عرضه. این نسخه در تمامی پلتفرم ها ۱۰۹٫۹۹ پوند برای شما هزینه خواهد داشت.

جزئیات بیشتر در مورد هر نسخه از بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید سوالات متداول TopSpin 2K25 صفحه

نسخه های لوکس و گرند اسلم نیز شامل سه روز «دسترسی زودهنگام» به بازی هستند. TopSpin 2K25 از ۲۳ آوریل برای هر کسی که مایل به پرداخت ۸۵ پوند یا ۱۱۰ پوند باشد، قبل از اینکه بازی در ۲۶ آوریل برای همه بازیکنان در دسترس قرار گیرد، قابل بازی خواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/topspin-2k25-rallying-up-for-april-release?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *