Toyota RAV4 vs. هوندا CR-V: کدام شاسی بلند کامپکت برای شما مناسب است؟

ماشین ها

Toyota RAV4 vs. هوندا CR-V: کدام شاسی بلند کامپکت برای شما مناسب است؟

Toyota RAV4 vs.  هوندا CR-V: کدام شاسی بلند کامپکت برای شما مناسب است؟

Ovu0ng/Shutterstock
توسط تاریندو دیاس/۲۵ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۹:۱۵ صبح EST

SUV های جمع و جور اخیراً محبوب شده اند زیرا برای بسیاری از افراد مناسب هستند. آنها خیلی بزرگ یا کوچک نیستند و می توانند بسیاری از کارها را به خوبی انجام دهند. رانندگان همچنین به سمت موقعیت رانندگی بالاتر، فضای داخلی جادار، و ظرفیت بار جذب می شوند که با خودروهای SUV بزرگتر رقابت می کند. در این بازار، تویوتا و هوندا جایگاه خود را باز کرده اند و به دلیل ساخت خودروهایی – به ترتیب RAV4 و CR-V – که به خوبی کار می کنند و ضرر نمی کنند، مشهور شده اند.

انتخاب SUV جمع و جور بهتر کار سختی است، به خصوص زمانی که هر کدام مزایا و معایب دارند و در نهایت به آنچه شما مهم می دانید خلاصه می شود. بنابراین، در این مقاله، نقاط قوت و ضعف این دو SUV را بررسی خواهیم کرد تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه تر کمک کنیم.

برای مقایسه و مقایسه، ما بر روی سه معیار اصلی تمرکز خواهیم کرد: این SUV ها چقدر خوب عمل می کنند و چه ویژگی هایی ارائه می دهند، چقدر راحت و جادار هستند و چقدر مصرف سوخت دارند. این چیزها به ما کمک می کند بفهمیم که آیا آنها برای افراد مختلف معامله خوبی هستند یا خیر.

علاوه بر اسناد رسمی هوندا و تویوتا و بررسی‌های خود، ما همچنین از بررسی‌های حرفه‌ای منتشر شده توسط منابع معتبر مانند MotorTrend، Car and Driver، و Top Gear برای مقایسه جنبه‌های فنی SUVها استفاده خواهیم کرد. ما همچنین بررسی خواهیم کرد که افرادی که این وسایل نقلیه را دارند در مورد عناصر ذهنی تر مانند راحتی و تجربه سواری چه می گویند.

تویوتا راو ۴ چیست؟

سو تاچر/شاتراستاک

تویوتا RAV4 مانند خودرویی است که با زمان رشد کرده است. این خودرو در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک کانسپت به نام RAV Four شروع به کار کرد و تا سال ۱۹۹۴ به یک خودروی واقعی در ژاپن، اروپا و ایالات متحده تبدیل شد. این خودرو منحصر به فرد بود زیرا لذت یک وسیله نقلیه آفرود را با راحتی یک خودروی معمولی ترکیب می کرد. . تویوتا حتی یک نام عجیب و غریب به آن RAV4 داده است که مخفف عبارت Recreational Active Vehicle with 4WD است.

در ابتدا، انواع مختلفی از راو۴ وجود داشت، از نسخه های دو در گرفته تا تمام الکتریکی. به نظر می رسید که مردم آنها را دوست دارند زیرا تویوتا در سه سال اول تقریباً ۳۰۰۰۰۰ فروخته است. طی سال‌ها، تویوتا تغییراتی ایجاد کرد تا آن را هیجان‌انگیز نگه دارد، و در سال ۲۰۱۶، RAV4 هیبریدی را معرفی کردند – قدرتمند بود و مهم‌تر از آن، سوخت زیادی مصرف نمی‌کرد. RAV4 پرفروش‌ترین خودروی تویوتا در ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ بود ما فکر می کنیم تویوتا RAV4 سزاوار موفقیت در فروش آمریکا است به سه دلیل

تویوتا RAV4 برای کسانی جذاب است که به دنبال یک SUV جمع و جور کاربردی، هوشمند و کم مصرف هستند. برای خانواده هایی که به دنبال وسیله نقلیه ایمن و جادار هستند تا بتوانند در زمین های مختلف بدون جسارت در آفرودهای سخت کار کنند، عالی است. اما RAV4 ممکن است برای علاقه مندانی که هوس گیربکس دستی یا موتوری با کارایی بالا هستند مناسب نباشد. اگر احساس یک SUV سنتی را ترجیح می دهید و به فناوری هیبریدی علاقه ای ندارید، ممکن است بخواهید گزینه های دیگری را بررسی کنید. RAV4 همه چیز در مورد معقول بودن و صرفه جویی در هزینه بنزین است.

هوندا CR-V چیست؟

دوماگوج کواچیچ/شاتراستوک

هوندا CR-V، مخفف Comfortable Runabout Vehicle، یک وسیله نقلیه کاربردی اسپرت جمع و جور است که از زمان معرفی خود در ایالات متحده در سال ۱۹۹۷ بسیار محبوب بوده است. با فروش نزدیک به شش میلیون دستگاه در ایالات متحده، عنوان پرفروش ترین خودروی آمریکا را به خود اختصاص داده است. CUV از زمان عرضه آن و از سال ۲۰۱۷ پرفروش ترین خودروی هوندا بوده است.

زمانی که اولین CR-V عرضه شد، با سایر SUV ها متفاوت بود. به لطف ساختار یکپارچه، سیستم تعلیق مستقل چهار چرخ و فاصله بین دو محور سخاوتمندانه، کیفیت سواری شبیه به خودرو داشت. ویژگی هایی مانند Real Time 4WD را معرفی کرد که قابلیت آفرود مطمئن و ۸٫۱ اینچ فاصله از زمین را ارائه می دهد. و حدس بزنید چه؟ پشت ماشین می تواند تبدیل به میز پیک نیک شود! در مقایسه با خودروهای شاسی بلند تویوتا مانند RAV4، CR-V اغلب به دلیل اعتبار و ارزش فروش مجدد بالا برنده می شود.

داخل آن جادار است، سوار شدن آن راحت است و باعث صرفه جویی در مصرف بنزین می شود. بنابراین، برای مسافران، خانواده‌های جوان، و هرکسی که سواری نرم و فضای بار کافی را می‌داند، عالی است. قابلیت اطمینان چشمگیر CR-V همچنین آن را برای کسانی که به دنبال ارزش بلندمدت هستند انتخاب عاقلانه ای می کند. اگر خودرویی می‌خواهید که واقعاً سریع حرکت کند یا خارج از جاده باشد، CR-V بهترین نیست. این بیشتر در مورد راحت و کاربردی بودن است. این برای کسانی که به دنبال هیجان هستند یا افرادی که عاشق ماجراجویی های بزرگ هستند نیست. در نهایت، CR-V و RAV4 رقبای نزدیکی هستند، بنابراین ما باید جزئیات را بررسی کنیم تا ببینیم کدام یک برای شما مناسب است.

عملکرد و ویژگی ها

گیب شکور/شاتراستاک

در زیر کاپوت RAV4، شما یک موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر با ۲۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۸۴ پوند فوت گشتاور را خواهید دید که به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است. RAV4 سریعتر از نسخه قدیمی خود است و برای رسیدن به سرعت ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت هشت ثانیه طول می کشد. اگر RAV4 Hybrid را انتخاب کنید، سرعت آن حتی ۷٫۴ ثانیه بیشتر است.

RAV4 همچنین ویژگی‌های استاندارد کمک راننده، از جمله ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط با کمک حفظ خطوط و کروز کنترل تطبیقی ​​را ارائه می‌کند. با این حال، شایان ذکر است که برخی از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته، مانند نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک از عقب، در مدل پایه اختیاری هستند و هزینه اضافی دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید کمی فناوری جذاب‌تر و جذاب‌تر داشته باشید، به سراغ یکی از مدل‌های ارتقا یافته RAV4 بروید.

از سوی دیگر، CR-V هوندا بر یک موتور ۱٫۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۱۹۰ اسب بخاری و یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) متکی است. اگرچه به سرعت RAV4 نیست، اما هنوز هم برای نسخه‌های غیرهیبریدی سرعت صفر تا ۶۰ مایل در ساعت ۸٫۳ ثانیه را ارائه می‌کند. اگر نسخه هیبریدی را انتخاب کنید، کمی سریع‌تر است و ۷٫۹ ثانیه طول می‌کشد تا از ۰ به ۶۰ مایل در ساعت برود.

وقتی صحبت از ویژگی‌های ایمنی راننده می‌شود، CR-V شامل هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، کمک حفظ بین خطوط و هشدار خروج از خط به عنوان ویژگی‌های استاندارد است. علاوه بر این، هوندا برخی موارد ایمنی اضافی مانند نظارت بر نقاط کور، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و یادآوری صندلی عقب را اضافه کرده است. اگر ایمنی نقش مهم تری در تصمیم خرید شما دارد، CR-V برای شما مناسب است.

راندمان سوخت

کالین مایکلز/گتی ایماژ

اگر می خواهید در مصرف بنزین صرفه جویی کنید، RAV4 عالی است. راو۴ پرایم، به ویژه، می تواند ۴۸ مایل را تنها با استفاده از برق طی کند. اما نکته مهم اینجاست: RAV4 Prime در جلو قیمت بیشتری نسبت به RAV4 هیبریدی معمولی دارد. بنابراین، حتی اگر در مصرف بنزین صرفه جویی کنید، ممکن است کمی طول بکشد تا پول اضافی که خرج کرده اید جبران شود. RAV4 معمولی از نظر بنزین نیز بسیار خوب است، به خصوص اگر نسخه دیفرانسیل جلو را انتخاب کنید. می تواند تا ۳۵ مایل در هر گالن در بزرگراه حرکت کند. قیمت شروع RAV4 2024 بسته به مدل آن حدود ۲۸ تا ۳۰۰۰۰ دلار است که بسیار معقول است.

اگر به هوندا CR-V توجه دارید، دو گزینه موتور دارد: یک موتور گازسوز ۱٫۵ لیتری و یک سیستم هیبریدی ۲۰۴ اسب بخاری کارآمدتر. CR-V معمولی می تواند تا ۳۰ مایل در هر گالن حرکت کند، در حالی که نسخه هیبریدی با ۴۰ مایل در هر گالن در شهر قهرمان است. بررسی هوندا CR-V 2023. قیمت اولیه CR-V 2024 برای مدل پایه ۲۹۵۰۰ دلار و برای نسخه هیبریدی ۳۳۳۵۰ دلار است.

بنابراین، اگر می‌خواهید در مصرف بنزین صرفه‌جویی کنید و بدتان نمی‌آید که مقداری بیشتر هزینه کنید، RAV4 انتخاب خوبی است. از سوی دیگر، اگر یک خودروی جامد با آپشن هیبریدی خوب می‌خواهید، CR-V ارزش دیدن دارد. این واقعاً بستگی به آنچه شما در یک ماشین جستجو می کنید دارد.

راحتی و فضا

استودیوی عکس همه افراد / شاتر استوک

راحتی سواری و فضای بار از ملاحظات اصلی هنگام انتخاب یک SUV است. بنابراین، این دو خودرو در این بخش چگونه عمل می کنند؟

RAV4 یک کابین بزرگ و دنج دارد که می تواند به راحتی پنج نفر را در خود جای دهد. صندلی‌ها شیک و حمایت‌کننده هستند، اگرچه برخی از منتقدان اشاره می‌کنند که ممکن است در طول سواری‌های طولانی احساس سفت کنند. وقتی صحبت از فضای بار به میان می آید، RAV4 نیز عملکرد خوبی دارد. شما ۳۷٫۶ فوت مکعب فضا در پشت صندلی‌های عقب دارید، و وقتی آن صندلی‌ها را تا کنید، فضای سخاوتمندانه ۶۹٫۸ فوت مکعب را دریافت می‌کنید. اگر چیزهای زیادی برای حمل دارید، عالی است. به علاوه، باتری فضای بار را نمی‌دزدد، بنابراین عملی است. با این حال، کاربران می‌گویند که می‌تواند در سرعت‌های بالا پر سر و صدا شود و سواری آن کمی ناهموار باشد.

هوندا CR-V 2024 همچنین در راحتی و فضا امتیاز بالایی کسب کرده است. کابین آن برای سرنشینان جلو و عقب راحت و جادار است. صندلی های جلو نرم هستند و فضای زیادی برای سر و پاهای شما دارند. در عقب، فضایی برای بزرگسالان وجود دارد، اما صندلی‌ها به خوبی صندلی‌های جلو نیستند. خوبی این است که صندلی‌های عقب برای راحتی بیشتر می‌توانند دراز بکشند. وقتی صحبت از بار به میان می‌آید، پشت صندلی‌های عقب ۳۹٫۳ فوت مکعب قرار می‌گیرد و اگر آن‌ها را تا کنید، حجم عظیم ۷۶٫۵ فوت مکعب به دست می‌آید. علاوه بر راحتی، CR-V در حالت برقی بی صدا است.


منبع: https://www.slashgear.com/1475198/toyota-rav4-vs-honda-crv-compact-suv-right-for-you/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *