Twitch برای بیش از ۵۰۰ کارمند خود اخراج می کند تا نیروی کار خود را «حقوق» تعیین کند

Twitch برای بیش از ۵۰۰ کارمند خود اخراج می کند تا نیروی کار خود را «حقوق» تعیین کند


توییچ، پلتفرم پخش زنده متعلق به آمازون، ۳۵ درصد از کارکنان یا کمی بیش از ۵۰۰ کارمند خود را اخراج کرده است. دن کلنسی، مدیرعامل این شرکت، گفت که این کاهش‌ها برای «حقوق بخشیدن» به نیروی کار توییچ طراحی شده‌اند.

از زمانی که آمازون این سرویس را حدود یک دهه پیش خرید، توییچ برای کسب سود تلاش کرد. از زمان تصدی برای امت شیر، Clancy و Twitch برای تبدیل پلتفرم به یک تجارت پایدار کاهش های عمده ای انجام دادند. سال گذشته، توییچ منتشر شد دو دور از اخراج حدود ۴۳۵ کارمند. با اخراج‌های امروز، توییچ در سال گذشته نزدیک به ۱۰۰۰ شغل یا تقریباً ۵۰ درصد از کارکنان خود را کاهش داد. علاوه بر این، مدیر ارشد محصول، مدیر ارشد مشتری و مدیر ارشد محتوای توییچ همگی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ شرکت را ترک کردند.

در حالی که Twitch در سطح جهانی گسترش یافته است، این شرکت نگاه دقیق تری به بازارهای بی سود نیز دارد. در نتیجه، این پلت فرم قصد دارد فعالیت های خود را در کره جنوبی تعطیل کند فوریه ۲۰۲۴.

“در طول سال گذشته، ما برای ایجاد یک کسب‌وکار پایدارتر کار کرده‌ایم تا توییچ برای طولانی‌مدت اینجا باشد و در طول سال هزینه‌ها را کاهش داده‌ایم و تصمیم‌های زیادی برای کارآمدی بیشتر گرفته‌ایم. متاسفانه، علی‌رغم این تلاش‌ها، مشخص شده است که سازمان ما هنوز به طور معناداری بزرگتر از اندازه کسب و کار ما است.” ایمیل به کارکنان.

“سال گذشته ما بیش از ۱ میلیارد دلار به استریمرها پرداخت کردیم. بنابراین در حالی که تجارت Twitch همچنان قوی است، مدتی است که اندازه سازمان بر اساس جایی است که ما خوش بینانه انتظار داریم کسب و کارمان در ۳ سال یا بیشتر باشد، نه به جایی که امروز هستیم. مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر در حوزه فناوری، ما اکنون سازمان خود را بر اساس مقیاس فعلی کسب‌وکار و پیش‌بینی‌های محافظه‌کارانه در مورد چگونگی رشد در آینده تعیین می‌کنیم.»

در حالی که مشخص نیست کدام بخش بیشترین آسیب را دیده است، این اخراج ها ممکن است بخشی از استراتژی گسترده تر آمازون باشد. بر ۲۹ ژانویهآمازون پرایم ویدیو یک ردیف تبلیغاتی را راه اندازی خواهد کرد. رهبری آمازون ممکن است به دنبال تجمیع فروش تبلیغات توییچ در تجارت گسترده تر برای کاهش هزینه ها باشد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/twitch-layoffs-500-staff-amazon/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *