Twitch برای توقف فعالیت در کره جنوبی به دلیل هزینه های شبکه «بسیار گران».

توییچ کره جنوبی را ترک می کند، با در ۲۷ فوریه. به گفته دن کلنسی، مدیر عامل این شرکت، این به دلیل هزینه های شبکه “بسیار گران” است. این خبر یک فاجعه بزرگ است، زیرا این کشور یکی از این اخبار است در جهان، با برخی از رقابتی ترین لیگ افسانه ها و هنر و صنعت ستاره بازیکنان اطراف

کلنسی این را “وضعیت منحصر به فرد” می نامد،" با اشاره به اینکه کار در کره جنوبی ده برابر گرانتر از سایر کشورها است. او در ادامه نوشت که توییچ “تلاش قابل توجهی” برای ادامه عملیات انجام داد، اما شرکت متعلق به آمازون به سادگی قادر به پرداخت آن نبود.

برخی از این تلاش‌ها شامل گنجاندن یک مدل همتا به همتا کم‌هزینه و کاهش وضوح جریان‌ها به ۷۲۰p بود.  شرکت با ضرر قابل توجهی کار کرده بود و تصمیم گرفت که این کار را متوقف کند.

“من می خواهم تکرار کنم که این تصمیم بسیار دشواری بود و ما بسیار ناامید هستیم. کره همیشه نقش ویژه ای در جامعه بین المللی ورزش های الکترونیکی ایفا خواهد کرد و ما به شدت از جوامعی که آنها بر روی آنها ساخته اند سپاسگزاریم. کلنسی نوشت.

نتفلیکس همچنین در مورد مبارزات خود برای ادامه فعالیت در کره جنوبی صحبت کرده است. غول استریم و ارائه دهنده خدمات اینترنتی محلی SK Broadband شکایت هایی را در مورد هزینه های شبکه به این طرف و آن طرف انداخته است. طبق معمول، مصرف کنندگان در این مورد موفق شدند، زیرا نتفلیکس در نهایت قیمت ها را حدود ۱۳ درصد افزایش داد.

پس موضوع دقیقاً چیست؟ همه اینها به نوع خاصی از مالیات بر ترافیک اینترنت که در کره جنوبی به کار گرفته می شود خلاصه می شود این مالیات شرکت فناوری، در این مورد Twitch را ملزم می‌کند که برای تحویل ترافیک به کاربر نهایی، هزینه‌ای به ISP بپردازد. شرکت‌های خارجی سال‌ها در برابر این تلاش‌ها مقاومت کردند، اما اخیراً سرکوب‌هایی صورت گرفته است و ما اینجا هستیم.

کره جنوبی است اما کشورهای دیگر به دنبال پیروی از آن هستند. به عنوان مثال، هند برای تغییر قوانین مخابراتی خود به نفع ISP ها ابراز علاقه کرده است و اتحادیه اروپا از ماه مارس در مورد این موضوع بحث می کند. در مورد Twitch، این شرکت امروز یک پخش زنده میزبانی می کند تا نگرانی های کاربران کره ای را برطرف کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/twitch-to-cease-operations-in-south-korea-over-prohibitively-expensive-network-fees-163041382.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/twitch-to-cease-operations-in-south-korea-over-prohibitively-expensive-network-fees-163041382.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *