Twitch در کره جنوبی خاموش می شود

توییچ اعلام کرده است که در پایان فوریه ۲۰۲۴ فعالیت خود را در کره جنوبی پایان می دهد و هزینه بالای فعالیت در این کشور را مقصر دانسته است.

توییچ دیروز این خبر را از طریق مقاله ای درباره آن اعلام کرد وبلاگمنسوب به مدیرعامل دن کلنسی.

توییچ گفت اکنون برای کمک به پخش‌کننده‌های توییچ مستقر در کره جنوبی کار می‌کند تا جوامع خود را به سمت سرویس‌های پخش زنده جایگزین سوق دهند و تصمیم برای تعلیق تجارت در آنجا را «بسیار دشوار» و «بسیار ناامیدکننده» برای افراد آسیب‌دیده خواند.

اخبار: نظرات ما در مورد تریلر GTA 6.در یوتیوب تماشا کنید

به گفته این شرکت، Twitch در کره جنوبی “با ضرر قابل توجهی” فعالیت می کند و هزینه های شبکه در داخل این کشور “۱۰ برابر گران تر از سایر کشورها است”. با وجود اجرای روش‌هایی برای کاهش هزینه‌ها، از جمله محدود کردن حداکثر کیفیت منبع به ۷۲۰p، این روش‌ها برای جبران هزینه‌های بالای عملیات کافی نبوده‌اند.

در ۲۷ فوریه، استریم‌کنندگان توییچ که کشور محل اقامت خود را کره جنوبی تعیین کرده‌اند، درآمدزایی خود را از طریق Twitch از دست خواهند داد و هرگونه اشتراک فعال در کانال‌های کره جنوبی لغو خواهد شد. استریم‌کنندگان آخرین پرداخت خود را از توییچ در تاریخ ۱۶ مارس دریافت خواهند کرد.

کلنسی نیز یک پست ارسال کرد بیانیه در X (Née Twitter) و گفت که تصمیم این بود که توییچ “مدتی به تعویق افتاد” و دوباره از استریمرهای کره جنوبی عذرخواهی کرد.

توییچ هم هست پایان سرویس در نینتندو سوییچ از طریق برنامه در ژانویه ۲۰۲۴٫ این شرکت دلیل این تصمیم را بیان نکرد، اگرچه به احتمال زیاد به این دلیل است که زیاد استفاده نشده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/twitch-shutting-down-in-south-korea

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *