Twitter/X کاربران فعال روزانه خود را از دست می دهد. لیندا یاکارینو، مدیر عامل شرکت، آن را تایید کرد.

شاید تا به حال در مورد مدیر عامل منتخب ایلان ماسک برای X، لیندا یاکارینو و او شنیده باشید. مصاحبه فاجعه بار با جولیا بورستین از CNBC در Vox Media کد ۲۰۲۳ رویداد. با این حال، تا حدودی در میان برخی از موارد بیشتر نادیده گرفته شده است لحظات ویروسی در مورد بحث، Yaccarino برخی از آمارهای ناشناخته قبلی را ارائه داد که دقیقاً چنین تصویر گلگونی را برای شرکت ترسیم نمی کند:

X، پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد، کاربران فعال روزانه خود را تحت رهبری ایلان ماسک از دست می دهد.

صحبت در Vox Media کد ۲۰۲۳ در رویداد اوایل این هفته، لیندا یاکارینو، مدیرعامل X به اشتراک گذاشت که این شرکت در حال حاضر ۲۲۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد – کاهش ده‌ها میلیونی یا ۱۱.۶ درصدی کاربران نسبت به قبل از تصاحب ماسک.

با توجه به الف سلسله از توییت هایی که خود ماسک ارسال شده در نوامبر سال گذشته، توییتر یک هفته قبل از تصاحب خود در اواخر نوامبر سال گذشته، روزانه ۲۵۴٫۵ میلیون کاربر فعال داشت.

در ادامه کنفرانس، X تجدید نظر شده است تعداد کاربران فعال روزانه آن به ۲۴۵ میلیون کاربر فعال روزانه می رسد اطلاعات. قبل از اینکه به طور مشخص بگوید X 225 میلیون کاربر فعال دارد، Yaccarinno قبلاً در مصاحبه به ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه اشاره کرد.

با این حال، حتی تعداد اصلاح شده X از ۲۴۵ میلیون کاربر فعال روزانه همچنان شاهد از دست دادن میلیون ها یا حدود ۳٫۷ درصد از کاربران فعال روزانه X از قبل از خرید ماسک است.

در واقع، در مقایسه با ۲۵۹٫۴ میلیون کاربر فعال روزانه ذکر شده، X نزدیک به ۱۵ میلیون کاربر را از دست داده است – کاهشی تقریباً ۵٫۶ درصدی.

توییتر اولین بار شروع به اشتراک گذاری این معیار کرد که این شرکت از آن به عنوان کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد یا mDAU یاد می کند، سال ها قبل از اینکه ماسک حتی قصد خرید شرکت را داشته باشد. دلیل؟ تعداد کاربران فعال روزانه توییتر به طور قابل اعتمادی برای این شرکت مطلوب تر از سایر معیارهایش بود که گزارش های سه ماهه خود را برای سرمایه گذاران و سهامداران به اشتراک گذاشت.

هنگامی که از یاکارینو برای اولین بار در طول مصاحبه در مورد معیارهای کاربر سؤال شد، ظاهراً او می خواست از آن مکالمه خاص دور شود و گفت که X بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ کاربر فعال روزانه دارد. او سپس بحث را به ویژگی Communities پلتفرم، پاسخ شرکت به Facebook Groups منتقل کرد و گفت که X 50000 انجمن دارد و تعداد تعامل و زمان صرف شده در آن جوامع از ژوئن افزایش یافته است.

همراه با معیارهای کاربر فعال روزانه، Yaccarino همچنین به اشتراک گذاشت که X اکنون رکورد ۵۵۰ میلیون را دارد. ماهانه کاربران فعال این میزان از ۵۴۱ میلیون «کاربر ماهانه» که ماسک داشت بیشتر است به اشتراک گذاشته شده است در یک پست در ماه جولای

با این حال، مشخص نیست که میزان رشد کاربران فعال ماهانه تحت مدیریت ماسک در مقایسه با عملکرد این شرکت قبل از تصاحب وی، چقدر بوده است. به این دلیل که در سال ۲۰۱۹، توییتر گزارش این عدد را به نفع معیار کاربر فعال روزانه متوقف کرد. شرکت وارد شد در آن سال با ۳۲۱ میلیون کاربر فعال ماهانه، آخرین متریک کاربر فعال ماهانه که به طور عمومی از توییتر گزارش شده بود.

لازم به ذکر است که ماسک از هر دو شماره کاربر فعال روزانه و ماهانه به نفع “دقایق کاربر پشیمان نشده” فاصله گرفته است. متریک ظاهرا ساخته شده توسط ماسک.


منبع: https://mashable.com/article/twitter-x-daily-active-users-drop-under-elon-musk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *