Ubisoft در حال ساخت The Division 3 با Massive Entertainment است

ما خوشحالیم که بازگشت GamesBeat Next را که در اکتبر امسال در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، اعلام می‌کنیم، جایی که موضوع “Playing the Edge” را بررسی خواهیم کرد. برای صحبت در اینجا درخواست دهید و درباره فرصت های حمایت مالی بیشتر بدانید اینجا. در این مراسم نیز اعلام خواهیم کرد ۲۵ استارت آپ برتر بازی به عنوان تغییر دهنده بازی ۲۰۲۴٫ امروز درخواست دهید یا نامزد کنید!


یوبی سافت امروز فاش کرد که Tom Clancy’s The Division 3 در دست ساخت است. سرگرمی عظیمتوسعه دهنده قدیمی این سری، در حالی که از The Division 2 حمایت می کند، کار بر روی پروژه جدید را رهبری می کند. جولیان گریتی، مدیر خلاق قدیمی نیز به فرنچایز بازگشته است، زیرا او تهیه کننده اجرایی فرنچایز خواهد بود و بر کار پیش تولید بر روی جدید نظارت می کند. بازی

این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی موقعیت جدید Gerighty را فاش کرد. در حال حاضر او به‌عنوان مدیر خلاق برای Star Wars Outlaws کار می‌کند و بخشی از پروژه تا راه اندازی آن در سال ۲۰۲۴ خواهد بود. Massive Entertainment همچنین در حال کار بر روی Avatar: Frontiers of Pandora است که در ماه دسامبر عرضه می‌شود.

Gerighty می‌گوید که می‌خواهد داستان‌های دیگری را در دنیای The Division تعریف کند. در یک بیانیهاو افزود: “ما ممکن است بیش از ۴۰ میلیون بازیکن داشته باشیم، اما The Division هنوز در سال های اولیه خود به عنوان یک فرنچایز است. داستان های باورنکردنی زیادی برای گفتن، مکان هایی برای کاوش و افراد برای محافظت وجود دارد.”

علاوه بر ورود اصلی جدید در این سری، یوبی سافت همچنین قصد دارد به زودی The Division Heartland را نیز منتشر کند. این عنوان اسپین آف رایگان است و توسط Red Storm Games به جای Massive توسعه داده شده است. همچنین در حال کار بر روی عنوان موبایلی به نام The Division Resurgence است.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/ubisoft-is-making-the-division-3-with-massive-entertainment/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *