UFC در ESPN Plus: چه چیزی را می توانم تماشا کنم، برنامه ریزی کنم و چقدر هزینه دارد؟

ESPN Plus همه اکشن های ورزشی ضروری را به تلویزیون، تلفن یا تبلت شما ارائه می دهد تا دیگر هیچ بازی را از دست ندهید. در حالی که از روز اول به بیسبال، فوتبال و فوتبال دسترسی داشت، در سال ۲۰۱۹ قراردادی انحصاری با UFC امضا کرد. این بدان معناست که هر Fight Night و رویداد PPV شماره‌دار از طریق ESPN Plus در دسترس است، اگرچه رویدادهای PPV هنوز برای دسترسی نیاز به پرداخت هزینه دارند. ما جزئیات هر چیزی را که باید بدانید در زیر آورده ایم!

دسترسی انحصاری ESPN Plus به اکشن مبارزه بزرگ که بیشتر به عنوان یک مکمل به جای جایگزینی واقعی برای سرویس کابلی معمولی ESPN دیده می شود، با این وجود به این معنی است که تقریباً یک خرید ضروری برای بینندگان پس از یک پخش زنده UFC. برای یافتن آخرین اطلاعات در مورد محتوای انحصاری UFC ESPN Plus و همچنین ارزان ترین راه برای اشتراک در این سرویس، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

چه رویدادهای UFC را می توانم در ESPN Plus تماشا کنم؟

از Conor McGregor گرفته تا Khabib Nurmagomedov و Amanda Nunes – زمانی که نام‌های بزرگ UFC در حال فعالیت هستند، معمولاً به عنوان تیتر اصلی در یکی از کارت‌های ماهانه «شماره‌دار» پرداخت به ازای هر بازدید حضور دارند.

برای تماشای خرید این رویدادها، اکنون باید یک مشتری ESPN Plus باشید – بعداً در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

خارج از دسترسی به رویدادهای PPV، اشتراک ESPN Plus به بینندگان امکان دسترسی به رویدادهای سطح دوم UFC، UFC Fight Nights را می دهد. Fight Nights که به صورت هفتگی برگزار می‌شود و در سرتاسر جهان برگزار می‌شود، معمولاً جنگنده‌های محلی در حال ظهور را نشان می‌دهد.

آنها یک معامله بسیار بزرگ هستند، در مکان های بین المللی بزرگ با بلیط هایی که صدها دلار تغییر می کنند، نگهداری می شوند. اگر مشترک ESPN هستید، می‌توانید بدون پرداخت سکه اضافی، آن‌ها را به صورت زنده و کامل تماشا کنید.

برنامه ESPN Plus UFC 2023:

  • UFC 296 – 16 دسامبر
  • شب مبارزه UFC – 13 ژانویه
  • UFC 297 – 20 ژانویه
  • شب مبارزه UFC – 3 فوریه
  • شب مبارزه UFC – 10 فوریه
  • UFC Fight 298 – 17 فوریه
  • UFC 299 – 9 مارس

آیا UFC PPV را با ESPN Plus دریافت می کنید؟

شرایط قرارداد میلیارد دلاری ESPN با UFC به این معنی است که اگر به دنبال تماشای یکی از رویدادهای برتر UFC هستید، اکنون به اشتراک ESPN Plus نیاز دارید.

درست است، رویدادهای پرداخت به ازای UFC متأسفانه با اشتراک معمولی ESPN Plus گنجانده نشده است، با این حال، برای خرید PPV باید یک اشتراک ESPN Plus داشته باشید.

رویدادهای پرداخت به ازای هر بازدید UFC در حال حاضر ۷۹٫۹۹ دلار هزینه دارند، با این هزینه به شما امکان دسترسی به مقدمات اولیه، مقدمات و همچنین کارت اصلی را می دهد. اگر مشترک جدید هستید، می‌توانید اشتراک ۱ ساله ESPN Plus را با یک رویداد UFC PPV به قیمت ۱۳۴٫۹۸ دلار انتخاب کنید که در اولین مسابقه UFC شما ۶۰ دلار صرفه‌جویی می‌کند.

UFC در ESPN Plus

(اعتبار تصویر: ESPN)

چه محتوای UFC دیگری را می توانم در ESPN Plus تماشا کنم؟

علاوه بر تمام اکشن‌های زنده از هشت ضلعی که ارائه می‌شود، ESPN Plus همچنین میزبان بسیاری از برنامه‌های انحصاری اصلی با مضمون UFC است.

چیزی شبیه به معدن طلا برای محتوای درخواستی MMA، از جمله دانا وایت’s Contender Series، UFC Destined و Ariel & The Bad Guy.

همچنین اگر برخی از اکشن‌های آخر هفته را از دست دادید یا به دنبال جستجو در گذشته UFC هستید، بسیار مفید است زیرا کتابخانه وسیع آن به شما امکان دسترسی به مبارزات کلاسیک به‌علاوه پخش مجدد اکشن‌های اخیر را می‌دهد.

با چه دستگاه هایی می توانم UFC را در ESPN Plus تماشا کنم؟

به لطف پشتیبانی گسترده این سرویس از دستگاه‌ها، از رایانه‌های شخصی و تبلت‌ها گرفته تا گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی، تنظیم ESPN Plus واقعاً ساده است.

شما می توانید ESPN Plus را در مرورگر وب خود تماشا کنید رفتن به وب سایت این سرویس و ثبت نام برای سرویس

ESPN Plus همچنین از بسیاری از آخرین نسل کنسول‌ها، از جمله PS5 و Xbox Series S و Series X و همچنین ماشین‌های قدیمی‌تر مانند تمام مدل‌های Xbox One و PS4 پشتیبانی می‌کند (اما متاسفانه نینتندو سوییچ).

اگر بیشتر تماشاگر ورزش های موبایلی هستید، برنامه ESPN را از اپ استور اپل یا فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید و در آنجا برای این سرویس ثبت نام کنید.

یا اگر احساس سنتی نشستن روی مبل برای تماشای بازی را دوست دارید، ESPN Plus در دسترس است اپل تی وی، Chromecast و Amazon Fire TV پلت فرم – و اکنون در پلت فرم Roku نیز وجود دارد.

ESPN Plus

(اعتبار تصویر: ESPN)

چه ورزش های دیگری توسط ESPN Plus نشان داده می شود؟

به غیر از اکشن MMA در بالا، این سرویس به شما امکان دسترسی به انبوهی از پوشش زنده انحصاری از مجموعه ای از ورزش های دیگر، از جمله بیسبال، هاکی روی یخ، فوتبال، بسکتبال و فوتبال آمریکایی را می دهد.

این سرویس استریم هر مسابقه MLS خارج از بازار را به همراه یک بازی NHL و MLB در روز در طول فصل های معمول مربوطه به بینندگان ارائه می دهد.

همچنین می‌توانید رویدادهای ورزشی زنده مانند تور PGA گلف، مسابقات بوکس درجه یک و تعداد زیادی از فوتبال بین‌المللی را تماشا کنید.

علاوه بر پوشش زنده ارائه شده، ESPN Plus همچنین میزبان بسیاری از برنامه‌های ورزشی اصلی انحصاری است، با برنامه‌هایی که باید حتما ببینید مانند The Fantasy Show، مجموعه تحلیلی ورزشی تحسین‌شده Detail در کنار گنجینه‌ای از برنده جایزه ۳۰ مستند برای ۳۰ مستند.

ارزان ترین راه برای دریافت ESPN Plus چیست؟

ESPN Plus ماهانه ۱۰٫۹۹ دلار یا سالانه ۱۰۹٫۹۹ دلار هزینه دارد.

از زمان انداختن نسخه آزمایشی رایگان ESPN Plus تخفیف‌ها یا پیشنهادات در دسترس مستقیم از سوی ESPN یا هر ارائه‌دهنده کابلی شریک برای سرویس پخش، کمی وجود دارد.

با این حال، یک گزینه قابل توجه برای صرفه جویی در پول وجود دارد که شامل ESPN Plus است.

با مالکیت مشترک ESPN توسط دیزنی، غول سرگرمی یک ارائه می دهد بسته دیزنی پلاس که به شما امکان می دهد ESPN Plus را دریافت کنید دیزنی پلاس و هولو برای مبلغ قابل انعطاف ماهانه فقط ۱۴٫۹۹ دلار. شما می توانید برای بسته نرم افزاری با ارزش عالی ثبت نام کنید به وب سایت دیزنی پلاس در اینجا بروید.


منبع: https://www.techradar.com/news/ufc-on-espn-plus

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *