UwU Virtual Pet Buffer یک تاماگوچی در یک پدال گیتار است

نمی‌خواهم وانمود کنم که شما، خواننده Engadget، متوجه شدم. تلاش برای پیش‌بینی اینکه چه چیزی می‌خواهد قلب‌های خردسال شما را به‌هم بیاورد، یک جور شلوغی است. اما، من کاملاً مطمئن هستم که یک تاماگوچی در یک پدال گیتار درست در کوچه شماست. صدای کنترل زمینی نشان داده شد NAMM 2024 با پدال بافر حیوان خانگی مجازی UwU.

اکنون پدال های بافر تقریباً کم هیجان ترین قطعه دنده ای هستند که می توانید برای پدال برد خود بخرید. احتمالا حتی کمتر از یک تیونر. اما، اگر برد مخصوصاً بزرگ یا کابل های بلند دارید، یک بافر می تواند به طور چشمگیری صدای شما را بهبود بخشد. اساساً تنها کاری که انجام می دهد این است که سیگنال ورودی را دریافت کرده و کمی آن را تقویت می کند تا از مکش تون لذت نبرید. همانطور که گفتم، هیجان انگیز نیست.

کاری که UwU انجام می دهد تفاوتی ندارد، به جز این که یک حیوان خانگی مجازی به سبک تاماگوچی و تعداد انگشت شماری مینی گیم در آن تعبیه شده است. همانطور که بازی می کنید، دوست جدید پدالورد شما می رقصد و امتیازات تجربه کسب می کند. همانطور که گربه کوچک مانند موجودی تجربه به دست می آورد، بیش از ۳۰ سطح با انیمیشن های منحصر به فرد تکامل می یابد. در مورد اینکه وقتی از آستانه ۳۰ سطح عبور کنید چه اتفاقی می افتد، خوب، شرکت هنوز تصمیم نگرفته است. اما هنوز زمان برای تصمیم گیری وجود دارد، زیرا قرار نیست پدال تا ماه مارس ارسال شود.

اگر صرف داشتن یک دوست مجازی کوچک جدید در هیئت مدیره شما برای شما جذاب نیست، UwU همچنین دارای سه مینی بازی داخلی است. Long Cat (یک کلون مار)، Fishy Blox (به طور مبهم مانند تتریس) و Neko Invader وجود دارد. . OLED تک رنگ کوچک و دکمه‌های کوچک دقیقاً برای انجام بازی‌ها ایده‌آل نیستند (و همچنین ممکن است اضافه کنم خم شدن روی یک پدال نیز نیست)، اما به نظر می‌رسد که در بازی‌های قدیمی تلفن همراه الهام گرفته شده است.

UwU Virtual Pet Buffer یک تاماگوچی در یک پدال گیتار است
ترنس اوبراین / انگجت

اگر آنجا نشسته اید و فکر می کنید، "چرا؟" خوب، اول، چرا که نه؟ ثانیا، بدیهی است که شما را در حال بازی نگه دارم. پیدا کردن زمان و رانندگی برای نواختن یا تمرین گیتار می تواند سخت باشد. به خصوص اگر نوجوانی هستید که زندگی پر مشغله‌ای با برنامه‌های درسی اضافی دارید یا مانند من، پدری دو نفره و پرمشغله با یک کار روزانه سخت. UwU به شما دلیلی می دهد که فراتر از دانستن اینکه باید بازی کنید. اختصاص دادن چند دقیقه در روز برای بازی، UwU کوچولوی شایان ستایش شما را شاد و سالم نگه می دارد. صادقانه بگویم، اگر زمانی که جوانتر بودم، یکی از اینها را داشتم و سرسختانه به اعتقادم مبنی بر اینکه نیازی به دانستن تئوری یا تکنیک موسیقی ندارم، چسبیده بودم، شاید گیتاریست ماهرتری بودم.

البته اگر UwU یک بافر نامرتب بود، هیچ کدام از اینها مهم نیست. اما فضای سر ۱۸ ولت دارد و به هیچ وجه صدای شما را رنگ نمی کند. حتی بسیار کوچک است، بنابراین یافتن فضایی برای آن حتی در شلوغ ترین تخته های پدال نیز نباید خیلی سخت باشد.

بافر حیوان خانگی مجازی UwU اکنون برای پیش‌سفارش مستقیماً از Ground Control Audio برای در دسترس است ۱۳۹ دلار.

پدال بافر حیوان خانگی مجازی UwU Audio Control روی یک پدال در کنار Ground Control Audio Bread Oath Overdrive.
ترنس اوبراین / انگجت

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-uwu-virtual-pet-buffer-is-a-tamagotchi-in-a-guitar-pedal-193633790.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-uwu-virtual-pet-buffer-is-a-tamagotchi-in-a-guitar-pedal-193633790.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *