Valve از دارندگان Steam Deck می‌خواهد که بوی دود را بو نکنند

Valve از دارندگان Steam Deck خواسته است که از استشمام دودهای خارج شده از دریچه های دستی خودداری کنند.

بوییدن دودها به دلیل بوی بسیار خوبی که ظاهراً بوی خوبی دارد، در زیر ردیت Steam Deck به یک میم تبدیل شده است. اگر «بو» را در آنجا جستجو کنید، طیف وسیعی از پست‌های افرادی را خواهید دید که بوی دریچه‌ها را کشف کرده‌اند. “خونین لذت بخش”، پرسیدن چگونه هنگامی که فن بوی خود را متوقف کرد، Steam Deck خود را برگردانیدو از Valve درخواست می کند که a ادکلن Steam Deck یا شمع معطر

اگر Valve قبلاً از این عادت آگاه نبود، قطعاً اکنون به لطف آن است Metapod100 در Reddit، که یک اسکرین شات از پاسخی که از پشتیبانی Steam دریافت کرده بود را به اشتراک گذاشت. بلیط پشتیبانی آنها؟ “آیا استنشاق دود اگزوز از بالای دریچه Steam Deck ایمن است؟”

اخبار: نظرات ما در مورد تریلر GTA 6.در یوتیوب تماشا کنید

این تا حدودی یک الگوی رفتاری برای لذت بردن از بخارات است، اما فکر می‌کنم من آن را دوست دارم؟» آنها برای زمینه اضافه کردند. پاسخ سندلر در پشتیبانی Steam نشان داد که «هیچ نگرانی ایمنی در مورد استفاده عمومی از Steam Deck وجود ندارد، اما « از استنشاق مستقیم دودهای خروجی دستگاه باید اجتناب شود.» سندلر به توصیه‌های کلی ارائه شده برای تمام وسایل الکترونیکی اشاره کرد که مبنی بر اینکه نباید دود اگزوز دستگاه‌ها را استنشاق کنید.

سندلر به Metapod100 دلداری داد: «ما درک می کنیم که ممکن است یک الگوی رفتاری باشد، اما لطفاً برای ایمنی سلامت خود از این رفتار خودداری کنید.» بنابراین، در حالی که احتمالاً در مقادیر کم خطرناک نیست، به عنوان مثال اگر در حین بازی روی Steam Deck به صورت دستی، مقداری دود تنفسی استنشاق کردید، بهتر است صورت خود را دقیقاً در آنجا نچسبانید تا واقعاً عطر را بچشید. بهتر است در حد اعتدال استشمام شود.

پاسخ Valve احتمالاً جلوی میم ها یا اسنیفرها را نخواهد گرفت. Metapod100 گفت که آنها را متوقف نمی کند، و هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید جلوی آن را بگیرید. سگ خانگی یا گربه هنگامی که آنها یک طعم برای این.

شایعاتی که در خیابان وجود دارد این است که مدل OLED به خوبی بوی اصلی ندارد. مطابق با آقای در Reddit، «شیرین‌تر، ارزان‌تر است، و نمی‌خواهد بیشتر برگردم». من این اطلاعات را برای علم به اشتراک می گذارم، البته، و نه برای کسانی از شما که ممکن است بخواهید از این اطلاعات برای کمک به تصمیم گیری در مورد مدل خرید استفاده کنید.

به‌عنوان یک مالک Steam Deck، نمی‌توانم بگویم که تا به حال متوجه بوی دریچه شده‌ام یا در نظر گرفته‌ام که بوی آن را نمونه‌برداری کنم. با این حال، من رینیت غیر آلرژیک دارم که حس بویایی من را برای سال ها کاهش داده است، بنابراین البته اکنون کنجکاو هستم. دفعه بعد که روی مال خودم بازی می‌کنم، ممکن است وسوسه دادن به آن خیلی قوی باشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/valve-asks-steam-deck-owners-to-not-smell-vent-fumes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *