Vampire Survivors به ​​زودی “حالت های داستانی مینیاتوری” را ارائه می کند

 یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های شگفت‌انگیز چند سال اخیر است و در حالی که توسعه‌دهنده آن می‌توانست به راحتی از پس آن بربیاید و همه چیز را آسان کند، Poncle از به‌روزرسانی‌های زیادی چشم پوشی کرده است. حالت بعدی یک حالت بازی جدید است که به بازیکنان امکان انجام کارهای بیشتری را می دهد.

ماجراهای جدید هستند "حالت های داستانی مینیاتوری مستقل" که خواهد گرفت بازماندگان خون آشام شخصیت های برخی "حاشیه های حیرت انگیز،" . هر ماموریت مسیر پیشرفت خود را دارد که جدا از بازی اصلی است. شما مجموعه محدودی از شخصیت‌ها، سلاح‌ها و قدرت‌ها را در اختیار خواهید داشت، زیرا چالش‌های سفارشی مانند زنده ماندن برای مدت زمان مشخص یا کشتن تعداد معینی از دشمنان را در اختیار خواهید داشت. ماجراجویی نیز مقداری خواهد داشت "متن داستانی" برای گره زدن داستان به هم

چند ماموریت اول به زودی بر روی تمامی پلتفرم هایی که بازی در آن ها در دسترس است (PC، سوئیچ و ). هر کدام باید یک یا دو ساعت طول بکشد تا بار اول تمام شوند، اگرچه می‌توانید برخی از اصلاح‌کننده‌ها را برای اجراهای بعدی تغییر دهید. علاوه بر این، تمام ماموریت ها هستند .

برای این Adventure ها نیازی به پول نقد بیشتری نخواهید داشت، اگرچه برخی به برنامه های توسعه یافته موجود اضافه می شوند. در ابتدا، Poncle دو ماموریت را به بازی پایه و ماموریت سوم را به DLC Legacy of the Moonspell خواهد آورد. ماجراجویی‌ها تنها زمانی باز می‌شوند که به بخش‌های خاصی از بازی پایه و الحاقیه‌ها برسید.

به نظر می رسد که پونکل کمی با این ماموریت ها آزمایش می کند. یکی که آن را به بازی پایه اضافه می کند "کاوش کنید که چگونه محتوای کلاسیک را بازسازی می کنیم، با یک خط داستانی کمی جدی و فرصتی برای کسب قفل زودتر از حد معمول." اگر ترجیح می دهید نگران نباشید بازماندگان خون آشام هر چند پوچی معمولی دو ماموریت دیگر لحن معمولی بازی را خواهند داشت.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/vampire-survivors-will-soon-feature-miniature-story-modes-161749229.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/vampire-survivors-will-soon-feature-miniature-story-modes-161749229.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *