Vampire Survivors همکاری Among Us DLC را اعلام کرد

لوبیاهای Among Us در حال نفوذ به Vampire Survivors در DLC جدید Emergency Meeting در ۱۸ دسامبر برای PC و Xbox هستند.

Poncle، توسعه‌دهنده Vampire Survivors، دی‌ال‌سی همکاری با توسعه‌دهنده مستقل Innersloth را به همراه یک تریلر نشان داد که چه چیزی اضافه می‌کند.

جلسه اضطراری طبق گفته Poncle، نه شخصیت، ۱۵ اسلحه، یک مرحله جدید الهام گرفته شده از Among Us، ۲۰ باز کردن قفل در بازی و توانایی دیدن آینده وجود دارد. به تریلر زیر نگاهی بیندازید.


DLC همچنین یک Adventure جدید اضافه می کند که بازماندگان خون آشام را به نقشه Polus در Among Us می برد. Adventures کمپین‌های داستانی کوتاهی هستند که دیروز، ۶ دسامبر، در آپدیت ۱٫۸ به Vampire Survivors اضافه شدند.

بازماندگان خون آشام: جلسه اضطراری ۱٫۹۹ پوند / ۲٫۴۹ پوند هزینه دارد. Poncle گفت که نسخه های موبایل و نینتندو سوییچ به زودی عرضه می شود.

اگر از خود می‌پرسید که آیا Poncle بالاخره خون‌آشام‌ها را به Vampire Survivors اضافه کرده است، توسعه‌دهنده به سادگی با سه ایموجی شانه انداختن به این سوال پاسخ داد.

Among Us همکاری مستقل خود را دارد که در حال حاضر در بازی اجرا می شود، با یک بسته لوازم آرایشی شامل یک بدون پوست Undertale، از همه چیز دیروز، در میان VR ایالات متحده بالاخره برای PSVR2 منتشر شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/vampire-survivors-announces-among-us-dlc-collaboration

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *