Vampire Survivors کمپین داستانی کوچک Adventures را در آپدیت بعدی دریافت می کند

اگر تا به حال در طول بازی Vampires Survivors در اواسط کشتار مکث کرده اید و با خود فکر کرده اید، “بله، اما من چیست؟ انگیزه?’، می‌خواهید خود را برای به‌روزرسانی رایگان بعدی RPG بقای مینیمالیستی آماده کنید. طبق آخرین به‌روزرسانی توسعه استودیو Poncle، یک حالت ماجراجویی جدید مبتنی بر داستان، به زودی در راه است.

Poncle قبلاً Adventures را طعنه زده است و آنها را به عنوان یک ریمیکس از محتوا توصیف کرده است که از طریق پیشرفت مرحله جدید و توضیحات کمی “طعم” اضافه می کند. با این حال، در حال حاضر، از طریق رسانه سؤالات متداول، به آن پرداخته شده است جزئیات قابل توجهی بیشترتوضیح Adventures اساساً کمپین‌های داستانی مینیاتوری مستقلی هستند – برخی به عنوان بخشی از بازی اصلی در دسترس هستند، برخی دیگر با DLC خاص مرتبط هستند – که به دنبال بازیگران بازی Survivors در یک سری از “جنگ‌های حواس پرت” خواهند بود.

Adventure ها در نقاط تعیین شده در طول بازی اصلی یا DLC مربوط به آن قفل باز می شوند و دارای یک مسیر پیشرفت منحصر به فرد هستند که بازیکنان را از ابتدا شروع می کند (باز کردن قفل بازی اصلی تحت تأثیر قرار نمی گیرد) با استفاده از یک شخصیت خاص و تنظیم آیتم در هنگام تلاش برای تکمیل یک سری چالش های سفارشی با زرادخانه محدود. برای مثال، این چالش‌ها ممکن است به بازیکنان نیاز داشته باشند که در مدت زمان معینی زنده بمانند یا تعداد معینی از دشمنان را بکشند، و در طول مسیر، تکه‌هایی از متن داستانی وجود خواهد داشت که یک قوس داستانی کوچک را تشکیل می‌دهد.


زیرنویس

Adventures که از Co-op محلی نیز پشتیبانی می کند، به عنوان بخشی از آپدیت نسخه ۱٫۸ آتی Vampire Survivors معرفی شد. این شامل دو بازی پایه Adventure است – یکی با یک خط داستانی نسبتاً جدی که نشان می دهد ویژگی جدید چگونه محتوای کلاسیک را بازسازی می کند، دیگری “پوچ” است – و همچنین یک Adventure سوم مرتبط با The Legacy از Vampire Survivors وجود دارد. از DLC Moonspell.

Poncle پیش‌بینی می‌کند که این Adventure‌های اولیه باید حدود یک یا دو ساعت طول بکشد تا بازیکنان تکمیل شوند، اما می‌گوید Adventures بعدی – که در به‌روزرسانی‌های رایگان آینده و DLC پولی، همراه با محتوای معمول اسلحه‌ها، شخصیت‌ها و مراحل جدید گنجانده می‌شود. “ممکن است طولانی تر یا کوتاه تر باشد”. و هنگامی که یک Adventure را تمام کردید (که به شما یک حافظه پنهان سکه برای خرج کردن در بازی اصلی پاداش می دهد)، برای پخش مجدد به شکل “Ascended” در دسترس خواهد بود. در اصل، این بدان معناست که به مرحله اول بازنشانی می‌شود، اما شما یک امتیاز صعود دریافت می‌کنید تا برای افزایش ۲۰ درصدی آمار انتخابی خود هزینه کنید تا یک پخش مجدد «پاداش بیشتری» داشته باشید. تکمیل‌های بعدی هر کدام یک امتیاز Ascension Point اضافه می‌کنند و ادامه می‌یابد.

هنوز تاریخ انتشار نسخه ۱٫۸ Vampire Survivors مشخص نشده است، اما زمانی که بالاخره عرضه شد، Adventures بر روی همه پلتفرم‌ها – یعنی Steam، Xbox، Switch، iOS و Android در دسترس خواهد بود. و در حالی که شما منتظر هستید، همیشه وجود دارد به‌روزرسانی اخیر Chilling تا شما را سرگرم کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/vampire-survivors-is-getting-mini-story-campaigns-call-adventures-in-next-update

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *