Verizon قیمت‌های قدیمی‌تر و بهترین برنامه‌های نامحدود خود را افزایش می‌دهد

ورایزون به مشتریان خود نیاز دارد که برنامه های قدیمی خود را پشت سر بگذارند و جدیدترین، گران ترین و (مطمئناً) بدترین برنامه های نامحدود خود را اتخاذ کنند. از آنجایی که مردم احتمالاً حاضر نیستند بدون اجبار این کار را انجام دهند، زیرا باز هم، آن برنامه‌ها (موسوم به myPlan Unlimited) بسیار بد هستند، آنها قیمت‌ها را در برنامه‌های قدیمی‌تر افزایش می‌دهند تا شما را به فکر تغییر بیندازند.

خبر این هفته از همه جا رسید اما reddit موضوعات و همچنین تأییدیه ای از سوی Verizon ظاهر شده است CNET. Verizon در حال افزایش قیمت‌ها در طرح‌های قدیمی‌تر است و این قیمت‌های جدید تا اول مارس اعمال می‌شوند.

برنامه های تحت تاثیر به عنوان تایید شده است ۵G بیشتر بگیرید، ۵G بیشتر پخش کنید، ۵G کارهای بیشتری انجام دهیدو شروع ۵G نامحدود اینها طرح هایی بود که قبل از آن وجود داشت راه اندازی خط تولید MyPlan Verizon، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که شما بخشی از خدمه باشید که در شرف پرداخت بیشتر هستید. من می‌گویم که چون این طرح‌ها بسیار برتر از گزینه‌های جدید myPlan بودند، به لطف رایگان‌های گنجانده شده که اکنون Verizon از مردم می‌خواهد برای آن پول پرداخت کنند.

افزایش چقدر است؟ ۴ دلار در هر خط در ماه برای مصرف کنندگان. با این حال، به نظر می رسد دور جدیدی از افزایش قیمت طرح کسب و کار نیز وجود دارد، با جهش ۵ دلاری و ۳ دلاری در هر خط در هر ماه برای برخی از طرح ها.

Verizon در حال برنامه ریزی برای تماس با مشتریان در حدود ۲۵ ژانویه است تا آنها را از تغییرات مطلع کند. آن‌ها سپس قصد دارند افزایش قیمت‌ها را تا اول مارس به‌طور زنده دنبال کنند.

در صورتی که واضح (یا واضح) نبود، Verizon واقعاً شما را در myPlan خود می‌خواهد برنامه ها که شامل Unlimited Ultimate، Unlimited Plus و Unlimited Welcome است. ما داریم قبلاً این برنامه ها را شکست، اما آنها با برنامه هایی که شاهد افزایش قیمت هستند کاملاً متفاوت هستند. آنها شامل هیچ یک از هدیه‌های رایگان نیستند، مانند Disney+ Bundle. درعوض، ممکن است برای خود طرح هزینه بیشتری بپردازید و علاوه بر قیمت طرح مجبور شوید برای دیزنی نیز بپردازید.

اگر یکی از آن برنامه های نامحدود ۵G قدیمی را دارید، به زودی به شما اطلاع داده می شود. من مطمئناً برای اطلاع رسانی آماده می شوم.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/18/verizon-pushes-new-round-of-price-increases-on-older-unlimited-plans/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *