Verizon’s Visible نسخه آزمایشی رایگان Sweet را برای کاربران اندروید اضافه می کند

عصر آزمایش های رایگان خدمات بی سیم دورانی است که ما واقعاً از آن استقبال می کنیم، زیرا رقابت از سوی حامل های بی سیم سنتی راکد شده است. بازیکنان دیگری نیز در این فضا وجود دارند، عمدتاً از انواع پیش‌پرداخت، که بسیاری از آنها می‌توانند از طریق سرویس مستقیماً از Verizon یا T-Mobile یا AT&T در هزینه شما صرفه جویی کنند. Verizon’s Visible یکی از آن‌هاست و اکنون پشتیبانی آزمایشی رایگان eSIM را به تلفن‌های Android ساخته‌شده توسط گوگل و سامسونگ گسترش داده است.

از امروز می‌توانید Visible را به صورت رایگان در گوشی‌های Google Pixel و Samsung آزمایش کنید. آزمایشی باید ۱۰۰٪ رایگان نیز باشد، با ۱۵ روز آزمایش شبکه Visible قبل از اینکه تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید به Visible پایبند باشید یا از طرح خدمات بی‌سیم فعلی خود بمانید.

آزمایش رایگان Visible چگونه کار می کند؟ مانند آزمایش‌های رایگانی که قبلاً برجسته کرده‌ایم. Visible کمی اطلاعات در مورد تلفن شما می‌خواهد تا از سازگاری آن مطمئن شود، یک خط eSIM را در تلفن شما با شماره تلفن جدید فعال می‌کند، سرویس را به مدت ۱۵ روز روی آن اجرا می‌کند تا به شما امکان می‌دهد هم Visible و هم شرکت مخابراتی فعلی خود را همزمان آزمایش کنید. زمان، و سپس به شما این امکان را می دهد که بعد از آزمایش زندگی را تغییر دهید یا به زندگی ادامه دهید. شما حتی نیازی به کارت اعتباری ندارید. واقعاً باید به همین سادگی باشد.

و دوباره، می‌توانید یک شماره تلفن Visible را در کنار برنامه و شماره فعلی خود اجرا کنید، بنابراین به طور موقت خط فعلی خود را لغو نمی‌کنید یا چیزی را که بخواهید Visible را امتحان کنید. Visible علاوه بر هر شرکت مخابراتی فعلی شما به عنوان یک خط فعال روی تلفن شما تنظیم می شود و به شما امکان می دهد برای آزمایش بین این دو جابجا شوید. پس از پایان دوره آزمایشی، می‌توانید آن شماره تصادفی قابل مشاهده را به عنوان متعلق به خود نگه دارید یا روی شماره تلفن واقعی خود از اپراتور دیگر خود پورت کنید و ادامه دهید.

چرا Visible را امتحان می کنید؟ به جهنم ارزان است، از همین رو. Visible دو طرح ارائه می دهد، یکی با هزینه ۲۵ دلار در ماه و دیگری که معمولاً ۴۵ دلار در ماه اجرا می شود، اما می توان آن را در حال حاضر با ۳۵ دلار در ماه داشت. از شبکه Verizon استفاده می‌کند (Visible متعلق به Verizon است)، داده‌ها و هات اسپات نامحدودی را در اختیار شما قرار می‌دهد، به علاوه با طرح گران‌تر به ۵G UW دسترسی خواهید داشت. اگر برای پشتیبانی نیازی به یک سری کرک های بی سیم اضافی یا فروشگاهی ندارید (این یک لباس فقط دیجیتالی است)، با فرض اینکه شبکه Verizon در منطقه شما مستحکم است، به نوعی بی فکر است.

علاقه مند به تلاش هستید؟ لیست دستگاه های پشتیبانی شده در اندروید از سامسونگ و گوگل بسیار گسترده است. گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ از طریق سری گلکسی اس ۲۳ همگی قابل آزمایش هستند. کل سری گلکسی زد فولد و همچنین سری Z Flip نیز گنجانده شده است. برای تلفن های پیکسل، ما در مورد دستگاه هایی به قدمت پیکسل ۳ تا پیکسل ۸ پرو صحبت می کنیم.

برای شروع، به آن بروید www.visible.com/free-trial.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/01/verizons-visible-now-lets-android-users-try-for-free-for-15-days/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *