Virtuleap برای استفاده از VR و AI برای سلامت مغز ۲٫۵ میلیون دلار جمع آوری می کند

Virtuleap برای استفاده از VR و AI برای سلامت مغز ۲٫۵ میلیون دلار جمع آوری می کند

آیا آماده اید تا آگاهی بیشتری را به برند خود بیاورید؟ در نظر بگیرید که برای تور AI Impact Tour اسپانسر شوید. درباره فرصت ها بیشتر بدانید اینجا.


Virtueap 2.5 میلیون دلار برای استفاده از واقعیت مجازی و هوش مصنوعی برای بهبود سلامت مغز در محصولی به نام Enhance VR جمع آوری کرده است.

GED Ventures پرتغال در Virtuleap، یک استارت آپ با تمرکز بر روی سلامت و فناوری edtech سرمایه گذاری کرد. Virtuleap مجموعه ای از بازی های واقعیت مجازی را توسعه داده است که می تواند برای ارزیابی و بهبود توانایی های شناختی مختلف مانند حافظه، توجه، مهارت های کنترل حرکتی و جهت گیری فضایی استفاده شود.

این شرکت گفت که می‌تواند یافته‌های بالینی ضروری را برای غربالگری و پروفایل سلامت مغز با جمع‌آوری داده‌ها بر روی یک پلتفرم ارائه دهد.

عصب شناسان این بازی های کوتاه، شدید و سرگرم کننده را توسعه داده اند و به عنوان ترجمه ابزارهای ارزیابی عصب روانشناختی عمل می کنند که سپس با استفاده از ابزارهای یادگیری هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می شوند.

رویداد VB

تور تاثیر هوش مصنوعی

در تور AI Impact VentureBeat که به شهر نزدیک شما می آید، با جامعه هوش مصنوعی سازمانی ارتباط برقرار کنید!

بیشتر بدانید

Virtuleap 2.5 میلیون دلار جمع آوری کرد.

برنامه Enhance VR که توسط Virtuleap توسعه یافته است، با هدف ارائه یک “سالن ورزشی برای ذهن” در دسترس برای همه است و به طور بالقوه در آینده به عنوان درمانی برای چالش های یادگیری مانند ADHD و سایر اختلالات شناختی خدمت می کند. تمرین ها به هفت دسته شناختی تقسیم می شوند: حافظه، توجه، پردازش اطلاعات، انعطاف پذیری ذهنی، حل مسئله، کنترل حرکتی و جهت گیری فضایی.

این شرکت همچنین در حال ساخت دومین محصول آینده به نام Cogniclear VR است که قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند. این یک ابزار غربالگری شناختی مبتنی بر واقعیت مجازی است که با شرکای مشترکی مانند Lusíadas Saúde و Roche Portugal در حال طراحی است تا به اندازه کافی حساس باشد. به طور بالقوه یک اختلال شناختی را در مراحل اولیه آن تشخیص دهید (مثلاً زوال شناختی ذهنی) تا مداخله زودهنگام را برای نتایج سلامت بهتر در رابطه با بیماری های شناختی مانند بیماری آلزایمر امکان پذیر کند.

امیر بزرگ زاده، مدیرعامل Virtuleap در بیانیه‌ای گفت: این سرمایه‌گذاری به ما امکان می‌دهد تا توسعه و تجاری‌سازی راه‌حل‌های شناختی VR مرزی خود را در زمانی که «بحران شناختی» قریب‌الوقوع به خوبی در جریان است، افزایش دهیم.

این شرکت در حال کار بر روی ایجاد الگوریتم‌های یادگیری هوش مصنوعی با استفاده از مجموعه داده‌های حجمی داده‌های روان‌سنجی، فیزیکی و فیزیولوژیکی (۲۵۰ هزار نقطه داده در هر ۳ دقیقه) است تا عملکرد شناختی را با سلامت روان مرتبط کند.

GED Ventures پرتغال این دور سرمایه گذاری را رهبری کرد و تعهد خود را به #Tech4Purpose تقویت کرد.

بی بی ستار مارکز، شریک GED Ventures پرتغال، در بیانیه ای گفت: “سرمایه گذاری در Virtuleap منعکس کننده رویکرد استراتژیک شرکت در سرمایه گذاری در فناوری است که تأثیر مثبتی بر زندگی مردم، به ویژه سلامت آنها دارد. با گرد هم آوردن فناوری و رفاه، ما در متعهد به هموار کردن راه برای یک دوره جدید در سلامت روان است که برای همه قابل دسترسی است.”

GED یک گروه مالی مستقل و بین المللی در اروپا، ایالات متحده آمریکا و آمریکای جنوبی است. در حال حاضر، بیش از یک میلیارد یورو دارایی در زمینه های سرمایه گذاری، سهام خصوصی و زیرساخت ها را مدیریت می کند.

محصول شاخص، Enhance VR، بیش از ۶۰۰۰۰ کاربر ثبت نام اولیه را بدون هیچ تلاش بازاریابی به دست آورده است. دسترسی جهانی آن با در دسترس بودن آن در فروشگاه های برنامه های کاربردی واقعیت مجازی و ترجمه به پنج زبان انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، ژاپنی و چینی مشهود است. این شرکت تا سه ماهه اول ۲۰۲۴ آلمانی، فرانسوی و هلندی را اضافه خواهد کرد.

اعتبار علمی

این شرکت گفت تعهدش به تحقیق با چهار مقاله منتشر شده مشهود است که یکی از آنها یک مطالعه آزمایشی امیدوارکننده را نشان می‌دهد. این مطالعه توانایی ما را برای افزایش سرعت پردازش در دانش‌آموزان مبتلا به ADHD نشان می‌دهد.

و این شرکت با شرکت هایی مانند Penumbra، HP و BehaVR 1.8 میلیون دلار در قراردادهای تجاری داخلی (ترکیبی از آزمایش، مجوز، و پشتیبانی توسعه) تضمین کرده است که بر تقاضای صنعت برای فناوری تحول آفرین ما تاکید دارد.

این شرکت با همکاری Roche در حال توسعه Cogniclear VR است. این ابزار پیشگامانه قرار است انقلابی در تشخیص زودهنگام بیماری های شناختی ایجاد کند و به طور بالقوه از هر راه حل فعلی در سرعت و دقت پیشی بگیرد.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/virtuleap-raises-2-5m-to-use-vr-and-ai-for-brain-health/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *