Visible Slaps بهترین طرح نامحدود به ۳۵ دلار دوباره، عجله کنید و آن را دریافت کنید

این معامله واقعا عالی Visible از جمعه سیاه فقط برای یک روز بازگشته است و آن روز امروز است. این معامله، برای کسانی که آن را از دست داده اند، بهترین برنامه نامحدود خود را ۱۰ دلار در ماه کاهش می دهد، و آن را به طرز مضحکی مقرون به صرفه می کند و گزینه ای است که واقعا باید در نظر بگیرید.

برای چند ساعت آینده، Visible آنها را ارائه می دهد طرح Visible+ برای ۳۵ دلار در ماه، از قیمت معمول ۴۵ دلار در ماه خود کمتر است. این بهترین طرح آنهاست که شامل دسترسی به سریع‌ترین شبکه ۵G Ultra Wideband Verizon، ۵۰ گیگابایت داده ممتاز هر ماه (قبل از کاهش احتمالی)، هات اسپات تلفن همراه نامحدود (سرعت ۵ مگابیت در ثانیه) و مکالمه و پیامک در مکزیک و کانادا، و همچنین تماس و ارسال پیامک نامحدود در دسته ای از کشورهای دیگر.

این یک طرح محکم است که در حال حاضر ۴۵ دلار قیمت دارد. این واقعیت که شما می توانید آن را با ۳۵ دلار در ماه دریافت کنید بسیار عجیب است. مطمئن نیستم که طرح بی سیم بهتری در اینترنت وجود داشته باشد. زیرا باز هم Visible یک برند Verizon است که از شبکه Verizon استفاده می کند. باید اتصال صخره ای محکم و پایداری دانستن اینکه Verizon پشت آن است را فراهم کند.

شروع کار نیز بسیار آسان است، زیرا Visible یک گزینه فقط آنلاین است. فروشگاه های فیزیکی وجود ندارد، اما آنها به شما اجازه می دهند فوراً از طریق eSIM در iPhone یا دستگاه Android سازگار خود ثبت نام کنید (تلفن های پیکسل و سامسونگ همه کار می کنند). به عبارت دیگر، ثبت نام در این فروش ۱ روزه باید در عرض چند دقیقه شما را راه اندازی کند.

این معامله ۳۵ دلاری در ماه به عنوان یک معامله ارائه می شود برای زندگی قیمت، اما واقعا اینطور نیست. در چاپ دقیق نوشته شده است: “نرخ تخفیف تا زمانی که عضو سرویس را در این طرح Visible+ حفظ کند یا تا زمانی که Visible اطلاع دهد که نرخ تخفیف قطع شده است، ادامه خواهد داشت.” بنابراین بله، تا زمانی که Visible تصمیم بگیرد که شما به اندازه کافی سرگرم شده اید و سپس قیمت را افزایش دهد، مدت زیادی تخفیف خواهد داشت. من نمی توانم تصور کنم که آنها به این زودی این کار را انجام دهند، اما چه می دانم.

برای دریافت قیمت ۳۵ دلار در ماه شما نیاز دارید از کد ۳۵FLASH استفاده کنید در پرداخت

برای Visible+ ثبت نام کنید


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/27/visible-brings-back-its-35-mo-deal-on-best-visible-plan-10-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *