Waze اکنون اگر جاده ای سابقه تصادف داشته باشد به شما هشدار می دهد

ویز آخرین ویژگی بر ایمنی تمرکز دارد و به شما دانش لازم را برای انتخاب آگاهانه در مورد مسیری که می‌روید، می‌دهد. اپلیکیشن ناوبری متعلق به گوگل، هشدارهای تاریخچه تصادف را راه اندازی کرده است، که اگر در جاده ای مستعد تصادف رانندگی می کنید، یک اعلان برای شما ارسال می کند. Waze اعلانی را منتشر می کند که می گوید "سابقه تصادفات" در برنامه قبل از اینکه مثلاً به منحنی برسید که پیمایش آن بسیار دشوار است. به این ترتیب، می توانید سرعت خود را کاهش دهید یا مراقب هر چیزی باشید که می تواند وسیله نقلیه شما را از ریل خارج کند.

Waze اکنون اگر جاده ای سابقه تصادف داشته باشد به شما هشدار می دهد
ویز

این برنامه تصمیم می‌گیرد که بر اساس گزارش‌های جامعه Waze و تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی مسیر شما، مانند سطح ترافیک، ارتفاع آن و بزرگراه یا یک جاده محلی کوچک‌تر، یک اعلان به شما نشان دهد. برای به حداقل رساندن حواس‌پرتی‌ها، هشدارهای تصادف را برای مسیرهایی که معمولاً طی می‌کنید به شما نشان نمی‌دهد، که نشان می‌دهد هدف اصلی آن این است که اگر در مکان‌هایی که با آن‌ها آشنا نیستید، با احتیاط بیشتری رانندگی کنید.

Waze چندین ویژگی محافظتی را منتشر کرده است تا شما را در مسیری که طی سال‌ها می‌خواهید طی کنید، ایمن نگه دارد. چند سال پیش شروع شد ارسال اطلاعات تصادف در زمان واقعی تا در صورت نیاز بتوانید مسیر دیگری را انتخاب کنید و اولین امدادگران زودتر به محل حادثه برسند. در سال ۲۰۲۰ نیز عرضه شد دستورات راهنمایی به شما می گوید قبل از اینکه به آنجا برسید، برای ادغام یا خروج آتی در مکان مناسب قرار بگیرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/waze-will-now-warn-you-if-a-road-has-a-history-of-crashes-130011100.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/waze-will-now-warn-you-if-a-road-has-a-history-of-crashes-130011100.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *