Withings BeamO یک دماسنج، ECG و گوشی پزشکی همه در یک است

بایینگ استعداد حضور در CES با ابزاری که دارد توجه زیادی را به خود جلب می کند در فضای فناوری سلامت امسال، در CES 2024، این چیزی را به نام Beamo نشان می دهد ، یک ابزار تشخیصی همه در یک که در پله های دماسنج موجود بدون تماس با آن قرار دارد. دستگاه ۲۵۰ دلاری با نام “چند منظوره” ، به شما می گوید که چقدر احساس گرم (یا نه) می کنید ، اکسیژن رسانی خون خود را اندازه گیری کنید ، یک ECG یک سرب را اجرا کنید و حتی به عنوان یک استتوسکوپ دیجیتال عمل کنید. این را در قفسه سینه خود قرار دهید و می توانید به صداهایی که قفسه سینه خود تولید می کند گوش دهید یا فایل را برای تجزیه و تحلیل بیشتر برای پزشک خود ارسال کنید.

در دست، BeamO به شکل آبنبات تقریباً به طرز نگران‌کننده‌ای سبک است، اما در حالی که فناوری پزشکی سنگین به نظر می‌رسد، در واقع نیازی به این کار نیست. شما می توانید با کنترلر جوی استیک از ویژگی های آن چرخه بگیرید و به شما امکان می دهد بین ECG / SPO2 ، استتوسکوپ و سنسور دمای بی سیم را انتخاب کنید. با وجود نمایشگر مستقل ، شما باید از برنامه همراه استفاده کنید تا شما را برای استفاده از استتوسکوپ راهنمایی کنید ، زیرا ارائه آن راهنمایی در هنگام نگه داشتن آن در سینه خود دشوار است. و همچنین نباید نگران عمر باتری باشید، زیرا این شرکت می گوید که BeamO ماه ها با یک بار شارژ دوام می آورد.

به همان اندازه که Withings محصولات خود را به بازار عرضه می کند خوب نگران، این شرکت می گوید که این ممکن است تأثیر واقعی در فضای پزشکی از راه دور داشته باشد. به هر حال، این نوع از آزمایشات اساسی، آزمایشاتی هستند که در بیشتر مواقعی که به پزشک مراجعه می کنید، آن ها را تجربه خواهید کرد، اما انجام آنلاین آنقدرها هم آسان نیست. (به خصوص با توجه به خطرات گزارشگری خود ، توانایی یک حرفه ای برای شنیدن آنچه در حفره قفسه سینه اتفاق می افتد مهم به نظر می رسد.) این شرکت می افزاید: با توجه به تأخیر طولانی معمول با FDA ، Beamo نیز قادر به تشخیص دهلیزی خواهد بود فیبریلاسیون

Health Mate همچنین برای کمک به تقویت مجموعه ویژگی های BeamO، یک بازسازی نسبتاً عضلانی دریافت می کند. اکنون، حداکثر هشت کاربر می‌توانند مصرف داروی خود را ردیابی کنند و حتی علائمی را که آنها را وادار به مطالعه می‌کند، ثبت کنند. سپس می‌توان این داده‌ها را به هر کسی که می‌خواهید با آنها به اشتراک بگذارید صادر می‌شود، از جمله به اشتراک‌گذاری صدای زنده از گوشی پزشکی.

Withings BeamO یک دماسنج، ECG و گوشی پزشکی همه در یک است
بایینگ

هنگامی که تأییدیه های متعدد خود را به دست آورد، جالب است که ببینیم آیا BeamO – به کنار نام احمقانه – به عنوان ارزشمند توسط متخصصان بهداشت راه دور. مطمئناً، همراه با برنامه پیشرو در کلاس Health Mate، راهی آسان برای مشاهده همه این داده ها به کاربران ارائه می دهد. فقط باید ببینیم که آیا این به پزشکان کمک می‌کند همین احساس را داشته باشند یا چشمان خود را گرد کنند و به آنچه می‌دانند پایبند باشند. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، این یکی از راه‌های کمک به کاهش تعداد وسایل بهداشتی مورد نیاز در خانه است. اما زمانی که دستگاه در ماه ژوئن عرضه شود، این موضوع را به سرعت انجام خواهیم داد.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-withings-beamo-is-an-all-on-one-thermometer-ecg-and-stetoscope-010017439.html؟src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-withings-beamo-is-an-all-in-one-thermometer-ecg-and-stethoscope-010017439.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *