Wix ابزار سئو مبتنی بر هوش مصنوعی را برای افزایش عملکرد جستجوی وب سایت شما راه اندازی می کند

Wix افزوده جدیدی را به ابزارهای سئوی درون پلتفرمی خود اعلام کرده است که می گوید از قدرت هوش مصنوعی برای تولید فوری برچسب های عنوان و توضیحات متا بر اساس داده های صفحه استفاده می کند و از ارتباط و ارائه اتوماسیون بهترین شیوه های سئو اطمینان حاصل می کند.

AI جدید Meta Tag Creator اولین ویژگی مجهز به هوش مصنوعی در مجموعه ابزارهای سئو Wix است و سازنده وب سایت یکی از اولین ها در بازار است که چنین عملکردی با هوش مصنوعی ارائه می دهد.

Wix می‌گوید که ابزار جدید برای صرفه‌جویی در وقت کاربران با ایجاد محتوای سئو طراحی شده است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تنظیمات زمان واقعی را از داخل پنل و تنظیمات SEO انجام دهند.

افزایش سئوی Wix

Wix ابزار سئو مبتنی بر هوش مصنوعی را برای افزایش عملکرد جستجوی وب سایت شما راه اندازی می کند

(اعتبار تصویر: Wix)

ابزار جدید Wix AI که توسط OpenAI توسعه یافته و پشتیبانی می‌شود، در انواع مختلف صفحات کار می‌کند و محتوای کل وب‌سایت را برای درک هدف جستجو تجزیه و تحلیل می‌کند و پیشنهادات متا تگ مرتبط را بدون ورودی دستی ارائه می‌دهد.

Nati Elimelech، رئیس SEO در Wix می گوید: «چالش ایجاد محتوای بهینه شده برای جستجو، از جمله برچسب های عنوان و توضیحات متا، مدت هاست که مانعی برای صاحبان وب سایت و بازاریابان بوده است. “با معرفی ابزار ایجاد برچسب سئو مبتنی بر هوش مصنوعی، کاربران می توانند کارهای پیچیده را بدون زحمت با نتایج بهینه انجام دهند. ما مفتخریم که به ارائه ابزارهای سئو در خط مقدم نوآوری و توانمندسازی کاربران خود برای موفقیت آنلاین ادامه می دهیم.”

ابزار جدید سئو Wix اکنون در دسترس همه کاربران انگلیسی زبان است.

ابزار سئو هوش مصنوعی Duda

سئوی مبتنی بر هوش مصنوعی یک موضوع داغ در دنیای سازنده وب سایت است، با دودا همچنین اخیراً رونمایی از ابزارهای اتوماسیون خود را اعلام کرده است که به کاربران امکان می دهد فوراً عناوین متا و توضیحات همه صفحات خود را از یک داشبورد مرکزی تولید کنند.

این ابزار جدید می‌تواند در کل یک وب‌سایت اعمال شود یا فقط روی صفحاتی با برچسب‌های گمشده اعمال شود و در چندین زبان سایت کار کند.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/website-building/wix-launches-ai-powered-seo-tool-to-boost-your-websites-search-performance

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *