Wordle امروز: در اینجا پاسخ و نکات مربوط به ۳۰ دسامبر است

اوه هی وجود دارد! اگر اینجا هستید، باید زمان آن فرا رسیده باشد وردل. مثل همیشه، ما نکات و نکات روزانه خود را برای کمک به شما در یافتن پاسخ امروز ارائه می کنیم.

اگر فقط می خواهید کلمه امروز به شما گفته شود، می توانید به انتهای این مقاله برای ۳۰ دسامبر بروید. وردل راه حل آشکار شد اما اگر ترجیح می‌دهید خودتان آن را حل کنید، به خواندن سرنخ‌ها، نکات و استراتژی‌هایی که به شما کمک می‌کنند ادامه دهید.

کجا انجام داد وردل آمده از

در اصل توسط مهندس جاش واردل به عنوان هدیه برای شریک زندگی خود ساخته شده است. وردل به سرعت گسترش یافت و به یک پدیده بین المللی تبدیل شد و هزاران نفر در سراسر جهان هر روز بازی می کنند. متناوب وردل نسخه ها ساخته شده توسط طرفداران نیز ظهور کرد، از جمله بتل رویال دعوا کردنبازی شناسایی موسیقی شنیده شدو تغییراتی مانند دوردل و Quordle که باعث میشه چند کلمه را همزمان حدس بزنید.

وردل در نهایت آنقدر محبوب شد که توسط آن خریداری شد نیویورک تایمزو سازندگان TikTok حتی پخش زنده خود را پخش می کنند.

روزی که دنبالش هستید نیست؟ اینجاست وردل پاسخ برای ۲۹ دسامبر.

بهترینش چیه وردل کلمه شروع؟

بهترین وردل کلمه شروع همانی است که با شما صحبت می کند. اما اگر ترجیح می دهید در رویکرد خود استراتژیک باشید، ما چند ایده داریم برای کمک به انتخاب کلمه ای که ممکن است به شما کمک کند تا راه حل را سریعتر پیدا کنید. یک نکته این است که کلمه ای را انتخاب کنید که شامل حداقل دو مصوت مختلف به علاوه برخی از صامت های رایج مانند S، T، R یا N باشد.

چه اتفاقی برای وردل بایگانی؟

کل آرشیو گذشته وردل پازل ها قبلاً در دسترس همه بود تا هر زمان که دوست داشتند از آن لذت ببرند. متاسفانه، از آن زمان حذف شده استبا بیان اینکه سازنده وب سایت به درخواست سازمان انجام شده است نیویورک تایمز.

است وردل سخت تر شدن؟

ممکن است احساس کند وردل سخت تر می شود، اما در واقع دشوارتر از زمانی که برای اولین بار شروع شد نیست. تو می توانی روشن کن وردلحالت سخت هر چند اگر دنبال چالش بیشتری هستید.

چرا دوتا متفاوت هستن؟ وردل چند روز جواب بده؟

اگرچه معمولا وردل فقط یک راه حل صحیح را در روز می پذیرد، گاهاً علیه هنجار عصیان کرده است و دو پاسخ متفاوت را قابل قبول می داند. این ناشی از را تغییر می دهد نیویورک تایمز ساخته شده برای وردل پس از آن که بازی پازل را به دست آورد.

این بار از آن زمان لیست کلمات به روز شده خود را اضافه کرده است، بنابراین این باید حتی کمتر از قبل اتفاق بیفتد. برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی، ایده خوبی است که مرورگر خود را قبل از گیر کردن در یک پازل جدید به روز کنید.

در اینجا یک اشاره ظریف برای امروز است وردل پاسخ:

عددی بین ۱ تا ۵٫

امروز را انجام می دهد وردل جواب دو حرف دارید؟

حروفی هستند که دو بار ظاهر می شوند.

امروز وردل یک کلمه ۵ حرفی است که با … شروع می شود.

امروز وردل با حرف T شروع می شود.

جوابش چیه وردل امروز؟

آخرین حدس های خود را همین الان دریافت کنید، زیرا این آخرین شانس شما برای حل امروز است وردل قبل از اینکه راه حل را فاش کنیم

درام رول لطفا!

راه حل برای وردل #۹۲۴ است…

سه.

اگر این بار نتوانستید آن را حدس بزنید، ناراحت نشوید. جدید وجود خواهد داشت وردل برای اینکه شما مغزتان را با فردا بکشید، و ما دوباره برمی گردیم تا شما را راهنمایی کنیم نکات مفید.

گزارش‌های کیتلین ولز، سام هیسوم، آماندا یئو، شانون کانلان، سیسیلی موران، مایک پرل و آدام روزنبرگ در این مقاله مشارکت داشتند.

موضوعات
وردل


منبع: https://mashable.com/article/wordle-today-answer-december-30-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *