World of Warcraft Cataclysm Classic ماه آینده وارد بازار می شود

World of Warcraft Classic، نسخه نوستالژیک قدیمی MMORPG طولانی مدت بلیزارد، قرار است ماه آینده وارد دوره بعدی تاریخ شود و World of Warcraft Cataclysm Classic اکنون در ۲۰ می عرضه خواهد شد.

بلیزارد در پست اعلامی خود می گوید: “شما ارتش مرده لیچ کینگ را سرنگون کردید و به سلطنت آرتاس پایان دادید.” “اکنون، Deathwing، The Worldbreaker، از دل گرداب می ترکد و خشم او را آزاد می کند. همه در زیر سایه بال های او خواهند سوخت.”

Cataclysm Classic، که حدود یک سال و نیم بعد از آن می آید راه اندازی خشم لیچ کینگ کلاسیک، یک پچ پیش از راه اندازی در ۳۰ آوریل ارائه خواهد شد. این تغییرات و اضافات مختلفی را در سیستم ارائه می‌کند – از جمله مسابقه‌های بازیکنان گابلین و وارگن، و همچنین مواردی مانند ترکیب‌های نژاد و کلاس جدید، و حرفه باستان‌شناسی – پیش از تغییرات زمین لرزه‌تر Cataclysm Classic در ماه می.

تریلر اعلامی World of Warcraft: Cataclysm Classic.در یوتیوب تماشا کنید

در اینجا، مطابق با بلیزارد اعلامیهتغییرات اصلی Cataclysm Classic هستند:

  • هفت منطقه جدید: کوه هیجل، وشجیر، ارتفاعات گرگ و میش، اولدوم، دیفولم، کزان و گیلنیاس.
  • نه سیاه چال جدید: غارهای بلک راک، تاج و مد جزر و مد، ورتکس پیناکل، استونکور، شهر گمشده تولویر، تالار مبدأ، گریم باتول، ددمینز، Shadowfang Keep
  • مجله Dungeon معرفی شد
  • سه سیاه چال حمله جدید: تاج و تخت چهار باد، بلک وینگ نزول و سنگر گرگ و میش
  • سیستم قفل حمله منعطف: به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هر دو حمله ۱۰ و ۲۵ نفره را در یک هفته انجام دهند.
  • منطقه تول باراد PvP
  • جزیره Darkmoon: رازهایی را که Silas Darkmoon برای شما در نظر گرفته است کشف کنید
  • پرواز در پادشاهی های شرقی و کالیمدور

البته، پاکسازان World of Warcraft که هنوز آماده حرکت به عصر Cataclysm نیستند، این گزینه را نیز دارند که از طریق سرورهای کلاسیک Era بلیزارد در نسخه قبلی بازی باقی بمانند.

اخبار ورود قریب الوقوع Cataclysm Classic به دنبال اعلام سال گذشته مبنی بر اینکه نسخه مدرن World of Warcraft عصر جدید خود را اواخر امسال آغاز خواهد کرد، منتشر شد. The War Within که انتظار می رود در تابستان امسال راه اندازی شود، یک شروع خواهد شد سه گانه جدید بسط، با نام Worldsoul Saga، با دو فصل بی نام دیگر که در سال های آینده دنبال می شود. بلیزارد خود را به اشتراک گذاشت نقشه راه World of Warcraft 2024 دسامبرگذشته.


منبع: https://www.eurogamer.net/world-of-warcraft-cataclysm-classic-arrives-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *