WWE 2K24 با وعده انواع بازی های جدید معرفی شد

WWE 2K24 با وعده انواع بازی های جدید معرفی شد

آخرین قسط از WWE 2K سلسله WWE 2K24به طور رسمی در یک تریلر جدید معرفی شده است و طرفداران می توانند منتظر بازگشت ویژگی های مورد علاقه طرفداران و همچنین برخی از ویژگی های جدید درخشان باشند.

اول از همه، ۲K Showcase…of the Immortals است، که نام واقعی حالت است و نه فقط من یک مکث دراماتیک برای افکت اضافه می کنم. این به عنوان جشن ۴۰ سال گذشته رسلمنیا عمل می کند، زیرا مردم می توانند در نمادین ترین لحظات تاریخ آن بازی کنند و در عین حال جوایزی را باز کنند.

علاوه بر این، بازیکنان آینده نگر می‌توانند منتظر چهار نوع مسابقه جدید، به نام‌های Gauntlet Match، Casket Match، Ambulance Match و داور ویژه مهمان باشند (هنوز جزئیات بیشتری در مورد آن‌ها ارائه نشده است)، و همچنین بهبودهایی در بازی Royal Rumble و Backstage Brawl موجود. . حالت ها. به عنوان مثال، Backstage Brawl از حداکثر چهار بازیکن پشتیبانی می کند و افزودنی های محیطی تعاملی مانند شیشه های شکستنی را اضافه می کند. در همین حال، رویال رامبل به هشت نفر اجازه می دهد تا با هم به صورت آنلاین در مسابقات ۳۰ سوپراستار بازی کنند.

حالت شغلی MyRISE بازگشته است، این بار با دو خط داستانی منحصربه‌فرد – یکی با نام Undisputed، روی کشتی مردانه تمرکز دارد، در حالی که دیگری، Unleashed، بر روی زنان تمرکز دارد. این بار، ستارگان جدید دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای صداپیشگان این حالت را ارائه خواهند کرد، از جمله میک فولی و رومن رینز.

همچنین سیم‌کارت مدیریت برند MyGM که با چیزهای جدید زیادی از جمله استعدادیاب‌های جدید، GMها، مارک‌ها و انواع مسابقه گسترش یافته است، بازگشته است. Creation Suite نیز بازگشته است و به بازیکنان امکان می‌دهد ستاره‌های کشتی سفارشی و همچنین داوران، عرصه‌ها و موارد دیگر را با قسمت‌ها و انیمیشن‌های جدید ایجاد کنند. علاوه بر این، حالت تیم سازی MyFACTION با بازی آنلاین رتبه بندی شده، Faction Wars 2.0 و انواع بازی های ۴v4 بیشتر، همراه با بازار کارت خرید مستقیم، اصلاح شده است.

از دیگر پیشرفت‌ها می‌توان به افزودن انواع سلاح‌های جدید (مانند گیتار و میکروفون)، به همراه توانایی پرتاب سلاح برای تقویت بیشتر جنگ اشاره کرد. به‌علاوه، هفت داور واقعی WWE در این مسابقه حضور خواهند داشت تا تجربه کشتی را واقعی‌تر کنند.

WWE 2K24 قرار است در تاریخ راه اندازی شود پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، Xbox Series Xاس ایکس باکس وانو PC، با نسخه‌های Deluxe و Forty Years of WrestleMania در تاریخ ۵ مارس، قبل از اینکه نسخه‌های Standard و Cross-Gen در ۸ مارس وارد شوند، عرضه می‌شوند.

در حال حاضر به دنبال چند بازی جدید برای شیرجه زدن هستید؟ به جمع بندی های ما از آن نگاه نکنید بهترین بازی های PS5، بهترین بازی های Xbox Series X و بهترین بازی های کامپیوتر.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/wwe-2k24-announced-with-promise-of-new-match-types

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *