WWE 2K24 هنوز معرفی نشده است، اما قبلاً در برزیل رتبه بندی شده است

WWE 2K24 در برزیل رتبه بندی شده است، پیش از اینکه دنباله آن به طور رسمی توسط ناشر ۲K اعلام شود.

سلف آن، WWE 2K23، به طور رسمی در ژانویه ۲۰۲۳ معرفی شد و به سرعت پس از آن در مارس همان سال منتشر شد، که باعث شد برخی از کارشناسان پیشنهاد کنند که یک مقیاس زمانی مشابه می تواند در اینجا نیز اعمال شود.

اخبار: آیا بازسازی و ریمستر بازی های ویدیویی خیلی زیاد است؟در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که بعید به نظر می رسد که دنباله در راه بوده باشد، اما هیئت رتبه بندی ظاهرا وجود بازی را قبل از برنامه بازاریابی خود ۲K تایید کرده است.

این رتبه بندی تایید می کند که بازی کشتی کج برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X عرضه می شود و حداقل در برزیل، به دلیل “محتوای جنسی، مواد مخدر قانونی و خشونت” امتیاز ۱۲+ را دریافت کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این افشاگری که توسط روزنامه‌نگار اندرو مارمو مشاهده شد، مستقیماً از وب‌سایت خود دولت برزیل آمده است.

Take-Two Interactive و ۲K Games با یک شکایت دسته جمعی روبرو هستند در مورد حذف ارزهای درون بازی خریداری شده از حساب ها، زمانی که ویژگی های آنلاین بازی آفلاین هستند.

این شکایت توسط JA، یک خردسال، و مادرش، به عنوان نماینده و دوست بعدی او، در ۱۷ نوامبر به دادگاه فدرال ناحیه شمالی کالیفرنیا تسلیم شد. در این دادخواست، فرنچایزهای ورزشی سالانه Take-Two و ۲K NBA 2K، WWE 2K، و PGA Tour 2K به دلیل ارائه به‌روزرسانی‌های درون بازی که به ارز درون بازی (مجازی) نیاز دارند، نام‌گذاری شده‌اند. ارز مجازی را می توان با پول واقعی خریداری کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/wwe-2k24-hasnt-been-announced-yet-but-its-already-been-rated-in-brazil

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *