X در ۳۱ اکتبر حلقه ها را غیرفعال می کند

کاربران X به زودی دیگر نمی توانند پست ها را فقط برای گروه کوچکتری از دوستان قابل مشاهده کنند. وب سایتی که قبلاً با نام توییتر شناخته می شد اعلام کرد که آن را تحقیر می کند حلقه ها در ۳۱ اکتبر کاربران دیگر نمی‌توانند افراد را به حلقه‌های خود اضافه کنند یا پست‌های جدید محدود به یک گروه فشرده ایجاد کنند. با این حال، اگر دیگر نمی‌خواهند حساب‌های خاصی نتوانند پست‌های محدود قدیمی خود را ببینند، توانایی حذف افراد از گروه را حفظ خواهند کرد.

در آوریل امسال، کاربران باگی را کشف کردند که توییت های دایره را در معرض دید افراد خارجی قرار می داد. معلوم شد پست های آنها افشا شده است به دلیل یک حادثه امنیتی، که تنها یکی از مشکلات فنی بود که وب سایت از زمانی که ایلان ماسک مدیریت آن را بر عهده گرفت با آن مواجه شد.

این شرکت Circles را در آگوست ۲۰۲۲ پس از نزدیک به چهار ماه راه اندازی کرد آزمایش کردن. مشابه اینستاگرام "دوستان نزدیک" این ویژگی به کاربران راهی می‌دهد تا افکار خود را با افرادی که به آن‌ها اعتماد دارند یا افرادی با علایق مشابه بدون اینکه آن را برای سایر نقاط جهان قابل مشاهده باشند به اشتراک بگذارند. این برای کسانی است که نگران آزار و اذیت شدن در پلتفرم هستند و کسانی که نمی خواهند حساب هایی کاملاً عمومی باشند. X قبلاً گفته بود که کاربران دارای حلقه‌ها به طور کلی در طول دوره آزمایشی خود پست‌های بیشتری ارسال کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد این ویژگی به اندازه کافی برای تبدیل شدن به بخشی ضروری از وب‌سایت مورد توجه قرار نگرفت.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/x-is-disabling-circles-on-october-31-064510783.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/x-is-disabling-circles-on-october-31-064510783.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *