X برای سازندگان عالی است؟ MrBeast در اولین ویدیوی خود در یک هفته بیش از ۲۵۰,۰۰۰ دلار درآمد داشت، اما یک نکته جالب وجود دارد

در یک چرخش شگفت‌انگیز، MrBeast، یوتیوب‌بر مشهور، فاش کرد که با ارسال ویدیویی در X، که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، بیش از ۲۵۰۰۰۰ دلار (۱۹۷۰۰۰ پوند) به دست آورده است. این افشاگری پس از آن صورت می گیرد که MrBeast قبلاً ایده ارسال در این پلتفرم را به دلیل درآمد کم تبلیغات برای سازندگان رد کرده بود.

ویدیوی مورد بحث که یک آپلود قدیمی است، ۱۵۵ میلیون بازدید را به خود اختصاص داد و در میان چالش‌های تجاری این پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی علاقه‌مند شد. ایلان ماسک، مالک X، از زمان خرید این پلتفرم در اکتبر ۲۰۲۲، با استراتژی‌هایی برای افزایش تعامل کاربران دست و پنجه نرم می‌کند، از جمله طرح‌هایی برای اشتراک درآمد با سازندگان برجسته.

MrBeast، که نام اصلی او جیمی دونالدسون است، در ابتدا ابراز تردید کرده بود و اظهار داشت که حتی یک “میلیارد بازدید” نیز پست کردن ویدیوها در X را توجیه نمی کند. با این حال، ویدئوی اخیر او را به آزمایش آب سوق داد که منجر به درآمد بادآورده قابل توجهی شد موفقیت غیرمنتظره ویدیو.

آقای Beast در روز دوشنبه خطاب به پیروان خود، مبلغ قابل توجهی را تصدیق کرد اما اشاره کرد که ممکن است تا حدودی متورم باشد. او حدس زد که تبلیغ‌کنندگان، با توجه به توجهی که ویدیو به خود جلب کرد، ممکن است به درآمد بالاتر به ازای هر بازدید کمک کرده باشند. یوتیوبر قصد دارد درآمد خود را با ۱۰ نفر که به طور تصادفی انتخاب شده اند به اشتراک بگذارد.

تحلیلگران خاطرنشان کردند که تکرار چنین موفقیتی بدون پیروان گسترده MrBeast ممکن است چالش برانگیز باشد. کارستن وید، مدیر W Media Research، نیاز به ترافیک قابل توجه برای دستیابی به نتایج مالی قابل مقایسه را برجسته کرد.

تأثیر کلی MrBeast در آمارهای خیره کننده یوتیوب او مشهود است، به طوری که فوربس درآمد سالانه ۵۴ میلیون دلاری از کانال او را در نوامبر ۲۰۲۲ تخمین زد. او با داشتن ۲۳۳ میلیون مشترک، همچنان یک چهره مورد تقاضا برای شرکت هایی است که به دنبال بهبود پلت فرم های خود هستند.

در حالی که موفقیت MrBeast در یوتیوب به خوبی تثبیت شده است، آزمایش او روی X ملاحظات جدیدی را معرفی می کند. در X، جایی که محتوای جدید غالب است و قدرت ماندن آن نامشخص است، پتانسیل کسب درآمد بلندمدت همچنان قابل مشاهده است. جنی تسای، بنیانگذار و مدیر عامل WeArism، ​​بر ماهیت منحصر به فرد سرمایه گذاری MrBeast در X تاکید کرد.

در یک عکس فوری که توسط MrBeast به اشتراک گذاشته شد، او درآمد ۲۶۳۶۵۵ دلاری را از نزدیک به ۱۵۶٫۷ میلیون “impression” گزارش کرد که به ازای هر ۱۰۰۰ بار نمایش، حدود ۱٫۶۸ دلار درآمد داشت. نتایج بحث‌هایی را برانگیخت که آیا سازندگان باید X را به‌عنوان پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری آثار خود مورد بررسی قرار دهند، حتی اگر ممکن است به نتایج خارق‌العاده آقای Beast دست یابند.

دیو ویسکوس، مدیر عامل Nebula، بزرگترین پلتفرم استریم ممتاز مستقل، اهمیت دستاورد MrBeast در X را برجسته کرد. او پیشنهاد کرد که سازندگان، حتی اگر کمتر معروف باشند، می توانند از پست کردن در این پلتفرم سود ببرند، به خصوص اگر بتوانند بازدیدهای قابل توجهی ایجاد کنند.

همانطور که MrBeast به معاملات بالقوه برای نمایش در یک پلتفرم پخش عمده فکر می کند، آزمایش X او به عنوان گواهی بر ارزش قابل توجه او و پتانسیل پلتفرم های جایگزین در چشم انداز همیشه در حال تحول ایجاد محتوای آنلاین طنین انداز می شود.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/x-is-great-for-creators-mrbeast-made-over-250000-on-his-first-video-in-a-week-but-theres-a-catch-13645362.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *