X میزبان یک سری هفتگی جدید WWE Speed ​​خواهد بود که از بهار شروع می شود

دبلیو دبلیو ای اخیراً پلتفرم های پخش خود را تغییر داده است و آخرین پیشرفت از طریق همکاری با X، که قبلاً توییتر نامیده می شد، ارائه شده است. این زوج قراردادی دو ساله برای سریال هفتگی جدیدی به نام امضا کردند سرعت WWE، مطابق با هالیوود ریپورتر. این نمایش انحصاری برای X خواهد بود و دارای مسابقات زمان بندی شده کمتر از پنج دقیقه است.

کشتی گیران سرشناس در سراسر فرنچایز WWE قرار است در آن شرکت کنند سرعت WWE. برنامه این است که این سریال با تماشاگران استودیو فیلمبرداری شود و قسمت های جدید هر هفته از بهار امسال پخش شود. سرعت WWE آخرین نمایش ورزشی در X خواهد بود. این پلتفرم محتوای انحصاری را با همکاری فاکس در طول گذشته پخش کرد جام جهانی فوتبال. امسال، با NBC یونیورسال برای پخش جریانی بخش‌هایی در طول بازی‌های المپیک پاریس همکاری خواهد کرد.

در مورد دنیای دبلیو دبلیو ای، X تنها شرکتی نیست که وارد این اکشن می شود. خبر در پی می آید خرید اخیر نتفلیکس از نمایش شاخص WWE، دوشنبه شب خام، برای ۵ میلیارد دلار در ۱۰ سال گزارش شده است. این قرارداد شامل نمایش های هفتگی در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و موارد دیگر، همراه با پخش برنامه های WWE است. NXT و اسمکدان در کشورهای خارج از آمریکا مخاطبان بین المللی همچنین از سال آینده به مستندها، نمایش های جدید و سریال های اصلی تر دسترسی خواهند داشت.

کاربران نتفلیکس در ایالات متحده احتمالاً برای دسترسی به موارد بیشتر باید مدتی صبر کنند برنامه های WWE. طبق گزارش ها، NBC یونیورسال ۱٫۴ میلیارد دلار طی پنج سال آینده برای پخش این برنامه پرداخت می کند اسمک داون در شبکه USA، در حالی که CW بین ۱۰۰,۰۰۰ تا ۲۵۰,۰۰۰ دلار برای مدت زمان مشابه برای پخش می‌پردازد. NXT.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/x-will-host-a-new-wwe-speed-weekly-series-starting-in-the-spring-103013383.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/x-will-host-a-new-wwe-speed-weekly-series-starting-in-the-spring-103013383.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *