Xbox کنترل های لمسی سفارشی را در بازی از راه دور برای بیش از ۱۰۰ بازی اضافه می کند

ایکس‌باکس به‌روزرسانی جدیدی را برای ماه فوریه ارائه کرده است که کنترل‌های لمسی را در بازی از راه دور و موارد دیگر اضافه می‌کند.

با اجرای این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند بدون اتصال به کنسول خود بازی کنند، حتی اگر یک کنترلر بی‌سیم در دست نداشته باشند. این به این دلیل است که بازی از راه دور Xbox اکنون از طرح‌بندی‌های کنترل لمسی سفارشی در برنامه Xbox (از طریق دستگاه‌های iOS، Android و Windows) برای بیش از ۱۰۰ بازی پشتیبانی می‌کند.

«همان طرح‌بندی‌های لمسی سفارشی که از طریق Xbox Cloud Gaming (بتا) در دسترس هستند، اکنون هنگام اجرای بازی‌ها از راه دور از کنسول شخصی شما در دسترس خواهند بود.» مایکروسافت گفت. “این شامل بازی‌هایی مانند Minecraft Dungeons، Psychonauts 2، Sea of ​​Thieves و بسیاری دیگر می‌شود. علاوه بر این، اکنون می‌توان از طرح‌بندی کنترل لمسی اولیه برای اکثر بازی‌های دیگر استفاده کرد.”

پخش خبری: چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟در یوتیوب تماشا کنید

مایکروسافت همچنین یک ابزار جدید کالیبراسیون انگشت شست را برای کنترلرهای بی سیم Xbox اضافه کرده است که می تواند برای رفع مشکلات جزئی مانند پاسخ های ناسازگار استفاده شود. این ابزار همه بخشی از برنامه های ایکس باکس برای بهبود “تجربه تعمیر پذیری” کنترلرها است و از طریق برنامه Xbox Accessories روی کنسول ها و رایانه شخصی در دسترس است. در تئوری، این ابزار باید به معنای تماس کمتر با تیم پشتیبانی Xbox و مواردی از این دست باشد، اگرچه قادر به رفع همه مشکلات نیست. مایکروسافت گفت که این شامل “رانش به دلیل سایش و پارگی معمولی” است. افسوس!

تکمیل این به‌روزرسانی، فیلتر کردن و مرتب‌سازی بازی‌ها و برنامه‌ها و همچنین گزینه جدیدی برای محدودیت دسترسی است. این بدان معناست که بازی‌ها اکنون می‌توانند بر اساس قابلیت دسترسی، زبان‌های پشتیبانی‌شده و ویژگی‌های فنی فیلتر شوند. مایکروسافت توضیح داد: «به عنوان مثال، اگر می‌خواهید ببینید کدام بازی‌ها برای بازی از راه دور دارای قابلیت لمس هستند، می‌توانید بر اساس ویژگی‌های فنی > Touch enabled فیلتر کنید و بازی بعدی خود را برای بازی پیدا کنید.

برگه های اشتراک نیز به صورت لمسی به روز شده اند و دیدن موارد جدید در Game Pass و EA Play را آسان تر می کند، اگرچه کاربران می توانند “همیشه مرتب سازی را برای یافتن بازی هایی برای بازی در کتابخانه خود تنظیم کنند”. این کار با رفتن به بازی‌ها و برنامه‌های من > کتابخانه کامل انجام می‌شود، جایی که کاربران می‌توانند گزینه‌های فیلتر و مرتب‌سازی جدید را پیدا کنند.

در مورد آن گزینه جدید محدودیت دسترسی، حذف نمایه‌های بازیکن پس از اتمام کار با کنسول آسان‌تر می‌شود. این چیزی است که مایکروسافت گفته است در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌های کودکان مفید خواهد بود، زیرا وقتی کنسول به اتاق دیگری منتقل می‌شود، نیازی به بررسی اینکه آیا بازیکنی از سیستم خارج شده است یا خیر را برطرف می‌کند.


Xbox کنترل های لمسی سفارشی را در بازی از راه دور برای بیش از ۱۰۰ بازی اضافه می کند
اعتبار تصویر: ایکس باکس

خروج خودکار از نمایه


Xbox فیلترینگ و مرتب‌سازی بازی‌ها و برنامه‌ها را بهبود بخشید

اعتبار تصویر: ایکس باکس

این به روز رسانی سیستم جلوتر است به روز رسانی کسب و کار مایکروسافت، که در آن مدیران شرکت سارا باند، فیل اسپنسر و مت بوتی اطلاعات بیشتری در مورد برنامه های آینده ایکس باکس خود به اشتراک خواهند گذاشت. بسیاری انتظار شنیدن تاییدی بودن بازی هایی مانند این را دارند Hi-Fi Rush، Penitence و Sea of ​​Thieves هنگامی که این پادکست اواخر امروز منتشر می شود، به پلتفرم های اضافی می آیند.


منبع: https://www.eurogamer.net/xbox-adds-custom-touch-controls-in-remote-play-for-over-100-games?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *