Xbox Game Pass Rollerdrome انحصاری سابق PS را در نوامبر اضافه می کند

Xbox Game Pass Rollerdrome انحصاری سابق PS را در نوامبر اضافه می کند


ایکس باکس فاش کرد که برای کدام بازی ها عرضه می شود پاس بازی در نیمه دوم نوامبر، و این یک پیشنهاد بسیار پراکنده تر از پیشنهادی است که در نیمه اول ماه ارائه کرد. با این حال، هنوز هم چند بازی جدید را برای بازی در ماه نوامبر به کاربران می دهد، از جمله Persona 5 Tactica و Rollerdrome – که آخری پس از انحصاری بودن کنسول پلی استیشن، سرانجام به ایکس باکس آمد.

اولین بازی این لیست از نظر فنی یک بازی جدید نیست: Coral Island که در گیم پس در دسترسی اولیه قرار داشت و نسخه ۱٫۰ خود را این هفته بر روی کنسول و ابر عرضه کرد. این سیم کارت کشاورزی با وجدان زیست محیطی به لیست رو به رشد بازی‌های دنج منتشر شده در سال ۲۰۲۳ می‌پیوندد. بازی دیگری که این هفته عرضه می‌شود، Persona 5 Tactica فوق‌الذکر است، یک برداشت تاکتیکی جایگزین از RPG Persona 5 در سال ۲۰۱۶٫ این بازی روز اول در Game Pass منتشر می‌شود. ۱۷ نوامبر.

دو بازی پایانی فهرست، هر دو در ۲۸ نوامبر وارد سرویس می‌شوند. آنها Rollerdrome هستند که برای اولین بار در Xbox عرضه می‌شوند، یک عنوان اکشن سوم شخص که ترکیبی از مبارزه تیراندازی با دربی غلتکی است. عنوان دیگر Dune: Spice Wars است – که در حال حاضر برای PC Game Pass در دسترس است و اکنون به کنسول و ابر می پیوندد – یک عنوان استراتژی ۴X که در دنیای Dune قرار دارد.

فداکاری دو ماهه ما این بار شامل Anvil، Battlefield 1943، Battlefield: Bad Company، Battlefield: Bad Company 2، Disc Room، Eastward و Grid است. همه آنها در ۳۰ نوامبر سرویس را ترک می کنند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/xbox-game-pass-adds-former-ps-exclusive-rollerdrome-in-november/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *