ZenScreen Fold ایسوس با قیمت ۲۰۰۰ دلار بزرگترین مشکل مانیتورهای قابل حمل را حل می کند

وقتی از خانه دور هستم و به نمایشگرهای بزرگ دسکتاپم دسترسی ندارم، احساس می‌کنم که دست و پا را از دست داده‌ام. متأسفانه، محدودیتی برای اندازه واقعی یک مانیتور قابل حمل وجود دارد. بعد از یک نقطه مشخص، در یک کیف با اندازه معقول جا نمی شود. ZenScreen Fold ایسوس این مشکل را با استفاده از یک پنل OLED خمیده حل می کند.

ZenScreen Fold با اندازه ۱۷٫۳ اینچ، هنوز با مانیتورهای ۲۷ اینچی من در خانه فاصله زیادی دارد، اما نسبت به نمایشگرهای قابل حمل معمولی ۱۴ یا ۱۵ اینچی یک گام بزرگتر است. و به لطف این واقعیت که می‌توانید آن را به نصف خم کنید، می‌تواند به چیزی که خیلی بزرگتر از یک کتاب جلد گالینگور نیست و فقط ۰٫۳۸ اینچ ضخامت دارد، سقوط کند. اگر چه در دو پوند و نیم کمی سنگین تر است. همچنین به همراه یک کیف مسافرتی دستی ارائه می‌شود و از آنجایی که صفحه نمایش آن در حالت بسته محافظت می‌شود، باید بتوانید بدون نگرانی از آسیب دیدن پانل پلاستیکی نرم آن را در یک کیسه بیندازید.

مشخصات این نمایشگر بیش از حد مناسب است، زیرا دارای وضوح QHD+ (2560 در ۱۹۲۰) است، طیفی که ۱۰۰ درصد از DCI-P3 و VESA DisplayHDR True Black 500 را پوشش می دهد. با این حال، این موضوع نباید کاملاً غافلگیرکننده باشد زیرا ZenScreen Fold بر اساس همان پنل پایه ای است که ایسوس در آن استفاده کرده است. Zenbook 17 Fold.

تفاوت این بار این است که پنل کمی جدیدتر است، بنابراین کمی بادوام تر است. و به لطف یک لولای بازطراحی شده که چینی به شکل قطره آب ایجاد می کند، حتی کمتر از چین خوردگی وجود دارد – برای دیدن آن باید سخت به دنبال آن باشید. حتی پایه پایه آن نیز بهتر از لپ‌تاپ خمیده ASUS است، زیرا پایداری خوبی را در حالت عمودی یا افقی ارائه می‌کند. و برای یک مانیتور قابل حمل، اتصال بیش از حد کافی از جمله mini HDMI، دو پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی متری صدا وجود دارد.

متأسفانه، در حالی که ایسوس ممکن است یک صفحه نمایش مسافرتی بزرگ ساخته باشد که حمل آن آسان است، این محصول واقعاً گران است و قیمت آن ۲۰۰۰ دلار است. اما اگر مانیتور قابل حملی می خواهید که بیشترین فضای صفحه نمایش را در کوچکترین اندازه فیزیکی به شما بدهد، ZenScreen ممکن است همان باشد.

انتظار می رود ZenScreen Fold در سه ماهه دوم به فروش برسد.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-2000-asus-zenscreen-fold-solves-the-biggest-issue-with-portable-monitors-ces-2024-204009822.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-2000-asus-zenscreen-fold-solves-the-biggest-issue-with-portable-monitors-ces-2024-204009822.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *