آمازون تاریخ های رسمی ماه اکتبر را برای فروش در روزهای نخست معامله بزرگ خود اعلام می کند

آمازون تاریخ های رسمی ماه اکتبر را برای فروش در روزهای نخست معامله بزرگ خود اعلام می کند

دیگر لازم نیست حدس بزنیم – آمازون به طور رسمی تاریخ رویداد فروش بزرگ بعدی خود را تأیید کرده است. Prime Big Deal Days رسماً از نیمه شب سه‌شنبه، ۱۰ اکتبر در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا و سایر مناطق در سراسر جهان آغاز می‌شود و معاملات تا پایان چهارشنبه، ۱۱ اکتبر – ۴۸ ساعت کامل ادامه دارد. خرید، درست مانند کاری که برای Prime Day در ماه جولای انجام دادیم.

با این حال، برخی از کشورها از ماراتن خرید طولانی تری برخوردار خواهند بود. به عنوان مثال، استرالیا و سنگاپور می توانند معاملات بین المللی را از سایر بازارهای آمازون مانند ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده دریافت کنند، بنابراین فروش آنها تا زمانی که ساحل غربی آمریکا به پایان نرسد، پایان نخواهد یافت. بنابراین اگر در استرالیا زندگی می کنید، ۶۵ ساعت کامل برای خرید فرصت خواهید داشت تا زمانی که آن را ترک کنید!

این روزها مصادف با آنچه برای Amazon Prime Early Access در سال گذشته شاهد بودیم، که در ۱۱-۱۲ اکتبر سال ۲۰۲۲ بود.

پیگیری فروش عظیم Amazon Prime Day در ماه ژوئیه کار آسانی نیست، اما آمازون در حال حاضر نکاتی را برای معاملات ارائه کرده است. اعضای اصلی می توان انتظار دیدن داشت. برندهایی مانند نینتندو، پلی‌استیشن، لاجیتک، بوز و غیره همگی تخفیف‌های عمده‌ای را دریافت خواهند کرد، اما آمازون دقیقاً درباره محصولاتی که خریداران در اواسط اکتبر پیدا خواهند کرد، صحبت می‌کند.

همانطور که در طول فروش Amazon Prime Day در سال ۲۰۲۳ دیدیم، انتظار داریم دستگاه‌های دارای برند آمازون قیمت‌های سنگینی را دریافت کنند و خوانندگان مشتاق باید مراقب صرفه‌جویی در این زمینه باشند. بهترین کیندلز. برای کسانی که به دنبال ارتقاء فناوری خانه خود هستند، ما انتظار داریم که بتوانید برخی از آنها را پیدا کنید بهترین دستگاه های هوشمند خانه در فروش، از جمله طیف Echo آمازون.

ما همچنین امیدواریم که برخی از خدمات پریمیوم آمازون را ببینیم که باعث صرفه جویی می شود. در طول روز آمازون پرایم، کانال‌های اضافی در Prime Video با قیمت‌های تخفیف‌دار در برخی بازارها مانند Shudder و Paramount Plus ارائه شد. علاوه بر این، گیمرها می‌توانند امتیازاتی را در Prime Gaming از جمله نسخه‌های دیجیتالی از بازی‌های کامل بدون هزینه اضافی دریافت کنند، بنابراین ما می‌توانیم در اکتبر امسال شاهد موارد بیشتری باشیم.

چگونه پس انداز خود را در فروش روزهای پرفروش آمازون پرایم به حداکثر برسانید

درست مانند روز پرایم آمازون، بهترین تخفیف‌هایی که در روزهای معاملات بزرگ پرایم کاهش می‌یابد احتمالاً منحصر به اعضای پرایم است. بنابراین اگر به دنبال خرید فروش هستید، باید زودتر ثبت نام کنید و اعضای جدید حتی یک آزمایشی ۳۰ روزه بنابراین می توانید بدون جدا شدن با پول نقد اضافی، سرویس را آزمایش کنید.

ارسال رایگان برای خریدهای داخلی و بین المللی واجد شرایط وجود دارد، بنابراین خریداران در هنگام جستجوی کالای ارزشمند بعدی خود نگران هزینه های اضافی نخواهند بود. آمازون همچنین معمولاً کوپن‌های اضافی را در فهرست‌ها ارائه می‌کند و معاملات لایتنینگ محدودی را در فروش انجام می‌دهد، بنابراین اگر محصولی که می‌خواهید بخرید تخفیفی مرتب دریافت می‌کند، باید سریعاً روی پاها (یا در این مورد انگشتانتان) عمل کنید.

قبل از فروش، توصیه می کنیم مراقب باشید پرفروش ترین های آمازون لیست‌ها، زیرا این می‌تواند به شما نگاهی اجمالی به آنچه محبوب است و چه چیزی می‌تواند به طور بالقوه کاهش قیمت داشته باشد، به شما بدهد. بعلاوه، می توانید هر چیزی که مورد علاقه شماست را در لیست علاقه مندی ها قرار دهید تا بتوانید پس از شروع تخفیف ها، محصول را به سرعت پیدا کنید. ما همچنین بزرگترین تخفیف ها را در وب سایت خود دنبال خواهیم کرد فروش روزهای معاملات بزرگ آمازون پرایم صفحه، بنابراین شما مجبور نخواهید بود ساعت ها را صرف جستجوی بهترین معاملات کنید.

اگر قصد خرید از تلفن خود را دارید، ممکن است بخواهید برنامه آمازون را نیز دانلود کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که برای موارد ذخیره شده هشدار تنظیم کنید و حتی خریدهای خود را پس از ارسال دنبال کنید. علاوه بر این، در طول روز پرایم آمازون، ما یک برنامه‌ها و ابزارهای مختلف برای کمک به کسب بهترین معاملات Prime Dayو آنها برای این فروش آتی نیز مفید خواهند بود.

علاوه بر مزایای خرید، عضویت Prime با مجموعه‌ای از مزایای دیگر نیز همراه است. Prime Video، Prime Gaming، Prime Music و Prime Reading همگی در عضویت Amazon Prime گنجانده شده‌اند، بنابراین می‌توانید به ساعت‌ها فیلم، نمایش، موسیقی، بازی، کتاب و موارد دیگر حتی در طول این مدت دسترسی داشته باشید. ۳۰ روز آزمایشی رایگان.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/amazon-announces-official-october-dates-for-its-prime-big-deal-days-sale

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *