ابزارهای سازنده آینده یوتیوب مبتنی بر هوش مصنوعی شامل یک صفحه سبز مولد است

یوتیوب ویژگی های هوش مصنوعی جدیدی برای سازندگان در راه دارد. ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی که این شرکت در خود اعلام کرد رویداد ساخته شده در YouTube روز پنجشنبه شامل ویژگی صفحه سبز، بینش برای تحریک ایده ها، دوبله خودکار به زبان های دیگر و جستجوی موسیقی متن است.

Dream Screen به سازندگان YouTube Shorts یک صفحه سبز با هوش مصنوعی شبیه به a ویژگی محبوب در TikTok ابزار YouTube به طور خودکار پس‌زمینه‌ها را از ویدیوهای شما حذف می‌کند و بر اساس درخواست‌های شما، آنها را با تصاویر یا ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین می‌کند.

اگرچه هنوز مشخص نیست که محتوای تولید شده در عمل چقدر حرفه‌ای و متقاعدکننده به نظر می‌رسد، ایده Dream Screen این است که تصویرسازی سناریوهای فانتزی را آسان‌تر کند یا به سادگی پس‌زمینه‌های هوم را زنده کند. یوتیوب پیشنهاد می‌کند در جنگلی مسحورآمیز یا سوار بر تفنگ ساچمه‌ای، در حالی که پاگ شما را به مدرسه می‌برد، به عنوان دو صحنه عجیب و غریب که Dream Screen می‌تواند بسازد. این شرکت می گوید که آزمایش این ابزار را با «سازندگان منتخب» در اواخر سال جاری قبل از عرضه گسترده تر در سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد.

ابزارهای سازنده آینده یوتیوب مبتنی بر هوش مصنوعی شامل یک صفحه سبز مولد است
توصیه‌های بینش مبتنی بر هوش مصنوعی استودیوی YouTube
یوتیوب

استودیوی YouTube ویژگی جدیدی دریافت می کند که برای شما طوفان فکری می کند. شبیه پرسیدن ChatGPT برای ایده‌های ویدیویی، ویژگی «توصیه‌های بینش» می‌تواند طرح‌های کلی را پیش‌نویس کند و به سازندگان در مفهوم‌سازی پروژه‌ها کمک کند. به طور مشابه، جستجوی کمکی در Creator Music پیدا کردن آهنگ‌های پس‌زمینه ویدیوهایتان را آسان‌تر می‌کند. تونی رید، معاون یوتیوب امروز نوشت: «به سادگی شرحی از محتوای خود را تایپ کنید و هوش مصنوعی موسیقی مناسب را با قیمت مناسب پیشنهاد خواهد کرد. هر دو Insights و جستجوی موسیقی کمکی برای سازندگان در سال آینده در دسترس خواهند بود.

یوتیوب نیز به نمایش گذاشت قابلیت دوبله مبتنی بر هوش مصنوعی اوایل امسال تستش را شروع کرد. این دستگاه که در انکوباتور Area 120 Google توسعه یافته است، می تواند ترجمه متنی را به زبان مقصد انتخاب شده ایجاد کند. این شرکت می‌گوید این فرصت را به شما می‌دهد که قبل از انتخاب راوی‌های مجازی مختلف برای خواندن محتوای خود، خروجی را دوباره بررسی کنید. این ویژگی در حال حاضر با سازندگان منتخب به زبان‌های انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی در حال آزمایش است.

این شرکت همچنین در حال راه اندازی یک برنامه YouTube Create برای کمک به سازندگان ویدیو در تولید محتوا در دستگاه های تلفن همراه خود است. این شامل ویژگی های استاندارد مانند ویرایش، برش، شرح خودکار، صداگذاری، فیلترها، جلوه ها و موسیقی بدون حق امتیاز با تطبیق ضرب است. این برنامه رایگان در حال حاضر در بازارهای منتخب برای اندروید در نسخه بتا است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/youtubes-upcoming-ai-powered-creator-tools-include-a-generative-green-screen-203144786.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/youtubes-upcoming-ai-powered-creator-tools-include-a-generative-green-screen-203144786.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *