اپل واچ ۹ به سنسورهای بهبود یافته و تراشه جدید U2 اشاره کرده است

اپل واچ ۹ به سنسورهای بهبود یافته و تراشه جدید U2 اشاره کرده است

در میان همه پچ پچ ها در مورد آنچه در آینده است آیفون ۱۵ به راحتی می توان فراموش کرد که ما نیز منتظر یک گوشی هستیم اپل واچ ۹ و یک اپل واچ اولترا ۲ در رویداد ویژه اپل در روز سه‌شنبه – و جزئیات بیشتری در مورد این پوشیدنی‌ها به بیرون درز کرد.

در بلومبرگمارک گورمن، معمولاً قابل اعتماد، آنچه را که معتقد است با دو ساعت هوشمند بعدی اپل عرضه خواهد شد، بیان کرده است. در حالی که احتمالاً امسال تغییرات عمده زیادی وجود نخواهد داشت، برخی از بهبودهای شایعه شده وجود دارد که ارزش توجه به آنها را دارد.

گورمن در مورد “ارتقای حسگرهای مختلف و قطعات داخلی” برای هر دو ساعت صحبت می کند و به طور خاص به نسخه جدیدی از سنسور اپتیکال ضربان قلب اپل اشاره می کند. جزئیات بیشتری ارائه نشده است، اما به نظر می رسد که خوانش سریعتر و دقیق تر نتیجه خواهد بود.

همچنین به یک تراشه فوق‌باند U2 ارتقا یافته برای جایگزینی U1 موجود برای هر دو ساعت اشاره شده است، ارتقایی که همچنین اشاره شده است. برای گوشی های آیفون ۱۵. این باید به معنای ردیابی دقیق‌تر مکان در برنامه Find My باشد.

این فضا را تماشا کنید

اطلاعات دیگری که در گزارش جدید گنجانده شده است قبلا ذکر شده است، از جمله تغییر به با استفاده از برخی قطعات پرینت سه بعدیو ارتقاء قابل توجه چیپست که باید تأثیر قابل توجهی بر روی آن داشته باشد عملکرد این ساعت های هوشمند.

به نظر می رسد که ممکن است تغییراتی از نظر باندهایی که می توانید برای اپل واچ امسال دریافت کنید، وجود داشته باشد. انتظار می‌رود اپل گزینه‌های چرمی را متوقف کند، در حالی که به نظر می‌رسد دستبندهای فولادی ضد زنگ نیز متوقف یا جایگزین شوند.

البته همیشه این سوال وجود دارد که آیا باید الان خرید کنید یا صبر کنید. هر دو اپل واچ ۱۰ (یا Apple Watch X) و اپل واچ اولترا ۳ شایعه شده است که ارتقاء بسیار قابل توجهی از نظر ساعت های هوشمند اپل است.

این مدل‌ها در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند، اما در حال حاضر ما آماده هستیم و منتظر اپل واچ ۹ و اپل واچ اولترا ۲ هستیم – همراه با آیفون‌های جدید – و در مورد آن صحبت خواهیم کرد. رویداد در ۱۲ سپتامبر همانطور که اتفاق می افتد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/apple-watch-9-tipped-to-get-improved-sensors-and-a-new-u2-chip

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *