این گریل فوق‌العاده داغ با هوش مصنوعی غذا را تا ۱۰ برابر سریع‌تر می‌پزد.

استارت‌آپ بریتانیایی Seergrills اولین گریل مجهز به هوش مصنوعی در جهان را اختراع کرد که بسیار داغ است و می‌تواند غذا را تا ۱۰ برابر سریع‌تر از روش‌های معمولی بپزد.

دستگاه BBQ متوسط ​​- که Perfecta نام دارد – با استفاده از فناوری اختصاصی NeuralFire به این موفقیت دست می یابد. این شامل دو شعله مادون قرمز عمودی است که به سرعت هر چیزی از استیک گرفته تا پیتزا را در دمای ۹۰۰ درجه سانتیگراد می پزد. برای مقایسه، دستور العمل ها معمولاً پیشنهاد می کنند که استیک را روی یک گریل گازی در حدود ۲۵۰ درجه سانتیگراد بپزید.

برای روشن کردن گریل، کاربران با قرار دادن آیتم انتخابی خود در گریل عمودی شروع می‌کنند، میزان آماده‌بودن و سطح جستجوی دلخواه را روی صفحه نمایش لمسی انتخاب می‌کنند و سپس Start را فشار می‌دهند.

این دستگاه توسط یک الگوریتم هوش مصنوعی کار می کند که زمان مورد نیاز برای پخت غذا را بر اساس اندازه، سطح و محتوای چربی محاسبه می کند و مشعل ها در صورت نیاز سازگار می شوند. نتیجه “کاملاً پخته شده” در کمتر از سه دقیقه آماده خوردن است.

این دستگاه به شما امکان می دهد نحوه پخت استیک خود را انتخاب کنید. اعتبار: Seergrills

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

این شرکت در وب‌سایت خود گفت که مهم‌تر از همه برای طرفداران گوشت، این دستگاه شرایط را برای واکنش Maillard بهینه می‌کند، یک واکنش شیمیایی بین پروتئین‌ها و قندها که به غذای قهوه‌ای طعم منحصربه‌فرد می‌دهد.

Perfecta توسط Suraj Sudera اختراع شد که مهارت های خود را در حین تحصیل در رشته مکانیک و مکانیک تقویت کرد. مهندسی چشم پزشکی در دانشگاه استون انگلستان از زمان تأسیس در سال ۲۰۲۰، Seergrills مستقر در بیرمنگام به ۴۸ نفر افزایش یافته است که بسیاری از آنها فارغ التحصیلان دانشگاه استون هستند.

سورج گفت: «ما متوجه شدیم که اغلب در پختن غذا مشکل و ناهماهنگی وجود دارد؛ این غذا معمولاً همیشه بیش از حد پخته و خشک است و زمان زیادی می برد. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم از مهارت ها و دانش خود برای استفاده از هوش مصنوعی برای پختن استیک عالی و راه اندازی Seergrills استفاده کنیم.

این استارت آپ ادعا می کند پرفکتا، که اولین محصول آن است، نه تنها اولین کباب پز مجهز به هوش مصنوعی است، بلکه سریع ترین کباب پز، هوشمندترین و کارآمدترین کباب پز جهان است. (به دلیل زمان پخت بسیار سریع و حرارت متمرکز، ظاهراً ۵۰٪ انرژی کمتری نسبت به سایر روش های BBQ مصرف می کند).

گجت آشپزی به زودی برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود. خریداران احتمالی که اکنون ۱۰۰ دلار سپرده گذاری می کنند، پس از شروع رسمی، واجد شرایط تخفیف تا ۲۸٪ خواهند بود. پیش بینی می شود گریل AI حدود ۳۵۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

در حالی که به طرز وحشتناکی آزاردهنده است، این ویدیو کار مناسبی را نشان می دهد که نشان می دهد گریل مجهز به هوش مصنوعی چگونه کار می کند:


منبع: https://thenextweb.com/news/ai-powered-grill-cooks-food-up-to-10x-faster-perfect-steak

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *