یک TikToker با ۸۶۱۰۰۰ فالوور پس از شرکت در اولین نمایش فیلم در اوایل اعتصاب بازیگران با واکنش آنلاین روبرو شد. در اینجا آمده است که چگونه او محتوا و استراتژی های حمایت مالی خود را برای کسب درآمد متمرکز کرد.

اعضای اعتصابی SAG-AFTRA با کارگران اعتصابی WGA (انجمن نویسندگان آمریکا) در روز پنجم در نزدیکی بیلبوردی برای فیلم باربی در خارج از استودیوی برادران وارنر در 17 ژوئیه 2023 در بربنک، کالیفرنیا، اعتصاب کردند.

اعضای اعتصابی SAG-AFTRA با کارگران اعتصابی WGA در نزدیکی یک بیلبورد برای فیلم “باربی” به تظاهرات پرداختند.

ماریو تاما/گتی ایماژ



  • با ادامه اعتصاب بازیگران و نویسندگان، برخی از اینفلوئنسرها در همبستگی ایستاده اند.
  • سازندگانی که برای حضور در اولین نمایش های تلویزیونی و فیلم ها دستمزد دریافت می کردند، سعی می کنند از راه های دیگری درآمد کسب کنند.
  • اکنون یکی از اینفلوئنسرها محتوای حمایت شده را برای هنرمندان موسیقی و جشنواره ها ارسال می کند.

جوزف آروجویک تأثیرگذار مد و سبک زندگی، متوجه نمی‌شد که وقتی یک TikTok درباره حضور در اولین نمایش فیلم در ماه ژوئیه منتشر کرد، با واکنش‌های شدید مواجه خواهد شد.

چند روز قبل بازیگران صنعت سینما به نویسندگان پیوسته بود در خط پیکت این اولین بار در بیش از ۶۰ سال است که هر دو گروه همزمان علیه استودیوهای هالیوود اعتصاب کردند. SAG-AFTRA، اتحادیه بازیگران، و انجمن نویسندگان آمریکا هر کدام فهرستی از خواسته های خود را دارند، اما در مورد مسائلی مانند غرامت و هوش مصنوعی نگرانی مشترک دارند.

کنش کارگری تولید اکثر برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی و بازیگران و نویسندگان اتحادیه‌ها را تعطیل کرده است از تبلیغ فیلم یا سریال جدید منع شده اند.

اینفلوئنسرهایی که امیدوارند برای پیوستن به SAG-AFTRA بوده اند توصیه به نگه داشتن خط خوب

چندین شخصیت رسانه‌های اجتماعی و تأثیرگذارانی که اینسایدر با آنها صحبت کرده است، به خط تظاهرات دیجیتال و فیزیکی ملحق شده‌اند و تصمیم گرفته‌اند در اولین نمایش‌های فیلم یا تلویزیون شرکت نکنند، آنها را تبلیغ نکنند، یا با استودیوهایی مانند دیزنی یا NBCUniversal که در حال مذاکره با اصناف هستند، قرارداد نبندند.

آروجو که ۸۶۱۰۰۰ دنبال کننده در TikTok دارد و دارد همکاری با برندهایی از نتفلیکس تا آکادمی ضبط، در ماه ژوئیه شروع به رد کردن حمایت مالی برای حمایت از نویسندگان و بازیگران اعتصابی کرده بود. با این حال، او یک استثنا قائل شد، زیرا او طبق قرارداد متعهد بود.

او گفت: “من قبلاً شروع به لغو هر چیز دیگری کرده بودم، مانند اولین نمایش “باربی”، اما تصمیم گرفتم کاری را انجام دهم که قبل از اعتصاب با آن موافقت کرده بودم زیرا قرارداد داشتم.”

آن نمایش با آنچه او به آن عادت داشت بسیار متفاوت بود. بازیگران فیلم هرگز حاضر نشدند، جمعیت کمتر بود و فضا متشنج بود.

TikTok که او از این رویداد آپلود کرد مورد توجه منفی فالوورهایش قرار گرفت، بنابراین او پست را حذف کرد و در یک استوری اینستاگرام گفت که از اتحادیه ها حمایت می کند، حتی اگر عضو هیچ یک از این انجمن ها نباشد. او همچنین گفت که تا زمانی که اعتصاب حل نشود، در هیچ نمایش دیگری شرکت نخواهد کرد یا محتوای تلویزیونی یا فیلمی را منتشر نخواهد کرد.

آروجو گفت: «در آن مرحله بود که تصمیم گرفتم بهتر باشد از این نوع محتواها کاملاً فاصله بگیرم.

اکنون آروجو در تلاش است تا با تمرکز بر تولید محتوا برای صنعت موسیقی و مشارکت در محتوای تولید شده توسط کاربران، درآمد خود را تکمیل کند. چالش‌هایی در TikTok و Snapchat در حالی که او منتظر است تا اختلافات کاری حل شود.

داستان‌های اسنپ، چالش‌های TikTok، و جشنواره‌های موسیقی، پیشنهادهای جدید او بوده‌اند

این جوان ۱۹ ساله در میان اعتصابات، تمرکز محتوای خود را از تلویزیون و فیلم به موسیقی تغییر داده است.

به‌جای پست TikToks درباره حضور در اولین نمایش‌ها، ملاقات با بازیگران و آماده شدن برای رویدادها، او را به جشنواره‌های موسیقی می‌برند و درباره تجربیاتش پست می‌گذارند.

آروجو این معاملات را با ارسال پیامک به افرادی که این تجربیات را مدیریت می کنند در اینستاگرام دریافت کرد. او به آنها گفت که علاقه مند است در این جشنواره شرکت کند و می تواند محتوایی را منتشر کند که به دنبال کنندگانش نگاهی درونی به جشنواره ها بدهد.

در یکی از جشنواره‌های اخیر، او ویدیوهای TikTok را با هنرمندانی از جمله عمر آپولو روی صحنه فیلمبرداری کرد.

او گفت: «من به سمت موسیقی رفته‌ام چون اصلاً به اعتصاب وابسته نیست. من قبلاً هرگز چنین کاری را انجام نداده‌ام، اما آن را به عنوان عاملی برای حضور در رویدادهای موسیقی بزرگ‌تری مانند کواچلا می‌بینم.»

علاوه بر TikTok، اسنپ چت یکی از بزرگترین پلتفرم های آروجو است. از زمان اعتصابات، او تصمیم گرفت از این پلتفرم بیشتر استفاده کند تا درآمدی را که از طریق تبلیغ تلویزیون یا فیلم به دست می آورد جبران کند.

آروجو یک است اسنپ ​​ستاره، نامی که پلتفرم به سازندگانی ارائه می دهد که تأثیر زیادی دارند. مزایایی مانند به اشتراک گذاری درآمد تبلیغات و خطوط ارتباطی باز با خود اسنپ چت را ارائه می دهد.

ماه گذشته، او در «مدرسه اسنپ» برای سازندگان شرکت کرد، که توسط شرکت میزبانی شد، جایی که او و دیگران تشویق شدند تا در آن شرکت کنند. در نوعی محتوای تولید شده توسط کاربر تماس گرفت چالش های کانون توجه – سازندگان گرایش‌ها می‌توانند در ازای دریافت جایزه نقدی یکجا به پلتفرم مراجعه کرده و آن را ارسال کنند.

خالق مستقر در لس آنجلس اخیراً از طریق یک چالش ۲۰۰۰ دلار برنده شد که Insider با مستنداتی که ارائه کرد تأیید کرد. او قصد دارد به امید کسب درآمد بیشتر در دیگران شرکت کند.

او همچنین در حال ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر است چالش خلاقانه TikTokیک ویژگی جدید درون برنامه ای که به سازندگان در پلتفرم اجازه می دهد ویدیوها را به عنوان بخشی از چالش های برند ارسال کنند و کسب درآمد کنند پول بر اساس عملکرد ویدئو

او گفت: «بازی با برنامه‌هایی که قبلاً در آن کار می‌کردم بسیار سرگرم‌کننده بود و دیدم چگونه می‌توان از این راه درآمد بیشتری کسب کرد».

آروجو گفت که توانسته درآمد از دست رفته را از طریق این سرمایه گذاری ها جبران کند و به او کمک کند تا بایستد محکم با کسانی که اعتصاب می کنند اما او شنیده است که در محافل اینفلوئنسرها در مورد پروتکل صحیح محتوای سرگرمی محور سردرگمی وجود دارد.

سه خالق اینسایدر که خواستند به دلیل ماهیت حساس اعتصاب ناشناس باقی بمانند، صحبت کردند و گفتند که در مورد انتظار اصناف هالیوود از آنها به عنوان غیرعضو سردرگم هستند. برخی از اینفلوئنسرهایی که انتخاب کرده اند به کار در تلویزیون و فیلم ادامه دهند، همانطور که یکی از سازندگان گفته است، “نرم کنسل” شده اند، به این معنی که آنها شاهد کاهش مشارکت ویدیویی خود و نظرات منفی فالوورها در مورد پست های خود بوده اند.

به همین دلیل است که برخی از اینفلوئنسرها در صنعت سرگرمی، مانند Arujo، به دنبال تغییر دائمی یا بلندمدت در استراتژی های محتوای خود هستند. آروجو انتظار دارد که اعتصاب حداقل تا دسامبر ادامه داشته باشد، به همین دلیل است که او به عنوان یک خالق بر یافتن راه های جدید و با ثبات مالی متمرکز شده است.

او گفت: «این قطعاً کمک خواهد کرد که بتوانم به عقب برگردم و آن درآمد را به دست بیاورم، اما فعلاً دور می مانم.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

آیا این مقاله برای شما ارزشمند بود؟


آره

خیر

نظرات اضافی

ایمیل (اختیاری)

اقتصاد خالق
اینفلوئنسرها
هالیوود


منبع: https://www.businessinsider.com/tv-movie-influencer-pivoting-hollywood-writers-actors-strike-music-tiktok-snapchat-2023-8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *