برترین برنامه های اندروید از سال ۲۰۱۴ خاطرات اصلی را بازگرداند

وقتی اندروید جوان تر بود، به نظر می رسید که برنامه های عالی همیشه در حال انتشار هستند. همانطور که این پلتفرم به بلوغ رسیده است، همه چیز اکنون در جای خود تنظیم شده است، با اندروید بومی در واقع بسیاری از کارهایی را که برنامه ها در تمام آن سال ها تلاش می کردند انجام دهند. به عنوان مثال لیست ۱۰ برنامه برتر اندروید را در سال ۲۰۱۴ در نظر بگیرید.

این لیست دارای بسیاری از خاطرات اصلی اندروید برای من است، مانند تصاویر پس زمینه زنده Muzei و ویرایشگر Minima، اما برنامه ایمیل Inbox Google، Fenix ​​(یک برنامه شخص ثالث برای توییتر) و Sunrise Calendar نیز وجود دارد. این برنامه‌ها تغییر دهندگان بازی‌های قانونی در اندروید بودند و تجربه کل پلتفرم را بهتر کردند. با این حال، زمانی که گوگل Inbox را نابود کردبخشی از ما را کشتند. چه زمانی توییتر فنکس را کشت، احساس بدی داشت. و وقتی که مایکروسافت Sunrise را خرید به زودی غروب آن غروب شد، افسرده کننده بود.

در اینجا لیست ما از سال ۲۰۱۴ بدون ترتیب خاصی وجود دارد، از جمله اینکه آیا این برنامه اکنون مرده است یا خیر. پنج مورد از این برنامه ها دیگر در دسترس نیستند، در حالی که پنج مورد هنوز در حال اجرا هستند. از آنجایی که فهرستی از یک دهه قدمت دارد، این خیلی خوب است.

نگاه کردن به این لیست سخت است، به جوان ترهایمان فکر کنیم و اندکی افسرده نشویم. اگر متوجه شدید که نسبت به آن احساس ناراحتی می کنید، در اینجا یادآوری می کنیم که اندروید در مکان بسیار خوبی قرار دارد و هنوز هم وجود دارد. زیاد برنامه های خوب وجود دارد ما چیزهای شگفت انگیزی مانند ویرایش عکس با استفاده از هوش مصنوعی با Google Photos و پدیده فرهنگی TikTok داریم که به زودی در ایالات متحده ممنوع می شود. *کف صورت*

با خیال راحت خاطرات خود را از سال ۲۰۱۴ به اشتراک بگذارید، زمانی فوق العاده در دنیای اندروید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/25/tbt-see-our-top-10-android-apps-from-10-years-ago-get-depressed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *