بر اساس گزارش، کارمندان سابق شرکت Taser-making برای خالکوبی یا شوکه شدن در مقابل جمعیت تحت فشار بودند.

سیم های خاردار تیسر.

شرکت Axon به خاطر تازرهایش معروف است، سلاحی که برای ایجاد فلج موقت طراحی شده است.


توماس کوکس / مشارکت کننده / گتی ایماژ



  • رویترز فرهنگ را در Axon، شرکت سازنده Tasers، بررسی کرد.
  • کارگران سابق به نشریه گفتند که برای خالکوبی یا شوکه شدن با تیزر احساس فشار می کنند.
  • آکسون انکار کرد که کارکنان تحت فشار قرار گرفته اند تا برخلاف میل خود در فعالیت هایی شرکت کنند.
تبلیغات

تبلیغات

کارمندان سابق شرکت تولید کننده تیزر به رویترز گفت آنها در حین کار در آنجا برای خالکوبی یا شوکه شدن با تیزر احساس فشار می کردند.

شرکت آکسون یک شرکت آریزونا است که به‌خاطر ایجاد «تیزر»، یک تفنگ شوکر که خارهایی را شلیک می‌کند که باعث فلج موقت می‌شود، شهرت دارد. تیزرها به طور گسترده توسط سازمان های مجری قانون استفاده می شود.

کارکنان سابق به رویترز گفتند که این شرکت فرهنگ وفاداری همه جانبه و پرفشاری داشت که باعث شد برخی از کارکنان احساس کنند که در تظاهراتی که به عنوان “معروف شدن” شناخته می‌شوند، توسط تیزرها شوکه شوند.

آکسون انکار کرد که کارکنان تحت فشار قرار گرفته اند تا در معرض قرار گرفتن آنها شرکت کنند. این شرکت در بیانیه‌ای به Insider گفت: «ما قویاً به هرگونه مفهومی که آکسون بر کارمندان فشار می‌آورد تا برخلاف میل خود در فعالیت‌هایی شرکت کنند، اعتراض می‌کنیم.»

تبلیغات

تبلیغات

در بیانیه ای که با رویترز به اشتراک گذاشته شد، ریک اسمیت، مدیر عامل Axon گفت که حیرت زده شدن توسط یک تیزر “ناخوشایند” بود اما با مقایسه آنها با اقدامات اجرای قانون از افشای آن ها دفاع کرد. او گفت که اکثر مشتریان مجری قانون Axon، نمایش افسری را به عنوان راهی برای توسعه “درک عمیق تر از فناوری، و همچنین همدلی با مردم در سمت گیرنده” ارائه می دهند.

رویترز به عنوان بخشی از تحقیقات خود، سوابق داخلی آکسون، از جمله اعلامیه ها، یادداشت های جلسه و ۲۴ فیلم از شوکه شدن کارکنان با تیزر را بررسی کرد. آژانس همچنین با ۶۳ کارمند فعلی و سابق، از جمله ۹ مدیر سابق، مصاحبه کرد.

رویترز گفت که چندین کارمند سابق، مواجهه‌های شرکت را با صحنه‌ای که یادآور کولوسئوم رم باستان است، مقایسه کردند، از جمله یک مدیر سابق پشتیبانی بین‌المللی که می‌گوید آن‌ها «مثل صحنه‌ای از روم باستان به سبک گلادیاتور هستند». رویترز گزارش داد که این فرد افزود فشار کلی برای تیراندازی به کارکنان با تیزر وجود دارد.

چهار کارمند سابق به رویترز گفتند که برخی از مدیران آکسون سایر کارمندان را تشویق کردند تا خالکوبی هایی با مضمون شرکت انجام دهند. در این گزارش آمده است که این شرکت حتی هنرمندان خالکوبی را در کنفرانس های داخلی امسال و سال گذشته آورده است.

تبلیغات

تبلیغات

یکی از کارمندان سابق گفت: «مدیرانی که خالکوبی می‌کردند، کسانی بودند که همه در این کار بودند. مثل برند شدن بود.

یکی از نمایندگان Axon به Insider گفت که هیچ فشاری برای کارکنان برای شرکت در “مخاطب شدن یا گرفتن خالکوبی Axon” وجود ندارد.

این فرد ادامه داد: “ما تلاش زیادی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مردم درک می کنند که از آنها انتظار نمی رود و مهمتر از همه، اگر آنها شرکت کنند، از ملاحظات ایمنی آگاه هستند.” “بیشتر اعضای هیئت مدیره ما و بسیاری از مدیران ارشد ما ترجیح داده اند که تتوهای Taser را تجربه نکنند و ما تخمین می زنیم که حدود ۹۹٫۵٪ از کارکنان ما خالکوبی های مرتبط با Axon را ندارند. این هرگز پیشرفت شغلی کسی را مختل نکرده است، و حتی هرگز انجام نداده است. در هر بررسی برای استخدام یا ارتقاء به عنوان موضوعی مطرح شود.”

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/axon-taser-staff-pressured-staff-get-tattooed-shocked-2023-9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *