بهترین خدمات پخش زنده تلویزیون برای قطع کابل در سال ۲۰۲۴

پخش جریانی تلویزیون چیزهای زیادی برای آن دارد – شما متعهد به یک قرارداد کابلی نیستید و معمولاً برای مجموعه ای از محتوایی که واقعاً نمی خواهید پول نمی پردازید. اما اگر فقط در Netflix و Hulu اولیه مشترک شوید، ممکن است برخی از مزایای کابل، یعنی ورزش زنده، اخبار محلی و خودانگیختگی برنامه‌نویسی خطی (بر خلاف درخواست) را از دست بدهید. خدمات پخش زنده تلویزیونی به سادگی به اتصال اینترنت و صفحه نمایش نیاز دارند قابلیت پخش جریانی. آنها همچنین با قرارداد همراه نیستند و معمولاً هزینه کمتری نسبت به کابل دارند (و برخی از آنها حتی رایگان هستند). ما ده ها سرویس را آزمایش کردیم تا بسته به نوع تماشاگر تلویزیونی که هستید، بهترین خدمات پخش زنده تلویزیونی را ارائه دهیم.

در سرویس پخش زنده تلویزیونی به دنبال چه چیزی باشید

نحوه پخش زنده تلویزیونی

پخش زنده تلویزیون شباهت زیادی به استفاده از Netflix دارد. شما از طریق برنامه های موجود در تلفن، تبلت، تلویزیون هوشمند یا دستگاه پخش و سیگنال از طریق اینترنت می رسد. اتصال سریعتر و پایدارتر تجربه بهتری به شما می دهد. اکثر برنامه‌های تلویزیون زنده از شما می‌خواهند که ثبت‌نام کنید و از طریق مرورگر وب پرداخت کنید. پس از آن، می توانید برنامه را در دستگاه خود فعال کنید.

قیمت

وقتی تحقیقاتم را برای قطع بند ناف شروع کردم، از تفاوت قیمت بین تلویزیون زنده و a شگفت زده شدم برنامه پخش استاندارد مثل نتفلیکس یا طاووس. در جایی که هزینه دومی بین ۵ تا ۲۰ دلار در ماه است، بسیاری از خدمات تلویزیون زنده به مرز ۷۵ دلار رسیده و می‌توانند با هدیه‌های اضافی، بسته‌های کانال و امکانات اضافی بالاتر از ۲۰۰ دلار بروند. قیمت شروع بالاتر بیشتر به دلیل هزینه ارائه شبکه های متعدد – به ویژه ایستگاه های ورزشی و محلی است. و در شش ماه گذشته یا بیشتر، همه خدمات به جز فیلو و اسلینگ قیمت های طرح پایه را افزایش داده اند.

کانال های محلی

فقط دو مورد از خدماتی که ما امتحان کردیم شامل پوشش کامل کانال محلی برای مشترکین نمی شود و یکی از آنها هیچ تلاشی برای انجام ورزش نمی کند. این فیلو خواهد بود و همانطور که ممکن است حدس بزنید، ارزان ترین است. مقرون به صرفه ترین گزینه بعدی، Sling، تنها دارای سه ایستگاه محلی و فقط در بازارهای بزرگتر است، اما هنوز هم می تواند برخی از کانال های ورزشی برتر را در خود جای دهد.

وقتی با هر ارائه‌دهنده‌ای که تلویزیون محلی را مدیریت می‌کند ثبت‌نام می‌کنید، کد پستی خود را وارد می‌کنید و اطمینان حاصل می‌کنید که شرکت‌های وابسته پخش منطقه خود را برای ABC، CBS، FOX و NBC دریافت می‌کنید. البته می توانید آن ایستگاه ها را به صورت رایگان نیز دریافت کنید. تقریباً تمام تلویزیون های مدرن از اتصال فرکانس رادیویی (RF) پشتیبانی می کنند که به عنوان پورت کواکسیال نیز شناخته می شود، به این معنی که اگر شما یک آنتن HD، ایستگاه های پخش محلی مانند ABC، CBS، FOX و NBC را دریافت خواهید کرد. و از آنجایی که سیگنال دیجیتال است، دریافت نسبت به دوره گوش خرگوش ثابت بسیار بهبود یافته است.

ورزش ها

یکی از واقعیت هایی که ذهن من را برانگیخت، تعداد زیاد و تکرار شبکه های ورزشی موجود بود. تلاش برای فهمیدن اینکه کدام شبکه انطباق مورد نظر را انجام می دهد می تواند مشکل باشد. گوگل با فهرست کردن، کار را برای طرفداران ورزش کمی آسان‌تر می‌کند بازی های آینده (فقط NFL، MLB، NHL و غیره را در نوار جستجو تعویض کنید). وقتی روی رویدادی کلیک می‌کنید، دکمه «تلویزیون و پخش جریانی» به شما می‌گوید کدام شبکه آن را پوشش می‌دهد.

این فقط باعث می شود بفهمیم که آیا سرویس انتخابی شما آن شبکه ورزشی منطقه ای را حمل می کند یا خیر. متأسفانه، حتی با وجود افزونه ها و بسته های اضافی، برخی از ارائه دهندگان به سادگی خطوط کانال خاصی ندارند. به یک وکیل نیاز است تا نکات را درک کند مذاکرات حقوق جریان، و شبکه ها همیشه به اپراتورهای تلویزیونی زنده می روند و برمی گردند. گفته می شود، بیشتر رویدادهای ورزشی مهم در ایالات متحده توسط ESPN، Fox Sports، TNT، ایالات متحده آمریکا و شرکت های وابسته محلی پوشش داده می شوند.

همچنین شایان ذکر است که سرویس های استریم سنتی شروع به اضافه کردن ورزش های زنده به خط تولید خود کرده اند. طاووس حمل می کند زنده مسابقات لیگ برتر و فوتبال یکشنبه شب. مکس اکنون بازی‌های منتخب فصل عادی از NHL، MLB و NBA را با یک پخش می‌کند افزونه ۱۰ دلاری در ماه. می توانید تماشا کنید بازی های MLS با یک افزونه از طریق برنامه Apple TV، و Apple TV+ برخی از آنها را شامل می شود بازی های MLB. و در نهایت، اگر در Paramount Plus مشترک شوید، می توانید بسیاری از مسابقاتی را که در CBS Sports مشاهده می کنید، مشاهده کنید. در حالی که این گزینه‌ها به اندازه پخش زنده تلویزیونی زمین را پوشش نمی‌دهند، می‌توانند بدون هزینه اضافی باعث ایجاد خارش ورزشی شوند.

تلویزیونی که نشان‌واره‌های برنامه‌های Philo، Sling، Hulu، DirecTV، fuboTV و YouTube TV را نمایش می‌دهد.
امی اسکورهایم / انگجت

شبکه های کابلی سنتی

ده‌ها شبکه برنامه‌نویسی خطی زمانی فقط با تلویزیون کابلی در دسترس بودند، مانند Bravo، BET، Food Network، HGTV، CNN، Lifetime، SYFY و MTV. اگر فقط مشترک، مثلاً نتفلیکس یا Apple TV+ هستید، به آنها دسترسی نخواهید داشت. اما مانند ورزش، پخش کننده های استاندارد شروع به گنجاندن این محتوا در پیشنهادات خود کرده اند. بعد از ادغام برادران وارنرمکس مقداری از محتوای HGTV، Discovery و TLC را گنجانده است. Peacock دارای برنامه های Bravo و Hallmark است و Paramount+ دارای مطالبی از Nickelodeon، MTV و Comedy Central است.

سایر کانال‌ها مانند AMC+ دارای برنامه‌های مستقل هستند. این Discovery+ این برنامه ۱۵ کانال را بدون افزودن با ۹ دلار در ماه به شما می دهد. و یک سرویس به نام تلویزیون فرندلی هزینه آن فقط ۷ دلار در ماه است و A&E، Lifetime، Game Show Network، Vice و حدود ۳۵ مورد دیگر را استریم می کند. البته، اکثر گزینه‌های پخش زنده تلویزیونی، لیست‌های قابل توجهی از شبکه‌های کابلی را ارائه می‌دهند، اما فقط توجه داشته باشید که ممکن است قبلاً برای برخی از آنها هزینه پرداخت کرده باشید – و اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک کانال خاص است، می‌توانید با اشتراک مستقیم آن را ارزان‌تر دریافت کنید.

نحوه پخش زنده تلویزیونی به صورت رایگان

ما همچنین چند برنامه را آزمایش کردیم که تلویزیون رایگان با پشتیبانی از تبلیغات را ارائه می دهند (سریع) شامل فریوی، لوله های، پلوتو تی وی و Sling Freestream. آنها به شما اجازه می دهند وارد شوید و مجموعه محدودتری از شبکه های زنده را با هزینه صفر تماشا کنید. اکثر آنها حتی نیازی به آدرس ایمیل ندارند، چه رسد به کارت اعتباری. و اگر یک دستگاه Roku، یک Amazon Fire TV Stick یا یک تلویزیون سامسونگ دارید، از قبل به صدها کانال زنده از طریق کانال روکوزبانه زنده در Fire TV یا از طریق تلویزیون پلاس سامسونگ برنامه

فیلمبرداری دیجیتال (DVR)

هر گزینه ای که قرار داده ایم، فضای ذخیره سازی ابری DVR را ارائه می دهد، بنابراین مانند آنچه اغلب با کابل های سنتی انجام می دهید، به یک دستگاه فیزیکی جداگانه نیاز ندارید. برای ضبط‌هایی که پس از نه ماه یا یک سال منقضی می‌شوند، فضای ذخیره‌سازی نامحدودی دریافت خواهید کرد، یا تعداد ساعت‌های مشخصی (بین ۵۰ تا ۱۰۰۰) را دریافت خواهید کرد که می‌توانید به‌طور نامحدود نگه دارید. به طور معمول، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنچه را که می خواهید ضبط کنید مشخص کنید و مؤلفه DVR تمام کارهای سخت ذخیره اپیزودهای بعدی را انجام می دهد تا بعداً تماشا کنید.

علاوه بر اینکه می‌توانید هر زمان که راحت‌تر است تماشا کنید، می‌توانید از طریق آگهی‌های تبلیغاتی در محتوای ضبط‌شده نیز سریع جلو بروید. در مقابل، نمی‌توانید در تلویزیون زنده یا ویدیوی درخواستی (VOD) آنها را نادیده بگیرید.

اکثر اشتراک‌های زنده تلویزیونی شامل دسترسی به مجموعه‌ای از محتوای VOD از جمله فیلم‌ها و نمایش‌هایی است که در حال حاضر در شبکه‌های مشترک شما پخش می‌شوند. این معمولاً رویدادهای زنده، نمایش های محلی و برنامه های خبری را پوشش نمی دهد. اما به شما اجازه می‌دهد قسمت‌های خاصی از برنامه‌های جاری را تماشا کنید غذاخوری، درایو-این و غواصی یا BET’s ایستاده است. فقط کافی است در کتابخانه درخواستی برنامه جستجو کنید، یک قسمت را انتخاب کنید و روی play کلیک کنید.

ردیف‌ها، بسته‌ها و افزونه‌ها

مقایسه نسبت قیمت به پیشنهاد وظیفه یک صفحه گسترده است. من… سه تا درست کردم. برنامه های پایه از ۲۵ تا ۸۰ دلار در ماه متغیر است. از آنجا، می‌توانید بسته‌هایی را اضافه کنید، که معمولاً گروه‌هایی از کانال‌های تلویزیونی زنده هستند که با موضوعاتی مانند اخبار، ورزش، سرگرمی یا محتوای بین‌المللی همراه شده‌اند. تجهیزات اضافی VOD ممتاز مانند Max، AMC+ و Starz نیز در دسترس هستند. افزونه‌ها هر ماه ۵ تا ۲۰ دلار هزینه اضافی دارند و به سادگی در راهنمای نمایش داده می‌شوند، جایی که بقیه تلویزیون زنده خود را پیدا می‌کنید. اینجاست که پخش جریانی می تواند به سرعت گران شود و اشتراک ۸۰ دلاری را به ۲۰۰ دلار در ماه افزایش دهد، بسته به انتخاب شما.

چطور تست کردیم

وقتی شروع به آزمایش برای یک راهنما می‌کنم، در مورد محبوب‌ترین و بازبینی‌شده‌ترین بازیکنان در این دسته تحقیق می‌کنم و آنها را محدود می‌کنم که ارزش امتحان کردن را دارند. برای طرح های پولی، فقط شش سرویس غالب هستند، بنابراین همه آنها را امتحان کردم. رقبای تلویزیون زنده رایگان به طور قابل توجهی بیشتری وجود دارد، بنابراین من چهار مورد از محبوب ترین ها را آزمایش کردم. پس از راه‌اندازی حساب‌ها با استفاده از لپ‌تاپ، برنامه‌ها را روی یک تلویزیون هوشمند سامسونگ با آخرین نسخه سیستم‌عامل Tizen دانلود کردم. من ایستگاه‌های محلی و پوشش‌های ورزشی منطقه‌ای را شمردم و به چند مورد از سال گذشته اشاره کردم شبکه های کابلی برتر در دسترس بودند. سپس قیمت ها، بسته های پایه و افزونه های موجود را وزن کردم.

سپس به نحوه سازماندهی برنامه نویسی در UI هر برنامه نگاه کردم و قضاوت کردم که چگونه همه چیز برای پیمایش آسان است، از پیمایش بالا تا تنظیمات. برای آزمایش عملکرد جستجو، همان چند برنامه تلویزیونی را در BET، Food Network، HGTV و Comedy Central جستجو کردم، زیرا هر شش ارائه دهنده آن کانال ها را دارند. متوجه شدم که جستجوها چقدر مفید بودند و چقدر سریع مرا به فصل ۶، قسمت ۱۳ رساندند زادگاه.

من از DVR برای ضبط کل سریال ها و فیلم های تک استفاده کردم و نمایش های VOD را تماشا کردم و مطمئن شدم که عملکردهای مکث و اسکن را آزمایش کردم. در هر سرویس با ورزش، من همان چهار مسابقه بسکتبال NHL، NBA، MLS و NCAA را جستجو کردم و از گزینه رکورد برای ذخیره بازی‌ها و پخش مجدد آنها یک یا دو روز بعد استفاده کردم. در نهایت، من به هر مزیت اضافی یا ویژگی های تحریک کننده اشاره کردم.

در اینجا لیست کامل همه چیزهایی است که ما امتحان کردیم:

تلویزیون زنده رایگان با پشتیبانی از تبلیغات:

بهترین خدمات پخش زنده تلویزیونی رایگان

بسیاری از برنامه های پخش استاندارد، اجزای زنده را به مجموعه خود اضافه کرده اند. شما در حال پرداخت هزینه خدمات هستید، بنابراین از نظر فنی «رایگان» نیست، اما می‌توانید بدون صرف هزینه بیش از حد لازم، یک دوز تلویزیون زنده دریافت کنید. Peacock شامل برخی از ایستگاه‌های NBC منطقه‌ای است و مشترکان Paramount+ می‌توانند برنامه‌های CBS را روی هوا تماشا کنند. برنامه استاندارد Hulu دارای یک کانال خبری زنده ABC و Max است اکنون شامل می شود یک شبکه CNN زنده با سرویس آن.

Amazon Prime Video شامل یک تب تلویزیون زنده است، همانطور که رابط Fire TV نیز وجود دارد. و در صورت استفاده از سال یا سامسونگ به عنوان سیستم عامل هوشمند انتخابی شما، خدمات داخلی و اختصاصی آنها شامل صدها کانال زنده بدون هزینه اضافی است. به علاوه برنامه های رایگان از Plex و PBS وجود دارد – حتی ناسا یک سرویس پخش رایگان دارد.

اما اگر مجموعه کاملی از شبکه های تلویزیونی زنده را می خواهید و نمی خواهید در آن ثبت نام کنید هر سرویس پولی، تعدادی از خدمات تلویزیونی رایگان با پشتیبانی آگهی وجود دارد که دارای تلویزیون زنده هستند. در اینجا بهترین چیزی است که ما امتحان کردیم:

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-live-tv-streaming-service-133000410.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-live-tv-streaming-service-133000410.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *