بهترین رنگ گوشی های جدید گوگل

چگونه تصمیم می گیرید چه رنگی از گوشی بخرید در حالی که انتخاب های زیادی وجود دارد؟ اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید در کمتر از یک هفته فرآیندی را در پیش بگیرید. گوگل در آستانه به نمایش گذاشتن پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو است و به نظر می رسد که هر کدام دارای پوشش منحصر به فرد یا ترکیبی از سطوح براق و غیر براق هستند. در واقع چیزهای زیادی در این تصمیم وجود دارد.

هر گوشی، با توجه به همه از بسیاری از نشت، در ۳ رنگ مختلف عرضه می شود که برخی ممکن است مات و برخی دیگر براق باشند. بنابراین کدام رنگ بهترین رنگ پیکسل ۸ یا پیکسل ۸ پرو به نظر می رسد؟ ای کاش جواب می دادم اما هنوز هیچ کدام از گوشی ها را حضوری ندیده ام. آنچه ما داریم مجموعه ای از تصاویر است (به اشتراک گذاشته شده توسط @evleaks) از همه گوشی‌های Pixel 8 که به نظر می‌رسد رندر رسمی هستند. اینها باید به ما کمک کنند تا انتخاب های برتر خود را محدود کنیم.

بهترین رنگ پیکسل ۸ پرو: Pixel 8 Pro باید در رنگ‌های Bay، Obsidian و Porcelain عرضه شود که در اصل به معنای آبی، مشکی و کرم یا مایل به سفید است. درزهای قبلی شیشه پشتی را برای خط ۸ Pro با قاب آلومینیومی صیقلی “مات” نامیده بودند. در حالی که شما واقعا نمی توانید پایان یا سطح مات را تشخیص دهید.ness از تصاویر دیجیتالی مانند این، تصاویر عملی Obsidian Pixel 8 Pro در واقع پشتی تیره را نشان می دهد که مات به نظر می رسد. کاملا خوش تیپ است و خیلی مات، بنابراین سعی کنید از آن عکس‌ها آنچه را که می‌توانید به صورت ذهنی سایه‌های Bay و Porcelain را به صورت مات اعمال کنید، بردارید.

به نظر می رسد فریم های صیقلی هر کدام به گونه ای رنگ آمیزی شده اند که رنگ اصلی را برجسته می کند. این به معنای سایه آبی مایل به آبی در قاب مدل Bay، سایه تیره تفنگی فلزی همراه با ابسیدین و احتمالاً برنز یا طلایی روشن با چینی است. من واقعاً امیدوار بودم که نقره با پرسلن مطابقت داشته باشد، اما هر چه بیشتر به تصاویر نگاه می کنم، بیشتر متقاعد می شوم که اینطور نیست.

فکر می‌کنم اگر رای می‌دادم یا رنگ‌های پیکسل ۸ پرو را به ترتیبی که از اول تا آخر در نظر می‌گرفتم قرار می‌دادم، این ترکیبی بود بین Porcelain و Obsidian در بالا، با Bay در پشت بسته.

بهترین رنگ پیکسل ۸: ظاهراً پیکسل ۸ کوچکتر در رنگ های رز، ابسیدین و هیزل عرضه می شود. آن نشت‌های اولیه پشتی را مات نمی‌نامیدند، بنابراین ما فرض می‌کنیم که آنها در سمت براق‌تر هستند. هنوز هیچ عکس واقعی از Pixel 8 ادغام نشده است، بنابراین ما واقعاً نمی دانیم. فریم روکش “ساتن” است، به این معنی که جلا نمی شود. این تغییر نسبت به پیکسل ۸ پرو با کاری که گوگل در سال گذشته با پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو انجام داد مطابقت دارد.

مانند Pixel 8 Pro، گوگل رنگ‌های قاب را با قسمت‌های پشتی تطبیق می‌دهد، بنابراین ما یک قاب رنگی صورتی با رنگ رز، دوباره فلزی با Obsidian و خاکستری تیره در کنار Hazel داریم.

اگر بخواهم رنگ پیکسل ۸ را انتخاب کنم، فکر می‌کنم بهترین انتخاب آسان هازل باشد. با فرض اینکه رنگ خاکستری مایل به سبزی است که سال گذشته در پیکسل ۷ پرو دیدیم، باید کاملاً زیبا باشد و گوگل نیز حرکت درخشانی را انجام داده است که رنگ قاب را به جای تضاد آن با طلایی یا هر کاری که برای سری ۷ انجام داده است، انجام داده است. اگر در مورد پشتی براق صحبت کنیم، مدل Obsidian من را می ترساند، زیرا پنهان کردن اثر انگشت غیرممکن است، بنابراین من احتمالاً رز را در رتبه دوم قرار می دهم.

حالا شما به من بگویید – بهترین رنگ پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو کدام است و به کدام سمت متمایل هستید؟


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/28/best-pixel-8-and-pixel-8-pro-color/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *