بهترین لپ تاپ های ویندوزی برای سال ۲۰۲۴

یکی از بهترین چیزها در مورد چشم انداز لپ تاپ ویندوز، همه تنوع آن است. از دستی های ۸ اینچی گرفته تا غول های لپ تاپ ۱۸ اینچی گرفته تا دستگاه های دو صفحه نمایش، این فضا پر از تنوع است. این همچنین به این معنی است که تقریباً مطمئن هستید که یک ویژگی خاص – مانند پشتیبانی از قلم یا صفحه لمسی – را در حداقل یک نوت بوک ویندوز پیدا خواهید کرد.

اما با این تنوع، به علاوه تعداد بسیار زیاد شرکت‌هایی که لپ‌تاپ‌های ویندوزی تولید می‌کنند، هنگام خرید یک لپ‌تاپ جدید ممکن است سردرگمی ایجاد شود. و همینطور CES اعلامیه ها نشان داده اند، تعداد زیادی از جدید مدل ها برای امسال از خط لوله خارج می شوند، اما بسیاری از آنها برای چند ماه در دسترس نخواهند بود. در حال حاضر، حتی قبل از شروع جستجوی خود، توصیه می‌کنیم کارهای مهمی را که باید لپ‌تاپ‌تان برای شما انجام دهد در نظر بگیرید و اجازه دهید – به علاوه برخی قوانین کلی در مورد قدرت و عملکرد – شما را راهنمایی کند. ما تعدادی از لپ‌تاپ‌های ویندوزی را آزمایش کرده‌ایم و توصیه‌های خرید خود را به همراه برترین‌های خود در زیر آورده‌ایم.

کارایی

چالش زمانی که به عملکرد فکر می کنید، کشف نقطه شیرین خود است. این به این دلیل است که اگرچه لپ‌تاپ با سرعت فوق‌العاده خوب است، ممکن است هزینه بیشتری بپردازید اومف اما اگر کم بیاورید و پردازنده ضعیفی داشته باشید، حتی کارهای ساده هم می توانند به یک کار طاقت فرسا تبدیل شوند و ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که نیاز به ارتقاء مجدد زودتر از آنچه می خواهید داشته باشید. عملکرد فراتر از سرعت ساعت است، بنابراین مواردی مانند زمان بیداری سریع، سرعت ذخیره سازی، چندوظیفه ای و ویژگی های پیشرفته تر مانند پشتیبانی از ردیابی پرتو را نیز در نظر می گیریم.

نمایشگر و وب کم

صرف نظر از اینکه یک نوت بوک دارای صفحه نمایش لمسی است یا پنل سنتی، ما به دنبال نمایشگرهای روشن (بیش از ۳۰۰ نیت یا بیشتر) هستیم که استفاده از آنها در فضای باز یا اتاق های آفتابی، رنگ های دقیق و زوایای دید گسترده آسان باشد. صفحه نمایش هایی با نرخ تازه سازی بالا برای گیمرهای رقابتی عالی هستند، در حالی که صفحه هایی با طیف رنگی گسترده تر برای تولید محتوا مهم هستند. و حتی اگر قصد ندارید زمان زیادی را برای تماس های ویدیویی صرف کنید، هر لپ تاپ به یک وب کم مناسب (۱۰۸۰p یا بالاتر) نیاز دارد.

پورت ها و اتصالات

حتی با پیشرفت در مودم های سلولی و وای فای، پورت های اختصاصی برای انتقال داده یا اتصال وسایل جانبی می توانند لپ تاپ را خراب یا خراب کنند. در حالت ایده‌آل، همه به جز باریک‌ترین و سبک‌ترین سیستم‌ها دارای سه درگاه USB هستند، در حالی که مواردی مانند کارت‌خوان‌های داخلی SD می‌توانند هنگام وارد کردن رسانه از دوربین بسیار مفید باشند. و اگر یک نوت بوک دارای مودم وای فای کند یا قدیمی است (ما به دنبال Wi-Fi 6 یا جدیدتر هستیم)، این اساساً یک رد صلاحیت فوری است.

عمر باتری

مهم نیست که یک لپ تاپ چقدر قدرتمند است اگر زمانی که شما بیشتر به آن نیاز دارید خراب شود. به طور معمول ما به دنبال زمان اجرا حداقل هشت ساعت با شارژ هستیم، اما طولانی تر همیشه بهتر است. گفته می‌شود، در ماشین‌های بازی با پردازنده‌های گرافیکی تشنه، ممکن است مجبور شوید کمی کمتر راضی باشید. و در ماشین‌های بزرگ‌تر، مهم است که در نظر بگیرید که آیا سیستم می‌تواند از طریق USB-C شارژ شود یا به یک آجر برقی بزرگ‌تر و اختصاصی نیاز دارد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-windows-laptop-130018256.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-windows-laptop-130018256.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *